Nokia 700 Multimedya Mesaj Alımında Sorun!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

postakusu

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 700 Multimedya Mesaj Alımında Sorun!
Selamınaleykum arkadaşlar nokia 700 telefonumda multimedya mesajları bi ara cok güzel geliyodu artık mesaj alamıyorum hafıza kartımda 105 mg boş alan var telefon hafızasında dıgerlerındede hic bi sey yok ama multimedya mesajı gönderince karşı taraf bi yazı cıkıyor hafızan yetersiz diye gecen günler nokianın sitesine de girdim hiç bi acıklama yapmamışlar hafıza ile ilgili boş zaten hafıza iyi ama tarayıcada gizlilik vardı bunları cerezlerı falan tumunu sildim sona bi kac tane mms aldım ama bugun yine aynı boş alanım var bu sorunun köklü cözümü yokmu :( lütfen arkadaşlar bu sorunu nası yapıcam yol gösteririmisiniz
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
telefon ayarlarını sıfırlamayı denedin mi?
 

postakusu

Üye
    Konu Sahibi
bir kere sıfırladım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
mms boyutunu sınırlı veya yardımlı yapıp dene birde yapmadıysan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt