OttomanEmpire06
Üye
Nokia 7230 A Yetkisiz Müdahale Dediler :(
selamın aleyküm iyi akşamlar herkeze ben nokia 7230 cihazımı 2 hafta önce teleserviceye yolladım cihaza yetkisiz müdahale demişler fakat böyle bişey olmadı birde gönderdigimde kıza mekanizması sorunsuzdu ve arkadaki vidaların hepsi tamdı fakat şimdi arkadaki vidaların 2 si yok olan 2side ezilmiş ve benm gönderdigimdede sadece şebeke sorunu vardı fakat yetkisiz müdahale demişler sebepsiz yere teleserviceye mail attım 6 tane
müdahale görülmüş yerin fotografını atın diye hiç birinden bi cevap gelmedi ne yapmam lazım acil yardım edin arkadaşlar şimdiden tşk.
müdahale görülmüş yerin fotografını atın diye hiç birinden bi cevap gelmedi ne yapmam lazım acil yardım edin arkadaşlar şimdiden tşk.
