Nokia 6300 v6.60 Yazılım Güncelleme

Sponsorlu Bağlantılar

trex994

trex994

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6300 v6.60 Yazılım Güncelleme
Merhaba Arkadaşlar ben internetten NOKİA 6300 modelinin v6.60 yazılımını indirdim.İçerisinde 3 tane dosya verdi (IMAGE,MCUSW,PPM_C) peki bunu telefona nasıl kuracağım bir bilginiz varmı?
Acil Lazım...
şimdiden teşekkürler....:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: orduluyıldız, matem284, gkns ve 4 diğerleri


Lion Heart

Lion Heart

Üye
nereden indirdin acaba? ben de şu an öğrendim ve bi araştırma yaptım v06.60 çıkmış dediğin gibi de. bunu nsu görmüyor. nereden bulabilirim?
 
trex994

trex994

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım upload ediyorum birazdan link vereceğim.Eğer yükleye bilirsen banada anlatırmısın.
tşkler.

--------------- Ekleme ---------------

LİNK:

Buyur arkadaşım link bu yüklersen ve banada anlatırsan sevinirim.
 
trex994

trex994

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım o verdiğin link sadece Türkçe Dilin nasıl kurulduğu hakkında bilgi sadece.
Yinede teşekkürler arkadaşlar.
 
Mr.Trojan

Mr.Trojan

Üye
Sanırım konunun başlığını okumadın...
Nokia Yazılım Güncelleme yazıyor...
İndirdiğin yazılımdan çıkan dosyaların telefona nasıl kurulacağı anlatılıyor...
Yapamadıysan konuyu açan üyenin verdiği yazılım paketini indir...
Konuyu dikkatlice okumanı öneririm...
 
trex994

trex994

Üye
    Konu Sahibi
Tmm kardeş sağolasın programı indirdim fakat.
benim telefona göre olan son sürüm v6.60 olduğu için onu nereden kuracağımı bulamadım.
orada anlatılan o programın telefona nasıl türkçe dilin yüklendiği.
neyse biraz daha dolaşlayım bakalım.
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
trojan, arkadaşın dediği başka şey. sen türkçeleştirmeye link vermişsin. bizim sorunumuz bu 6300 için firmware 06.60 NSUda yok. ve hangi yazılım kullanılarak telefona yeni versiyonu kurabiliriz. Yani Nokia Software Updater da son versiyon 06.01 oysaki en son versiyon 06.60. Bende henüz bulamadım nasıl kurulacağını.
 
trex994

trex994

Üye
    Konu Sahibi
Trojan arkadaşın verdiği linkten nemesis adlı programı indirdim. fakat bende bulunan Nokia 6300 için v6.60 sürümün programda hangi kısımdan yükleneceğini çözemedim.telefona zarar gelmemesi için emin olmadan bir işlem yapmadım.Bana açıklamalı bir anlatım lazım.
 
degerli43

degerli43

Üye
Sen 06.60 flash ını indirmişsin. Ama bunu yüklemek için Nokia Phoenix programı lazım. Ama hiç tavsiye etmem. En ufak bir hatada telefonun elden gider, açılmaz. Hiç uğraşma derim. Sen 06.01 i yükle. Şimdilik sana yeter.:oke:
 
trex994

trex994

Üye
    Konu Sahibi
Bilgi için teşekkürler arkadaşım:
Gerçi ben MYNokia ya üye oldum yeni version çıktığı zaman msj olarak haberdar olacam.
:oke:
 
degerli43

degerli43

Üye
Phoenix profesyonel servis yazılımı yani hataya izin vermiyor:oke:
 
schumici

schumici

Üye
bencede emin olmadığın şeye kalkışma geri dönüşü olmayabilir:oke:
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
nokia phoenix ya da özel servis boxlarıyla yükleniyor. Bizde yapabiliriz ama telefonun elimizde kalma riski var. En iyisi ya servise vermek ya da NSU üzerinden yeni bir update çıkana kadar beklemek.
 
degerli43

degerli43

Üye
J.A.F. adında bir box la kendi telefonuma 06.60 yüklettim. (NSU'da son versiyon 05.50 olarak gözüküyor.)
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
J.A.F. adında bir box la kendi telefonuma 06.60 yüklettim. (NSU'da son versiyon 05.50 olarak gözüküyor.)

Nasıl yaptığını bize de açıklamalı olarak anlatır mısın? Birde update yaptıktan sonra neler gözlemledin? Ne gibi değişiklikler var?Ben 5.50den 6.01e update ettiğimde hiçbirşey görememiştim fark olarak.

Birde donanımhaberin forumunda bir üye 6300ıyla ilgili şu sıkıntıyı yaşamış. Sende de buna benzer telefonunda yavaşlama oldu mu?
"Wampir86 nickli üye yazmış:
arkadaslar ben de 6300 kullanıcısıyım. geçen gün telde bi problem oldu garantiye gönderdim tamir bilgileri
1.elektronik komponent değiştirildi
2.yazılım yüklendi
3.enerji ve şebeke kalibrasyonları yapıldı.
4.test başarılı diye teli teslim aldım şimdi telde garantiden geldikten sonra vodafone hattı takılıydı turkcell taktım çıkardım telde yine sorunlar başladı.
sorunlar derken güvenlik tuş kilidini acarken haddinden fazla bekliyorum mesajlar bölümü ne eskiden örneğin 5 sn de acıyosa şimdi 1 dk bekliyo teli ilk actığımda tüm arama listesi temizle diyorum bekliyo bekliyo 1 dk sonra siliyor eskiden tık hemen 2 saniyede siliyodu. şu an ki versiyonu telin V06.60 şimdi ben teli güncelleme yapsam düzelirmi yoksa garantiye takrar mı gitcek.

bi de bana günde 1000 msj geliyo nerdeyse ve ben de cevaplıyorum o gün boyunca msjlar telde kalıyor örneğin şimdi gelen kutusu 1045 gönderilmiş öğeler 983 onların bi sakıncası olabilir mi telefona akşam onları pc suite ile yedeğini alıyorum bilgisayarıma sonra siliyorum!!! "

ekleme: birde bu jaf toolla update ettikten sonra telefonun dili değiştimi? yani ingilizce oldu mu yoksa türkçe mi kullanıyorsun? ve mini-usb---->usb kablo işe yarar mı? Şu programı nereden bulduğunu filan detaylı olarak anlatırmısın? teşekkürler...
 
degerli43

degerli43

Üye
1-3110c telefonumda 5.50 versiyonunda reset atma sorunu vardı. 6.60ta bu sorun ortadan kalktı.Sesi sanki yükseldi ve şarzı 2 günden 3,5-4 güne çıktı.
2-Telefonumda hiçbir yavaşlama olmadı hatta hızlandığını söyleyebilirim.
3-Update işlemini kendim yapmadım çünkü bende j.a.f. yok. telefoncuda yaptırdım update yi.
4-Dili değişmedi Türkçe kullanıyorum.
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
1-3110c telefonumda 5.50 versiyonunda reset atma sorunu vardı. 6.60ta bu sorun ortadan kalktı.Sesi sanki yükseldi ve şarzı 2 günden 3,5-4 güne çıktı.
2-Telefonumda hiçbir yavaşlama olmadı hatta hızlandığını söyleyebilirim.
3-Update işlemini kendim yapmadım çünkü bende j.a.f. yok. telefoncuda yaptırdım update yi.
4-Dili değişmedi Türkçe kullanıyorum.
iyi de biz 6300 için konuşuyoruz. sen yanlış konuya mesaj atmışsın...
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
1 eylül 2008 tarihi ile NSUda en son versiyon 06.60 çıkıyor 6300 için...
 
trex994

trex994

Üye
    Konu Sahibi
Sağolasın kardeş bilgilendirdiğin için güncelliyorum şu anda :oke:

Peki Kardeş V6.60 gözle görülür ne özellik getirdi bi bilgin varmı Nette aradım ama bulamadım.
 


Üst Alt