Nokia 701 mi Nokia N8 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia 701 mi, Nokia N8 mi?


  • Kullanılan toplam oy
    336
valent

valent

Üye
Bizim amiral gene açık ara lider
 


valent

valent

Üye
Usta bu telefon çıkalı bir yılı geçti ilk çıktığı zaman kraldı sen şimdi kalkıp yeni çıkmış cihazlarla kıyaslama yapma
 
valent

valent

Üye
Olabilir N8 de olanda galaxy s de yok ona bakarsan.Sen eline galaxy s aldınmı hiç oyuncak gibi pilastik arkası sağlamlık yok flash player yok kamera vasat led flash veya xzenon flash yok hdmı yok 16 gb hafızası yok şarj süresi N8 in yanından bile geçemez bak bunlarda galaxy s in eksileri herşey ram cpu değil ok tel kıyaslayacaksan genel olarak kıyasla
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Olabilir N8 de olanda galaxy s de yok ona bakarsan.Sen eline galaxy s aldınmı hiç oyuncak gibi pilastik arkası sağlamlık yok flash player yok kamera vasat led flash veya xzenon flash yok hdmı yok 16 gb hafızası yok şarj süresi N8 in yanından bile geçemez bak bunlarda galaxy s in eksileri herşey ram cpu değil ok tel kıyaslayacaksan genel olarak kıyasla

Galaxy S'in 16 GB dahili hafızası var.
Flash playeri var.
HDMI yerine DLNA var (kablosuz televizyonla bağlantı)

1.5 gün şarj neyine yetmiyor.Ayrıca plastik kasa tasarımı daha ince daha hafif ve daha darbelere dayanıklı yapıyor.Unutma metal aşınabilir veya çatlayabilir.Ama plastik aşınma ve esnektir.

Kamera flaşı ve kamera çözünürlüğü işinde sen haklısın.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Galaxy s çok ilgimi çekiyor ama nokia bağımlılık yaptı :(
 
valent

valent

Üye
Herşey işletim sistemiyle bitmiyor işte güzel kardeşim ben androide kötü dedimmi veya android hakkında tek kelime ettimmi?tamam on numara yazılım ben samsungun kalitesine indim çok çakma sağlamlık yok.Basıyor içine androidi sürüyor piyasaya demekki nokıa yapsa bunu yer yerinden inler kasa kamera sağlam tasarım cixs içindede android samsungmu kalır piyasada daha düne kadar samsungun 2. el telefonunu telefoncular almıyordu satılmıyor diye
 
punisher123

punisher123

Üye
iPhone çakması gibi duran bi Galaxyyi kullanacağıma şahsen donanımdan ödün verir N8i kullanırdım,Farklı olmak başkadır..
 
  • Beğen
Tepkiler: NonaZayi
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Nokia Belle bence baya değiştiricek bizim cihazlar uçacak çakmasıyla böyleyse gerçeğini çok merak ediyorum .
 
cardanadam

cardanadam

Üye
ben karşılaştırdığım için bunları yazdım al sende karşılaştır

----------Eklendi @ 13:37:41 ---------- Yazıldı @ 13:35:55 ----------

ben karşılaştırdığım için bunları yazdım al sende karşılaştır
 
epts

epts

Üye
abi onu bunu bilmem de n8 in olumsuz yönü bagımlılık yapması.donanım yönüyle nokıanın şımarık çocugu... ama 701in hakkını yememek lazım..
 
  • Beğen
Tepkiler: NonaZayi
isra_kusay

isra_kusay

Üye
Arkdaşlar yazacağım bu konu bu anketle ilgili değil daha doğrusu yeni bir konu açmasını birtürlü bulamadım :)

Bende nokia 700 var yeni aldım ve aldığım gün güncelledim ve ekstradan harita yükleyici sürüş ve daha başkaşeylerde geldi en ünemliside güncellemeyle beraber gelen bir özelikdaha var normal harita yükleyiçi ve sürüş ikonları gib yeşil renkte giriş diye bir ikon daha geldi o üzeliğe tıkladığım zaman sistem hatası diyor bana yardımcı olurmusunuz acaba niçin hata veriyiyor ne yapsam düzelir Saygılarımla.
 

andreoni

Üye
Öncelikle hayırlı olsun. C6-01 de de var o giriş ikonu. Paylaşımla ilgili birsey. Bulunduğun gittiğin yerleri paylaşıyorsun. Bi bakıma hava atıyorsun ben şuralara gittim sen gitmedin diye. Gereksiz kullanma boşver :))
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
701 perfect
 
ozakin70

ozakin70

Üye
yeni olan her zaman iyidir diye bi gayem yok ama adamlar yapmış abi:')bence 701
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Ben 701 alacaktım ama 603un tarayıcısi daha hızlı olduğundan nokia 603 e karar verdim... Hem daha ucuz :)
 

andreoni

Üye
Kullanan arttıkça aradaki fark kapanmış :))
 
06kubilay06

06kubilay06

Üye
nokia bir telefonu uretmeden once o telefona ne gibi şeyler koyabilirm diye dusunuyor çok guzel onemlı ozellıkler koyuyor ve fiytını yukseltıyor o yuzden nokiada fiytı yuksek telefon daha iyi fıyatı dusuk telefon daha kotu oluyor ama bunu yaparken bazı seylerı gozden kaçırıyor ve çok guzel telefonlarda inanılmaz hatalar yapıyor o yuzden herkezce begenilen kullanıcısı çok olan bir nokia al
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
nokia bir telefonu uretmeden once o telefona ne gibi şeyler koyabilirm diye dusunuyor çok guzel onemlı ozellıkler koyuyor ve fiytını yukseltıyor o yuzden nokiada fiytı yuksek telefon daha iyi fıyatı dusuk telefon daha kotu oluyor ama bunu yaparken bazı seylerı gozden kaçırıyor ve çok guzel telefonlarda inanılmaz hatalar yapıyor o yuzden herkezce begenilen kullanıcısı çok olan bir nokia al
Yüksek fiyatlı her zaman iyi olmak zorunda değildir...100-200 lira ucuz olupta kendisinden pahalı telefonlarla kıyaslanmayacak kaliteye sahip bir sürü telefon var.Yazdıklarına göre N8 al demiş oluyorsun fakat şöyle bir olay var; N8 daha Fp1'i alamayacakken 701'in Carla'sına kesin deniliyor.Bir de bana göre çok tutulan ve herkesin elinde bulunan bir telefonu almaktansa benzer özelliklerde fakat daha az bulunan bir telefonu almayı tercih ederim.Bir ayrıcalığın olur sonuçta.
 
sincarezindan

sincarezindan

Üye
701 tabikide nokia yakında unutur n8 gibi telefonları
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
06kubilay06

06kubilay06

Üye
n8 faha lider bir telefon
 


Üst Alt