Nokia, Apple ve Samsung'a kafa tutuyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
Içinde yüklü olması insanların telefon hakkında karar vermesini kolaylaştırıyor, büyük elektronik mağazalarda deneme imkanı olduğu için insanlar yapabildiğini görüyor bilinen bir sistem olmaması ve nokia nın içinde bulunduğu duruma bakarak bunun olması tanınmasinda ve satışında kolaylık sağlar.


Insanların sadece tanıtım videosuna bakarak karar vermesini bekleyemeyiz özellikle nokia bu durumdayken.
 


.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
ama htcye tutamaz hehhehe :cool
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Güneş ışığı altında ekranı görmek güzel bir şey ama ekranı tırnak la eldivenle kullanmak dezavantaj bence sadece el yada vücut ısısı sıcaklığına tepki vermesi daha iyi olur, 5800 da tırnakla eldivenle kullaniliyordu :)

Burda bir yanlış anlama olmuş sanırım. Bahsi geçen ekran kapasitif ekranın gelişmiş hali ve "basmatik" tarzı bir ekran değil. Geliştirilen bu ekranda normal parmak ve elektriksel tepkime sistemi tırnak ve eldiven ile kullanımlar için de optimize edilmiş. Yani şuanki kapasitif ekranlı cihazların çoğunu kışın kullanırken eldiveninizi çıkartmak zorunda kalırsınız ama bu cihazda eldivenle de kullanabilirsiniz.
 
haltie

haltie

Üye


Burda bir yanlış anlama olmuş sanırım. Bahsi geçen ekran kapasitif ekranın gelişmiş hali ve "basmatik" tarzı bir ekran değil. Geliştirilen bu ekranda normal parmak ve elektriksel tepkime sistemi tırnak ve eldiven ile kullanımlar için de optimize edilmiş. Yani şuanki kapasitif ekranlı cihazların çoğunu kışın kullanırken eldiveninizi çıkartmak zorunda kalırsınız ama bu cihazda eldivenle de kullanabilirsiniz.

tabi ki bir 5800 tarzı ekran beklemiyorum gelişmiş bir ekran var ama ekranı eldiven ve tırnağa optimize etmek dezavantaj sağlar eldivenle kullananmak için yağmur ve kar yağışı olmaması lazım yada iş eldiveniyle kullanmak mantıksız çünkü iş eldiveni telefona dokunmak için elverişli olmayacak.

ben eldiven ve tırnak la dokunmanın mantıksız olduğunu savunuyorum daha doğrusu gereksiz olmuş.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Normal parmakla kullanmaya devam edebilirsiniz sonuçta. iPhone ilk çıktığı dönem çok sıkıntı olmuş bir sorundu bu. Telefonunuz çalarken cevaplamak için bile eldiven çıkartmak zorundaydınız. Bu sorunu şuana kadar gelen ekranların genelinde vardı. Böyle ekstra bir özellik eklenme ihtiyacı görmüş olmalılar ki eklemişler. Ben pek eldiven kullanmasam da özellikle bayanlar için eldiven ile kullanımın hoş bir özellik olacağını düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
mcnpl4

mcnpl4

Üye
el terleyince islaninca sikinti oluyo yazin bile sinir bozucu bence mantikli olmus bu ekran
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Normal parmakla kullanmaya devam edebilirsiniz sonuçta. iPhone ilk çıktığı dönem çok sıkıntı olmuş bir sorundu bu. Telefonunuz çalarken cevaplamak için bile eldiven çıkartmak zorundaydınız. Bu sorunu şuana kadar gelen ekranların genelinde vardı. Böyle ekstra bir özellik eklenme ihtiyacı görmüş olmalılar ki eklemişler. Ben pek eldiven kullanmasam da özellikle bayanlar için eldiven ile kullanımın hoş bir özellik olacağını düşünüyorum.

o özellik 5800'da da var :ehe bırak eldiveni su şişesiyle bile dokunabiliyorsunuz :) :D


- - - Eklendi - - -

el terleyince islaninca sikinti oluyo yazin bile sinir bozucu bence mantikli olmus bu ekran

samsung'un galaxy serisinden 3 tane telefonu kullanma imkanım oldu

-s2
-note
-s3

hepsinde'de aynı sorun vardı,yolda yürürken terliyordum dolayısıyla pantolonumda hafiften nemleniyordu ve cebimdeki telefonun ekranına temas ediyordu ve ben yanlışlıkla cebimdeyken herhangi bir tuşa bastığımda ekran aktif olup telefon saçma sapan şeyler yapabiliyordu buna işte gıcık oluyorum geçen gün babamı aramış s3'üm bir ton azar işittim :)
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici


o özellik 5800'da da var :ehe bırak eldiveni su şişesiyle bile dokunabiliyorsunuz :) :D



Yaa 5800 ın ekranının eldiven kolaylığıyla kapasitif ekranın kullanım kolaylığını bir arada düşünün :)


- - - Eklendi - - -

samsung'un galaxy serisinden 3 tane telefonu kullanma imkanım oldu

-s2
-note
-s3

hepsinde'de aynı sorun vardı,yolda yürürken terliyordum dolayısıyla pantolonumda hafiften nemleniyordu ve cebimdeki telefonun ekranına temas ediyordu ve ben yanlışlıkla cebimdeyken herhangi bir tuşa bastığımda ekran aktif olup telefon saçma sapan şeyler yapabiliyordu buna işte gıcık oluyorum geçen gün babamı aramış s3'üm bir ton azar işittim :)

Kılıf kullanmaya başla bence bir an önce :D:D
Bir de Galaxy S te ya orta tuşa ya da güç düğmesine basmadığın sürece istersen su dök açılmıyor ekran :ehe (TouchWake açılırsa farklı ;) ).
 
ismail

ismail

Üye
Alabilcek imkanım olsa kaçırmam
 
asigsasi

asigsasi

Üye
daha bu başlangıç daha sırada bekleyen lumia modelleri ortalığı kül edecek
 
El Hadimi

El Hadimi

Üye
Bence fazla ilgi toplayamayacak cunku suan android kullanilio ayda 1.000.000 kisi android alio 2012 araştırmalarına göre ..
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Bence fazla ilgi toplayamayacak cunku suan android kullanilio gunde 1.000.000 kisi android alio 2012 araştırmalarına göre ..

Hangi araştırmaya göreymiş o ? Günde 1 milyon android satılıyo evet yıllık Android telefon alım sayısı yıllık akıllı telefon alım sayısından fazla yani -.-
 
  • Beğen
Tepkiler: SkyLaBTR
phasan

phasan

Üye
Wp alinmaz her isletiimde tel mi degisir be wp 8 cikti al teli wp 9 cikti al yeni tel

- - - Eklendi - - -

İos android varken gelisemez Buzanda programlar cok olmali
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Telefonun değişme sebebi çekirdek değişimi... Bunu neden anlayamıyor sunuz? Anlamıyorum... Yani wp ye karşı duyduğunuz bu anti-pati neden? Kullandınız da bi eksiğini mi gördünüz ki?
 
SheFy

SheFy

Üye
Telefonun değişme sebebi çekirdek değişimi... Bunu neden anlayamıyor sunuz? Anlamıyorum... Yani wp ye karşı duyduğunuz bu anti-pati neden? Kullandınız da bi eksiğini mi gördünüz ki?

al benden de o kadar. bilgisi olmadigi halde yorum yapiyorlar. sinirim bozuluyor arkadas
 

bloodsheld

Üye
mağaza durumu biraz sıkıntılı olabilir
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Wp alinmaz her isletiimde tel mi degisir be wp 8 cikti al teli wp 9 cikti al yeni tel

- - - Eklendi - - -

İos android varken gelisemez Buzanda programlar cok olmali

Olaydan tamamen uzaksın.Wp8'e güncellenmemesinin sebebi büyük bir güncelleme olsa.Apple'ın Iphone 3GS'e IOS 6 vericez ama kısıtlama olucak diye neredeyse hiç özellik katmamasını Microsoft'ta Wp8 vericez ama kısıtlamalarla olucak deseydi bir şey denmezdi ama.Tek problem isminin WP8 değil 7.8 olması.Zaten Lumia 920 Minimum 18 ay destek alacak ki bu süre bir 2 yıl olur 2 yıl azı bırak çok iyi bir güncelleme süresi.Heleki henüz tam olarak oturmamış bir sistemde.Android'te bile 2 yıl dayanan telefon çok az.Zaten Wp9'un gelmesi W9'a denk olur onada 2-3 yıl var en az.Biraz manktıklı konuşsak :kotu:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt