Olabilir N8 de olanda galaxy s de yok ona bakarsan.Sen eline galaxy s aldınmı hiç oyuncak gibi pilastik arkası sağlamlık yok flash player yok kamera vasat led flash veya xzenon flash yok hdmı yok 16 gb hafızası yok şarj süresi N8 in yanından bile geçemez bak bunlarda galaxy s in eksileri herşey ram cpu değil ok tel kıyaslayacaksan genel olarak kıyasla

Yüksek fiyatlı her zaman iyi olmak zorunda değildir...100-200 lira ucuz olupta kendisinden pahalı telefonlarla kıyaslanmayacak kaliteye sahip bir sürü telefon var.Yazdıklarına göre N8 al demiş oluyorsun fakat şöyle bir olay var; N8 daha Fp1'i alamayacakken 701'in Carla'sına kesin deniliyor.Bir de bana göre çok tutulan ve herkesin elinde bulunan bir telefonu almaktansa benzer özelliklerde fakat daha az bulunan bir telefonu almayı tercih ederim.Bir ayrıcalığın olur sonuçta.nokia bir telefonu uretmeden once o telefona ne gibi şeyler koyabilirm diye dusunuyor çok guzel onemlı ozellıkler koyuyor ve fiytını yukseltıyor o yuzden nokiada fiytı yuksek telefon daha iyi fıyatı dusuk telefon daha kotu oluyor ama bunu yaparken bazı seylerı gozden kaçırıyor ve çok guzel telefonlarda inanılmaz hatalar yapıyor o yuzden herkezce begenilen kullanıcısı çok olan bir nokia al
