Nokia C5-03 Fun Clup !!

arkadaşlar bu sayfayı açan valla büyük sevaba girdi:-)benim sıkıntım imzasız uygulamaları yüklemek için haklemeden bir çözüm bulmak istiyorum bana yardımcı olabilir misiniz
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Bende öyle bir sorun yok kardeş.Dokunmatık ekran kalıbrasyonunu yap. ayarlar-dokunmatık ayarları. orda biyerde olmalı onu yap birde öyle bak.

----------Eklendi @ 00:34:17 ---------- Yazıldı @ 00:33:08 ----------

arkadaşlar bu sayfayı açan valla büyük sevaba girdi:-)benim sıkıntım imzasız uygulamaları yüklemek için haklemeden bir çözüm bulmak istiyorum bana yardımcı olabilir misiniz
kardeş opda vardı oda olmuyor artık. bu ara buna bir çözum yok valla beklemelısın
 
arkadaşlar bu sayfayı açan valla büyük sevaba girdi:-)benim sıkıntım imzasız uygulamaları yüklemek için haklemeden bir çözüm bulmak istiyorum bana yardımcı olabilir misiniz

şu konuya bi göz at ben aldım freesignerla 10 programdan 3-4 tanesini imzalayabiliyorum şimdilik iş görür başka veren yok heralde
 

owner26

Üye
Arkadaşlar bende v20 yüklü mesaj yazarken boşluk bırakınca kelimedeki son harf bazen siliniyor.mesela yapcam yazıyorum boşluk tuşuna basıyorum yapca oluyor m siliniyor bazende boşluk tuşuna basmama rağmen boşluk bırakmıyor.
 

xx001

Üye
Arkadasım bi türkü signed yapamadım yardımcı olurmsn .S
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
valla ilkkez duyuyorum boyle bir sorunu kardeş.Yazılımı tekrar yuklemeyı dene bi..
Arkadasım bi türkü signed yapamadım yardımcı olurmsn .S
Ne türküsü ?
 
arkadaşlar merhaba telefondan memnunum ancak şöyle bir sıkıntım var.telefonuma 8gb lil hafıza kartı taktım.telefona garmin yüklediğim zamam telefon açılmıyor.hafıza kartını çıkarınca açılıyor.şu an program yüklü değil.sorun yok.buna bir çare var mı?
 

iskader

Üye
E:\sys\bin\CardRunner.dll" ile "E:\resource\plugins\CardRunner.RSC" dosyalarını cihazınızdan silin düzelecektir.
 

_K@YIP_

Üye
Fun Clup Daha Yeni Görüdüm Hayırlı Olsun
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
teşekkurler
 
Ya arkadaşlar beim c5-03 varda yazı tipini yazı rengini felan değiştirmek istiyorum nasıl yapcam bi yardımcı olun.
 

_K@YIP_

Üye
Sizce Polarbit Oyunlarını Ne Zaman Oynucaz
 
Bi deniycem inş olur da flipfontu nasıl kurcam telefona onu tam bilmiyorum
 
Yazı tipi için zemestro italic tavsiyemdir
 
arkadaşlar bide şu 1. yi kurcam da nasıl kuruldugunu atlatsanız telefona nasıl atcam pcden telefonda nasıl kurcam felan şimdiden sağolun