man20
Üye
sen kimsin ya defol!!! şaka bi yana istediğin şeyi yanlış yere yazıyorsun git symbian s60 kısmına yaz bunu ve symbian^3 e yazmaby_k@yıp aqa yen! temaLaR EkleSenEee s!teye ple@se??
aqa Bu arada TemaLarI symbian s60v5'e göRe ekLeee haa




n8 sanırım