Nokia 603 'ü Nasıl Bilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GhostRiderX

GhostRiderX

Üye
603 fiyatlar 650 lira civarında 100 lira bırak güzel bi xperia neo,veya neo v al
603 kullanan ark. satıp neo alıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz


osmcgrgenc

Üye
603 belki neov kadar iyi değil ama fiyatı 150-200 tl daha düşük... Ben bizzat denedim dokunmatiği güzel angry yi bizzat denedim iyi. Tasarımıda güzel. Oyun içinde üzülme internette güzel oyunları bulmak kolay. Androidin en güzel oyunlarını belle için düzenliyorlar. Alırsan güle güle kullanırsın. Neo v ye 150 TL fazla vereceğine 50TLye 16gb hafıza kartı alırsın 5TL ekran koruyucu 5TL slikon kap :) gerisinede cafede takılırsın oyun oynarsın felan:)
 
CrossFireX

CrossFireX

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 603 ün gpu su hakkında (
BCM2763) çok üst düzey gpu diyorlar. SE Neo daki Andero 205 hakkında bir bilgisi olan varsa söyleyebilir mi? İşlemci hızları aynı farkı belirleyen gpu su olacak.
Bu sitedekine göre sizce BCM2763 daha üstün değil mi?​
 

Salihç.

Üye
Milet ayfon 2-3 te guzl oynlr oynnirmi.oyn varmi
 
CrossFireX

CrossFireX

Üye
    Konu Sahibi
Bencmark degerlerine gore fıkrınızı alabılırmıyım .
 
abdullah155

abdullah155

Üye
Nokia 603 güzel ve çok güçlü bir telefon ama oyun bulmakta zorluk çekersin.
 

buroodriver

Üye
Beyler peki bu telefon üstünlük olarak iphone 3GS nin üstünde mi altında mı ? Genel anlamda soruyorum
 
pRime.

pRime.

Üye
Beyler peki bu telefon üstünlük olarak iphone 3GS nin üstünde mi altında mı ? Genel anlamda soruyorum

Ne yapmak istedigine bagli.
Sadece oyun uygulama icin alacaksan 3gs ustun ama geriye kalan cogu seyde 603.
 

buroodriver

Üye


Ne yapmak istedigine bagli.
Sadece oyun uygulama icin alacaksan 3gs ustun ama geriye kalan cogu seyde 603.

Şimdi hocam oyun derken , belli başlı oyunları 2 telefondada çalıştırabilir miyim. mesela atıyorum şuan en populer 20 oyunu nokia 603 de çalıştırma imkanım var mı , yani bu telefonun oyun açısından performansı nasıl ? iphone kadar geniş olmasını bekleyemem tabi , ama belli başlı oyunları çalıştırır mı ? ayrıca bu ürün iphoneye göre 2 yıl daha yeni bir model , bir oyunu oynarken hangi telefonda daha çok zevk alırız . ekran kaliteleri arasında pek fark var mı ? hem konuyu açan arkadaşımada yardımcı olmuş olursun :)
 
CrossFireX

CrossFireX

Üye
    Konu Sahibi


Ne yapmak istedigine bagli.
Sadece oyun uygulama icin alacaksan 3gs ustun ama geriye kalan cogu seyde 603.
Kusura bakmassan birşey sorabilirmiyim. Iphone nun oyun olarak ustun oldugunu nereden cıkardıgını bılmek ısterim. Oyunun cok olup olması degıl sorun.. Aynı oyunu hangisi daha iyi calıstırır.
Bu siteden browse yazan yerin altından telefonu sec farkı gor. Iphone 3gs 20 fps verirken 701 25 fps veriyor. (701 le 603 un donanımı aynı) Hangisi daha iyi
 
Uruloki

Uruloki

Üye
iyide sen diyelim ki ios da olan bir oyunu oynayqcaksın ki hd bir oyun symbianda yok ne yapıcaksın he ayrıca o benchmarkları dikkate almayın iphone 4 sgs2 den daha hızlı oyun oynatıyor yani bunuda katın ios farkı symbian farkı var ama şimdi açıkcası gider bir 603 alırım 600 liraya 3gs alacağım parayı da yerim olmadı 2nci el bir ipod touch filan(fiyatlarını bilmiyorum ama illa ki bulunur)
 
pRime.

pRime.

Üye
Şimdi hocam oyun derken , belli başlı oyunları 2 telefondada çalıştırabilir miyim. mesela atıyorum şuan en populer 20 oyunu nokia 603 de çalıştırma imkanım var mı , yani bu telefonun oyun açısından performansı nasıl ? iphone kadar geniş olmasını bekleyemem tabi , ama belli başlı oyunları çalıştırır mı ? ayrıca bu ürün iphoneye göre 2 yıl daha yeni bir model , bir oyunu oynarken hangi telefonda daha çok zevk alırız . ekran kaliteleri arasında pek fark var mı ? hem konuyu açan arkadaşımada yardımcı olmuş olursun :)
tabi oynarsın.
oyundan oyuna değişiyor performans. symbiana oyunlar sıfırdan yazılmak yerine direk portlandığı için bazı oyunlarda performans daha düşük olabiliyor.


---------- Eklendi @ 21:13:01 ---------- Yazıldı @ 21:11:35 ----------

Kusura bakmassan birşey sorabilirmiyim. Iphone nun oyun olarak ustun oldugunu nereden cıkardıgını bılmek ısterim. Oyunun cok olup olması degıl sorun.. Aynı oyunu hangisi daha iyi calıstırır.
Bu siteden browse yazan yerin altından telefonu sec farkı gor. Iphone 3gs 20 fps verirken 701 25 fps veriyor. (701 le 603 un donanımı aynı) Hangisi daha iyi

bana bunları anlatmana gerek yok zaten biliyorum oyun oynamaktan kastım oyun fazlalığı, performans değil. :oke: sırf oyun için alıncaksa iphone 3gs alınmalı geriye kalan çoğu şey için nokia 603.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
İyi biliriz.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
keşke herkes gibi biraz edepli olsan..neyse kavga çıkarmak amacında değilim...sadece başklarının görüşüne saygı göstermeyi dene...

Herşeye atlıyorsun bunada atlayacaksın başka biri başka bir şey yazacak onada atlayacaksın laf ebeliği yap anca...
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
nokia 700 daha iyi 701i görme şansm olmadı 603 le 700ü yanyana koy 700 daha zarif
 
ParduSS

ParduSS

Üye
asnlında yani fiyat farkı malum nokia 603 :550 neo v :800 tl 603 için hd oyun zaten forumda var bence alabilirsin hem bence keşke konu açmasıaydın bununla ilgili birsiürür konu var zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt