Nokia C5-03 Fun Clup !!

ahmetc503

bildiğiniz gibi vodofone 15 ine kadar bedava internet verdi c503 üm den vodofone internetle bağlanıyorum hiç bişey olmuyo 0 kb de kala kalıyo nasıl halledeceğimi bilen varsa lütfen cevap yazsın teşekkür ederim
ewet
 
Arkadaşlar benim sorum şu olacak. Ben telefonu 1 ay önce aldım ve hackleyip ev ekranı nı değiştirmek istiyorum. C5-03 de nasıl hackleneceğini biliyorum ama şu korkum var. Hacklersem garantisi gidiyormuş ondan korkuyorum... Sorularım sunlar olacak...
1) Hack yapıtıktan sonra eski haline getirebiliyormuyuz? Garantili bir şekilde. Yani KVK ya götürdüğümde Alamayız Demiyecek Şekilde...
2) Hack yaptıktan sonra 5800 gibi ev ekranını değiştirebiliyomuz?
3) Bunların Cevaplarını Yetkili veyahut Bilgidar Kişilerin Cevaplamasını Acele İstiyorum Şimdiden Teşşekkürler...
 
Hack yapınca garanti dışı kalır geri formatla düzelir sanırım bende pek bilmiyom. Ev ekranına gelince 5800 da ki ev ekranı yok oratsu falan var o kadar güzel değil hack istemez kur bak istersen vodafone ev ekranı var o hack istiyor o da bana göre pek güzel değil
 

cgdskrm

Üye
merhaba.öncelikle böyle bir konu açtığınız için çok teşekkürler.
son yazılım olan v20'yi yükledim ve quick office uygulaması geldi.fakat uygulamaya girdiğimde satın almam gerektiğini söylüyor.Bu programı nasıl sorunsuz açabilirim?
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Demosu vardı sanıırım kardeş onu kayıt olup kullanabilirsin.
250 MB YETER DİMİ O okadaar veriyo türkcell beleş olarak
Yeter Ama istersen wifi ye bağlanıp bi dene
 

Picsel smart yükle 1000 kat daha iyi
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
orda kayıt olma yeri vardı arkadaşım. kayıt olunca kullanabiliyorsun du heralde
 

Joker.

Üye
<br />
<br />
Wifi ile bağlanmayı çözemedim sahurda denicem çünkü paket sahur zamanı geçerli telden yazıyorum çok yanlışlık olabilir
 

Joker.

Üye
250 mb internet paketi yaptım ancak yine güncelleme yok diyor
 

murti_41

Üye
slm arkadaslar ben nokıa browser kurtum sımdı nereye baglansam yarıda kesıyo engellıyo kaldıramıyorum nasıl cozecem bunu vodafone ınternet verdı ama cok agır gırıyor youtube bıle 1 saate acıyo vıdeoları acaba bendemı sorun herkes demı var
 
vodafone cepnet sanırım taş çatlasa 20 kb a çıkıyor indirme hızı yani youtubedeki 3-4 dakikalık bir videoyu 10 ile 15 dakikaya anca izlersin opera kullan
 

aspıre

Üye
şu sağ üstte mesaj ikonu çıkıyor , yanıp sonüyor , nasıl yok ederım
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
mesajlardan hafıza değiştirip gelen kutuna bak. okunmamıs mesaj var
 

cgdskrm

Üye

ben kullanmıyorum gereksiz. pixelsmart kur sen
Teşekkürler cevapladığın için.Bir de bir şey soracam.Benim c5'te dokunmatik ekranın orta kısmı diğer kısımlara göre daha az algılıyor gibi.Orta kısma bastığımda ekranın bir kısmı içe giriyor ve öyle algılıyor.Çok fazla değil ama yine de farkediliyor.Sizlerde de öyle mi?Garantiye göndersem mi diye hep düşündüm...