Nokia 701 mi Nokia N8 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia 701 mi, Nokia N8 mi?


  • Kullanılan toplam oy
    336
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Ben 701 alacam karar kesin. bana 8 mp yeter belgede cekmiyom ...bizde n8 var güzelde ama 30 yaş üstü olanlara öneririm
 


polluxea♪

polluxea♪

Üye
arkadas her ankette N8 alıp götürmek zorundamı yaaa :yuru

----------Eklendi @ 10:25:25 ---------- Yazıldı @ 10:24:54 ----------

30 yaşmı ? 30 yaş kaç kişi N8 kullanyo acaba cook merak ettim :d:
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Saçmalamanın son safhası heralde telefonun yaşımı olur biraz ne yazdığınızı bilerek yazın.
 
  • Beğen
Tepkiler: NonaZayi ve polluxea♪
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
polluxea♪;4201443' Alıntı:
arkadas her ankette N8 alıp götürmek zorundamı yaaa

N8 kullananların sayısının bol olmasından olabilir mi acaba :hmmm İnsanların kendi kullandıkları telefona oy vermeleri çok doğal ;)
 

andreoni

Üye
N8 kullananların sayısının bol olmasından olabilir mi acaba :hmmm İnsanların kendi kullandıkları telefona oy vermeleri çok doğal ;)

Kesinlikle katılıyorum. N8 çıkalı 1 seneyi geçti sanırım.. Çok diil 6 ay geçsin ondan sonra bakarız oylamaya. Daha kimsede olmayan telefona 109 oy verilmiş :)
 
man20

man20

Üye
Kesinlikle katılıyorum. N8 çıkalı 1 seneyi geçti sanırım.. Çok diil 6 ay geçsin ondan sonra bakarız oylamaya. Daha kimsede olmayan telefona 109 oy verilmiş :)
o kişilerin 701'i işaretlemelerinin nedeni telefonu aldıkları için değil. sadece 1 ghz ve 512 mb ram olduğu için direk kafalarına göre oy veriolar. bence n8 forever şimdilik.
 
  • Beğen
Tepkiler: NonaZayi
İncİnat

İncİnat

Üye
bence 701. çünkü 1 ghz işlemci , n8 in 4 katı grafik kartı ORİJİNAL belle , ayrıca carla güncellemesi de alacak
 

cihatyılmaz

Üye
n8 kullanıyorum ama ben n8 alalı 1 yıl oldu ozaman 701 olsa onu alırdım şuan nokia da n8 den sonra alacağım tek telefon lumia 900 gibi görünüyo kardeş ama şuanda aynı fiyata alıcam diyosan işlemci ve ram üstünlüğüne bakarak 701 derim ama ben camera özelliği yüksek olsun istiyorum dersen n8 al ama ben olsam 701 alırdım...
 
cardanadam

cardanadam

Üye
polluxea♪;4201443' Alıntı:
arkadas her ankette N8 alıp götürmek zorundamı yaaa :yuru

----------Eklendi @ 10:25:25 ---------- Yazıldı @ 10:24:54 ----------

30 yaşmı ? 30 yaş kaç kişi N8 kullanyo acaba cook merak ettim :d:

anket yapalım ilk oy benden :D
 

erhan143

Üye
ben 701 kullanıyorum ve çok memnunum heryönden.herkese tavsiye ederim.
 
cortex47

cortex47

Üye
o kişilerin 701'i işaretlemelerinin nedeni telefonu aldıkları için değil. sadece 1 ghz ve 512 mb ram olduğu için direk kafalarına göre oy veriolar. bence n8 forever şimdilik.

Sence aralarındaki tek fark işlemci ve ram mi?
 
SilentOne

SilentOne

Üye
eğer kamera için alıcaksan n8 i tavsiye ederim diyer herşey için 701
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
Kamerayı çıkar n8 den c6-01 den beter olur zaten bir kamerası var gerisi 701
 
byorby

byorby

Üye
Kesinlikle N8, N8'imi hiç birşeyle değişmem bir de belle geldimi deyme keyfime.:aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: NonaZayi
aleranol

aleranol

Üye
forever n8 diyenlere sesleniyorum 20 yıl sonra n8 inizle size mutluluklar dilemeye geleceğim :D
 

andreoni

Üye
o kişilerin 701'i işaretlemelerinin nedeni telefonu aldıkları için değil. sadece 1 ghz ve 512 mb ram olduğu için direk kafalarına göre oy veriolar. bence n8 forever şimdilik.

Bende telefon bende olmadan oy kullandım. Ama çok iyi araştırma yaptım, shoplarda detaylı inceledim. Hatta 701 in N8 den üstün yanları diye arat bulursun videoda 33 uygulama açılmış ne takılma var ne donma. Başka bir konuda da yazdım bunu. Bırak N8 i C7 yi. Piyasada alınabilecek en iyi cihazdır. Ben ikisini de kullanımıyorum tamamen tarafsız yazıyorum. Mart ın 18 i gibi de alıcam. Bu oyumun arkasında duracağımdan eminim.. Bence bilinçli oylar verilmiş ki zaten kullananlar oy atsın denmemiş. N8 için oylar heralde kullanıyorlar diye atılmış. :))
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
Şekil olarak kesinlikle 701'i tercih ederim.
Performans olarak Belle'li bir telefon olduğu içinde 701.
Ekran parlaklığı en yüksek telefon olması daha da cazip kılıyor 701'i.
C7'ye olan benzerliği ile kesinlikle 701 kardeşim.
:aman2:
süper tarif etmişsin:good::alkis
 
valent

valent

Üye
N8 alırsan pişman olmazsın ama 701 tipi pek hoş değil ama daha mantıklı gibi
 

xinanux

Üye
:hmmm N8
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
N8 in yüzdelik yönünden çok olmasının sebebi forumda n8 kullanıcısının çok oluşudur bence:)
 


Üst Alt