Nokia Belle Future Pack 2 Port Etmek ( klavye,kilit ekranı,kamera menüsü vb.)

  • 2 Ekim 2012
  • 4406 Okunma
  • 39 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Evet arkadaşlar 1.nesil cihazlara port etmek istiyorum ama klavye açılmıyo galiba tamamen qt ye geçilmiş bunu port yapabilmek mümkün mü port etmeye çalışanlar var mı.Son olarak portlanmıyorsa nedeni nedir acaba bilen var mı
     


    Yazan: cyber
  2. umarım portlanir. Bu defa 1.nesil kullananlar galiba ortada Yok :)
     
  3. evet yok
     
  4. o klavye nokia c7 ve n8 gelmezse yazıklar olsun böyle firmaya. o kadar paralar verdik aldık. 1.nesil 2.nesil ayrımı yapıyorsa onlarında ....
     
    yunus_ 123 bunu beğendi.
  5. umarım bunu yapabilecek yada yapacak bir arkadaşımız vardır bu forum da,büyük sevaba girer
     
  6. ben nokia kadar cimrisini görmedim refresh le avtuyorla ışte
     
  7. ses duyurmak önemli, aşırı bir şikayet olmadıkça bende olsam bende uğraşmam.. amaç sonuçta telefon satmak ikinci nesillere artı birşeyler olacak ki satılacak.
     
  8. Ben klavye üzerinde çalıştım olmadı sistem biraz çözülsün bakalım daha taze zor görünüyor ama belki ilerde.
     
  9. herkes nereye ediliyosa şikayet etsin :D
     
  10. umarım portlayan bi abimiz çıkar :ehe:
     
  11. ama ikinci nesil türünde telefon alan kişi bu birinci nesil demeyecek ki onlar daha güzel deyip onları alacak. Bizi düşünse sıkıntı çıkmaz abi :)
     
  12. 1.nesillere port edilmesi biraz zor gibi..fp2 lite olsa neyse de refresh de olmaz bence
     
  13. galiba bu durum Zor olduğu için konu da ses Yok :)
     
  14. Sadece klavye portlansa bile yeter :(
     
  15. fp2 lite nisandan önce beklemiyorum
     
  16. beyler 1.nesiller anna belle refresh aldi. hala bizim.fp2 ye sulaniyorsunuz. bizden.daha fazla.guncelleme.aldiniz ayip yahu :D :ehe
     
  17. symbian yolculuğunda beraber gidiyoruz bunu da almasak kategoriler olacak artık fp2 kullananlar ve öncesi :)
     
  18. 1. Nesillere fp2 litemi gelicek kardeşim


    - - - Eklendi - - -

    çalışıyorum ama alt yapı çok degişik sonuç alamıyorum.. Refreshden kurtarsa bizi Fp alt yapısı yapsa.. Diğer eksikleri tamamlanır inş...
     
  19. hadi sira fp3 te :ehe
     
  20. allah yardımcınız olsun umarım bi şeyler yapılır zamanla
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
15/11/2018 - 00:31