versino2
Üye
nokıa 701 çıt çıt ses geliyor ??
telefonu alalı 2 gün oldu.benim sorunum var.telefonun kırmızı tuşunun altındaki kısma biraz bastırınca çıt çıt sesler geliyor.ilerde bir sorun olurmu.birde silikon kılıf mı almalıyım yoksa tüm çerçeveyi kaplayacak jelatin mi almalıyım ??
telefonu garantiye göndermem gerek var mı?
telefonu garantiye göndermem gerek var mı?

Görünüşe göre Telefon bayağı ses getirmiş. 