Nokia 701 mi Nokia N8 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia 701 mi, Nokia N8 mi?


  • Kullanılan toplam oy
    336

Kedi Yavrusu

Üye
sayamaz çünkü hiç bir + sı yok kardeşim adam konuşuyor öylesine
hiçbir artısı yok mu? ram iki katı, işlemci nerdeyse 2 katı, işletim sistemi orijinal belle, beta değil, nfc falan da var? ekranı daha iyi, nasıl hiçbir artısı yok dersin?
 


musty522

Üye
hiçbir artısı yok mu? ram iki katı, işlemci nerdeyse 2 katı, işletim sistemi orijinal belle, beta değil, nfc falan da var? ekranı daha iyi, nasıl hiçbir artısı yok dersin?

kardeş sen burda yanlıs anlamıssın beni konu farklı ben 701 i savunuyırum neymiş n8 in 701 e karşı + ları varmıs ne kadar var var olanları saymıs ztn başka yok demek istiyorum sen tam tersin anlamıssın bn 701 i savunuyom sende 701 i aşşalıyom anlamıssın :D
 
uribaju

uribaju

Üye
bu telefon tutar bakın görün işlemci ve ram yüksek. bellede işlemciyi kullanım oranı arttığı için 1gb işlemci ile neler yapılır siz düşünün..
 
pRime.

pRime.

Üye
701 tutacak. Nova ekran diye tutuşanlar bide bunun ekranını görsün bakalım. :)
 
uribaju

uribaju

Üye
ben amoled'e güzel diyordum bu mükemmel olur nova reziztif falan hikaye.. Birkere video karşılaştırmalarında bariz amoled üstünlüğü var girin izleyin
 
spartuas

spartuas

Üye
kendinizi kandirmayin bu ikili arasinda halen n8 diyenler var. Tabiki 701
 

Kedi Yavrusu

Üye
kendinizi kandirmayin bu ikili arasinda halen n8 diyenler var. Tabiki 701
adam doğru söylüyor sizde n8 var fakat kendinizi kandırmayın foto kalitesi dışında çoğunlukla 701 üstün.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
n8 ın yerı bambaska ama 701 donanım olarak daha ıyıy ee sonucta nokia :oke:
 
uribaju

uribaju

Üye
zaten konu başlığınında değiştirilmesi lazım doğru bir karşılaştırma değil n8 c7ile karşılaştırılır ;)
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
N8 diyorum tasarımından ötürü ve açıkçası ikinci bir N8 çıkmasını istemem N8 bu şekilde eşsiz ve benzersiz kalmalı...
 

musty522

Üye
arkadaşlar 12 mgp camera af ve hdmı olduğu için n8 i üstün göremezsiniz

701
1ghz işlemci
512 ram
1000 nit lik en yüksek parlaklığa sahip ekran
8 mgp focus lu camera
nfc
orjinal belle sürüm
CBDP ekrana sahip


yani 12 mgp camerası af si hdmı çıkışı var die 701 den üstün tutmanın anlamı yok hiç bir telefonun camerası normal fotorağraf makinası gibi iyi çekmez bu yüzden fotoğraf makinası daha iyi hem 8 mgp camera neyinize yetmiyor bu bnm görüş açım tabi hdmı desteği herkezin evinde bu imkan yok bu yüzden fazla gerekli değil 701 en iyisi diyorum Teşekkürler İyi Forumlar.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
İkisininde birbirine göre üstünlükleri var, HDMI küçümsenecek bir donanım değil 12mp kamerada az değil 8mp ff ile 12mp af kamera karşılaştırılmaz, ekranı işlemcisi ram'i iyi ona kimse bişey demiyor Belle'yi sayma mevcut cihazlara da gelecek ve henüz ortada ne Belle ne de 701 yokken şuan sadece N8 kullanıcıları Belle kullanıyor bunu da hatırlatmak isterim.
 
Nashhh

Nashhh

Üye
Bende N8 diyorum zaten yuvarlak hatlı telleri sevmiyorum.
 

musty522

Üye
İkisininde birbirine göre üstünlükleri var, HDMI küçümsenecek bir donanım değil 12mp kamerada az değil 8mp ff ile 12mp af kamera karşılaştırılmaz, ekranı işlemcisi ram'i iyi ona kimse bişey demiyor Belle'yi sayma mevcut cihazlara da gelecek ve henüz ortada ne Belle ne de 701 yokken şuan sadece N8 kullanıcıları Belle kullanıyor bunu da hatırlatmak isterim.

arkadaşım ben 12 mgp camera ile 8 mgp camerayı karşılaştırmadım 701 çıkacak dendimi dendi adamlar anket açmış 701 daha ağır basıyor bunu kabul etmek lazım tamam şuan en iyi telefon n8 ama 701 çıkınca bu değişek bunun herkez farkında HDMI a
gelince küçümsemedim ben güzel bi özellik ama mesela 1 ghz işlemci kadar aranacak bi özellik değil belle yi sayma demişsin neden saymıyım ki 701 ile içinde gelecek sonradan güncelleme sorunu olmuycak evet belle gelmedi 701 de gelmedi ama n8 kullanıcılarıda orjinal belle kullanıyormu bilinemez yok alman bellesi yok başka bişey beta felan bu yazdıklarından bir n8 kullanıcısı olduğun belli ama ben n8 i kötülemiyorum şuan en iyi nokia telefonu n8 bunu herkez bilio dediğim gibi 701 gelsin en iyi o olacak bir de demişsinki ikisininde birbirne göre üstün özellikleri var demişsin bende var olduklarını bir önceki yorumda belirttim bi daha söylemeye gerek yok şimdi soruyorum sana 12 mgp camera af ve hdmı var die 701 en iyi üstün özelliklerini saydım zaten bu telefondan üstün mü sence n8
 
uribaju

uribaju

Üye
mp fotoğraf kalitesini etkilemez afiş falan basırmak isterseniz birşey diyemem ama..
 
_ardaa

_ardaa

Üye
o zaman 8mp kamerada fazla 1mp koysunlar pil ömründen de tasarruf sağlar afiş bastırmayacak nasılsa kimse:)
 
uribaju

uribaju

Üye
o zaman 8mp kamerada fazla 1mp koysunlar pil ömründen de tasarruf sağlar afiş bastırmayacak nasılsa kimse:)
8mp ile 12mp arasından dağlar kadar fark var bence telefonlarda kameranın mpsinin artırılmasını doğru bulmuyorum işlemciye yüklenerek 1080p video çekilmesi taraftarıyım ideali de 8mp olması lazım hatta 5 bile olabilir. ben N73 bile çok güzel fotoğraflar çekebiliyordum 3.2 mp kamerası olmasına rağmen 5800'da öyle.n8 carl zeiss merceği sayesinde ayakta duruyor yoksa 12mpnin fazla bir artısı yok bence
 
pRime.

pRime.

Üye
Genel olarak 701 daha iyi fakat bu n8'i ezdiği anlamına gelmez, n8'in de kendine has özellikleri var. Fakat bişey gözüme çarptı, 701 kalın gibi geldi bana c7'den.
 
uribaju

uribaju

Üye
Genel olarak 701 daha iyi fakat bu n8'i ezdiği anlamına gelmez, n8'in de kendine has özellikleri var. Fakat bişey gözüme çarptı, 701 kalın gibi geldi bana c7'den.
0.5 mm fark var aynı nerdeyse
 


Üst Alt