Nokia 7230 A Yetkisiz Müdahale Dediler :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 7230 A Yetkisiz Müdahale Dediler :(
selamın aleyküm iyi akşamlar herkeze ben nokia 7230 cihazımı 2 hafta önce teleserviceye yolladım cihaza yetkisiz müdahale demişler fakat böyle bişey olmadı birde gönderdigimde kıza mekanizması sorunsuzdu ve arkadaki vidaların hepsi tamdı fakat şimdi arkadaki vidaların 2 si yok olan 2side ezilmiş ve benm gönderdigimdede sadece şebeke sorunu vardı fakat yetkisiz müdahale demişler sebepsiz yere teleserviceye mail attım 6 tane :) müdahale görülmüş yerin fotografını atın diye hiç birinden bi cevap gelmedi ne yapmam lazım acil yardım edin arkadaşlar şimdiden tşk.
 


TranquilBirds

TranquilBirds

Üye
Tüketici haklarına başvurmalısın.
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
internet üzerinden başvurulabiliniyormu lütfen yardım
 
R.A.M

R.A.M

Üye
bulunduğun şehirde bilir kişi vardır araştır türkcell bayilerinde flanda olabilir onlar mahkeme açıyolar söke söke telefonun parasını alıyolar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt