Nokia C5-03 Fun Clup !!

ahmetc503

arkadaşlar bide şu 1. yi kurcam da nasıl kuruldugunu atlatsanız telefona nasıl atcam pcden telefonda nasıl kurcam felan şimdiden sağolun
ilk olarak winrar dan MonotypeImaging_FlipFont_v5_2_1_Express adlı dosyayı çıkarcan (winrar a girdikten sonra 37 premium fonts die bişi yazıyo o değil alttakini çıkarıp tele at ve kur) sonra o sayfa daki resimlerdeki yazı tiplerine bak hangisini beğendiysen örneğin o resimlerden ilkindeki yazı tipinin adı adpro (yani o yazı tipi nasıl yazılmışsa o onun adıdır ) sonra indirdiğin winrarı aç 37 li bişey yazıyo onu aç sonra onun içinde birçok yazı tipi var beğendiğini adını bul winrar dan çıkar tele at yükle tamamdır ( ne kadar ayrıntılı anlatırsam o kadar karmaşık oluyo )
 
Tepkiler: husnu_yilmaz40

Joker.

Üye
C5-03 nasıl tekrar başlatılıyor aç kapa yapmadan
 
Ramblow ile başlatınca renkler birbirine giriyor jbak taskman gayet güzel görev yöneticisi herşeyi gösteriyor
 

ahmetc503

ram blow la aynı görevi gören ve daha iyi olan bi program varmı ama signed
 
Swiss Manager var hem görev yöneticisi hemde ram blow gibi daha iyisi biraz bende var unsigned ve Türkçe ama imzaliları vardır bi araştır bakalım
 
bence 5800 dan iyi ama neden ondan ucuz
 
Tepkiler: 'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
bence 5800 dan iyi ama neden ondan ucuz
Ön Kamerası olmaması,arka kamerasında carl zeis otofocus olmaması ve telefon hafızası

Hem nokia c serisini ekonomık tel almak ısteyenler için bikaç yerınden kısarak urettı. bak c601 ve c7 de de otofocus yok
 
Tepkiler: PureFood ve OğuzcanAbi

ekranı daha i yi ama
 

PureFood

Üye

Varya bu 2 telefonda zıt özellikler var.
Birinde iyi olan özellik öbüründe yok.
Aslında bu 2 telefon tüm özelliklerini toplucan kamera 5mp, 5800dan Carl Zeiss le AF'yi alcan, 600 Mhz işlemci zaten var, 5800'dan da xpress music hoparlörünü takcaksın, kamera tuşu falan 5800dan gelcek, adına da c5800 koycan 2sinin karışımı buda mis gibi telefon oldu nasıl satar biliyonuz mu
 
Tepkiler: 'Patron

Joker.

Üye
ramblowu yükledim arkadaşlar o ram a bakıyaordu dime ben telde orjşnal yazılım ve halen v12 de hacksız ram oranu en fazla 48.80 gördü iyimi
 

ahmetc503

bence 5800 dan iyi ama neden ondan ucuz
içinde 8 lik kart geliyo ve aşırı talep var telefonun fiyatını belirleyen en önemli faktörlerden biri

----------Eklendi @ 12:22:11 ---------- Yazıldı @ 12:20:31 ----------

tsunami home screen diye bi program buldum aynı c7 gibi ama unsignet lütfeen yardım edin

----------Eklendi @ 12:22:29 ---------- Yazıldı @ 12:22:11 ----------

veya c6 gibi
 

Joker.

Üye
arkadaşlar ramblow u yükledim ama ingilizce tabi işlemleri yapabiliyorum.Bir şey sorucam ramblowda boş ramıda gösteriyor dimi o bende en fazla 48,28 hacksız sürüm ce daha v12 sizce iyimi kötümü
 

ahmetc503

arkadaşlar ramblow u yükledim ama ingilizce tabi işlemleri yapabiliyorum.Bir şey sorucam ramblowda boş ramıda gösteriyor dimi o bende en fazla 48,28 hacksız sürüm ce daha v12 sizce iyimi kötümü
benimki son versiyon 53,99 max boş ramim bak programın ana ekranına gel orada ayarlar var auto clean falan işte o ekrana gelince seçeneklere ba restart phoneye bas telefon yeniden başliyo sonra açılınca programı aç ve tekrar temizle 50 ye ya gelir yada geçer yani bende öle oluyo
 

Joker.

Üye
bende son sürüm olmadığından dolayı 48 de kalmıştır diye düşünüyorum

----------Eklendi @ 13:22:13 ---------- Yazıldı @ 13:21:07 ----------

Şimdi aklıma geldi arkadaşlar benim c5-03 menü ye çok ağır giriyor sinir oluyorum bunla ilgili bişey yaparmısınıs

----------Eklendi @ 13:24:51 ---------- Yazıldı @ 13:22:13 ----------

Dediğin yönten telelefonun boş remini ilk defa 50 lere vurdu 51,78 oldu tşk
 

ahmetc503

telefonu güncelle tamamdır internet paketin yoksa wifi ile güncelle *#0000# seçenekler güncellemeleri kontrol ete bas eğer wifi ile güncelliceksen telefonu hatsıza alman tavsiyemdir

----------Eklendi @ 13:31:56 ---------- Yazıldı @ 13:30:32 ----------

önemli değil sen bide yukarıda anlattığım gibi teli güncelle
 

_K@YIP_

Üye
Benim ram blow 62.18 Gösteriyor
 

Joker.

Üye
herzamanki gibi ye güncellme yok diyor

----------Eklendi @ 13:40:26 ---------- Yazıldı @ 13:38:19 ----------

Ben en önemli sorunu aslında menüye giriş çok bekliyorum 5sn bekliyorum ve yüklendikten sonra hemen bişeye tıklayıncada bekliyosun bi 3 -5 saniye bazı telefonlarda dokunuyosun 1 sn ye de hata geçmiyo bile giriyo örnek samsun wawe 525 mi ne arkadaşta var :d