Kedi Yavrusu
Üye
hiçbir artısı yok mu? ram iki katı, işlemci nerdeyse 2 katı, işletim sistemi orijinal belle, beta değil, nfc falan da var? ekranı daha iyi, nasıl hiçbir artısı yok dersin?sayamaz çünkü hiç bir + sı yok kardeşim adam konuşuyor öylesine




