ilk olarak winrar dan MonotypeImaging_FlipFont_v5_2_1_Express adlı dosyayı çıkarcan (winrar a girdikten sonra 37 premium fonts die bişi yazıyo o değil alttakini çıkarıp tele at ve kur) sonra o sayfa daki resimlerdeki yazı tiplerine bak hangisini beğendiysen örneğin o resimlerden ilkindeki yazı tipinin adı adpro (yani o yazı tipi nasıl yazılmışsa o onun adıdır ) sonra indirdiğin winrarı aç 37 li bişey yazıyo onu aç sonra onun içinde birçok yazı tipi var beğendiğini adını bul winrar dan çıkar tele at yükle tamamdır ( ne kadar ayrıntılı anlatırsam o kadar karmaşık oluyoarkadaşlar bide şu 1. yi kurcam da nasıl kuruldugunu atlatsanız telefona nasıl atcam pcden telefonda nasıl kurcam felanşimdiden sağolun
ramblow isimli programı yukle. onda yenıden başlat seçeneği var.C5-03 nasıl tekrar başlatılıyor aç kapa yapmadan
Ön Kamerası olmaması,arka kamerasında carl zeis otofocus olmaması ve telefon hafızasıbence 5800 dan iyi ama neden ondan ucuz
Ön Kamerası olmaması,arka kamerasında carl zeis otofocus olmaması ve telefon hafızası
Hem nokia c serisini ekonomık tel almak ısteyenler için bikaç yerınden kısarak urettı. bak c601 ve c7 de de otofocus yok
Ön Kamerası olmaması,arka kamerasında carl zeis otofocus olmaması ve telefon hafızası
Hem nokia c serisini ekonomık tel almak ısteyenler için bikaç yerınden kısarak urettı. bak c601 ve c7 de de otofocus yok
içinde 8 lik kart geliyo ve aşırı talep var telefonun fiyatını belirleyen en önemli faktörlerden biribence 5800 dan iyi ama neden ondan ucuz
benimki son versiyon 53,99 max boş ramim bak programın ana ekranına gel orada ayarlar var auto clean falan işte o ekrana gelince seçeneklere ba restart phoneye bas telefon yeniden başliyo sonra açılınca programı aç ve tekrar temizle 50 ye ya gelir yada geçer yani bende öle oluyoarkadaşlar ramblow u yükledim ama ingilizcetabi işlemleri yapabiliyorum.Bir şey sorucam ramblowda boş ramıda gösteriyor dimi o bende en fazla 48,28 hacksız sürüm ce daha v12 sizce iyimi kötümü
telefonu güncelle tamamdır internet paketin yoksa wifi ile güncelle *#0000# seçenekler güncellemeleri kontrol ete bas eğer wifi ile güncelliceksen telefonu hatsıza alman tavsiyemdirbende son sürüm olmadığından dolayı 48 de kalmıştır diye düşünüyorum
----------Eklendi @ 13:22:13 ---------- Yazıldı @ 13:21:07 ----------
Şimdi aklıma geldi arkadaşlar benim c5-03 menü ye çok ağır giriyor sinir oluyorum bunla ilgili bişey yaparmısınıs
----------Eklendi @ 13:24:51 ---------- Yazıldı @ 13:22:13 ----------
Dediğin yönten telelefonun boş remini ilk defa 50 lere vurdu 51,78 oldu tşk
önemli değil sen bide yukarıda anlattığım gibi teli güncellebende son sürüm olmadığından dolayı 48 de kalmıştır diye düşünüyorum
----------Eklendi @ 13:22:13 ---------- Yazıldı @ 13:21:07 ----------
Şimdi aklıma geldi arkadaşlar benim c5-03 menü ye çok ağır giriyor sinir oluyorum bunla ilgili bişey yaparmısınıs
----------Eklendi @ 13:24:51 ---------- Yazıldı @ 13:22:13 ----------
Dediğin yönten telelefonun boş remini ilk defa 50 lere vurdu 51,78 oldu tşk
Benim ram blow 62.18 Gösteriyor
vay vay vay rama bak uçmuş iyice sen telefonu tamire veerip yeni ramı taktırdın
herzamanki gibi ye güncellme yok diyortelefonu güncelle tamamdır internet paketin yoksa wifi ile güncelle *#0000# seçenekler güncellemeleri kontrol ete bas eğer wifi ile güncelliceksen telefonu hatsıza alman tavsiyemdir
----------Eklendi @ 13:31:56 ---------- Yazıldı @ 13:30:32 ----------
önemli değil sen bide yukarıda anlattığım gibi teli güncelle
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?