nokıa 701 çıt çıt ses geliyor ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
nokıa 701 çıt çıt ses geliyor ??
telefonu alalı 2 gün oldu.benim sorunum var.telefonun kırmızı tuşunun altındaki kısma biraz bastırınca çıt çıt sesler geliyor.ilerde bir sorun olurmu.birde silikon kılıf mı almalıyım yoksa tüm çerçeveyi kaplayacak jelatin mi almalıyım ??
telefonu garantiye göndermem gerek var mı?
 


atakan25

atakan25

Üye
tuşun kenarlarında jelatine benzer parça varsa da gelebilir eski bi telefonumda durum böyleydi
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
çekirdek çıtlıyordur :ehe
 
doctorrr

doctorrr

Üye
telefonu alalı 2 gün oldu.benim sorunum var.telefonun kırmızı tuşunun altındaki kısma biraz bastırınca çıt çıt sesler geliyor.ilerde bir sorun olurmu.birde silikon kılıf mı almalıyım yoksa tüm çerçeveyi kaplayacak jelatin mi almalıyım ??
telefonu garantiye göndermem gerek var mı?
tuşa bastığından o benim c6 tımdada oluyor rahat ol sen :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: atakan25
backwater

backwater

Üye
kullandikca duzelebilir, bence jelatinle felan hic ugrasma cunku cizilmiz gorilla class cam var yinede sen bilirsin
 
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
yok tuşlar değil onların altında bir kısım varya orası gıcırdıyor bide tuşlar çok az oynuyor

- - - Eklendi - - -

Oraya takıldım ses deli etti beni tuşlar biraz oynuyor birde onların altındaki kısım gıcırdıyor bastırdıkça
 
backwater

backwater

Üye
tuşlar çok az oynuyor derken ???????????????????????????

- - - Eklendi - - -

üzerinden biraz zaman gecsin kullanmaya devam et baktın olmuyor o zaman servise verirsin
 
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
tuşlar sağa sola yukarı aşağı oynuyor sabit durmaları mi gerekiyor

- - - Eklendi - - -

alt taraftan yukarı doğru bastırdıkça oynamıyor
 
catdog136

catdog136

Üye
biraz kullan tuşlar oturmazsa servise verirsin..
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
Sonunda nokianın dediği çıktı. Tebrikler nokia :) Görünüşe göre Telefon bayağı ses getirmiş. :) :)
 
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
1 ay kullanacağım düzelmezse servise
ama nasıl göndereceğim servise hiç bilmiyorum
 
catdog136

catdog136

Üye
1 ay kullanacağım düzelmezse servise
ama nasıl göndereceğim servise hiç bilmiyorum

en mantıklı karar bu bencede, kvk, teleservice, nokia care herhangi birine gidiyorsunuz sıra alıyorsunuz sıranız geldiğinde görevliye derdinizi açıkça anlatıyorsunuz, sizden bir telefon numarası istiyor size ulaşmak için, sonra 2 kağıt imzalatıyor size telefonu teslim ettiğinize dair biri sizde kalıyor birini onlar alıyor. sonra dışarı çıkıp eve dönüyorsunuz :)
 
luckysleven

luckysleven

Üye
bosuna 1 ay bekleme benim 2 ay oldu aldigim gunden beri o ses geliyor duzelmedi yani : ) hatta buradada sormustum daha once ama kimseden ayni sikayeti duymadim hatta yazarak anlatilacak bir sorunda degil simdi senden duyunca tek degilmisim : ) ben tusun koselerine basiyorum artik o ses gelmesin diye .. Ama dikkat ettim tusun uzerinde bir katman daha var , tusa basinca o katman takili kaliyor sanki cift kademeli tusmus gibi ses geliyor hatta beni telefondan sogutan belle degil bu ve kilit tusunun gacir gucur sallanmasi hos herkes sallanmazsa bozulur diyo ama off tusu benide deli etti
 
slant1111

slant1111

Üye
servise ver gıcırtı sesi geçmez :)
 
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
alt kısmı nasıl açabilirim açıp kendim yapsam olur mu

- - - Eklendi - - -

ses deli etti beni telefondan soğudum bunun yüzünden alttaki tuslarda oynuyor
 

kewell67

Üye
titreşimdir la oooo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt