postakusu
Üye
Nokia 700 Multimedya Mesaj Alımında Sorun!
Selamınaleykum arkadaşlar nokia 700 telefonumda multimedya mesajları bi ara cok güzel geliyodu artık mesaj alamıyorum hafıza kartımda 105 mg boş alan var telefon hafızasında dıgerlerındede hic bi sey yok ama multimedya mesajı gönderince karşı taraf bi yazı cıkıyor hafızan yetersiz diye gecen günler nokianın sitesine de girdim hiç bi acıklama yapmamışlar hafıza ile ilgili boş zaten hafıza iyi ama tarayıcada gizlilik vardı bunları cerezlerı falan tumunu sildim sona bi kac tane mms aldım ama bugun yine aynı boş alanım var bu sorunun köklü cözümü yokmu
lütfen arkadaşlar bu sorunu nası yapıcam yol gösteririmisiniz
lütfen arkadaşlar bu sorunu nası yapıcam yol gösteririmisiniz
