gerisinede cafede takılırsın oyun oynarsın felan
Beyler peki bu telefon üstünlük olarak iphone 3GS nin üstünde mi altında mı ? Genel anlamda soruyorum
Ne yapmak istedigine bagli.
Sadece oyun uygulama icin alacaksan 3gs ustun ama geriye kalan cogu seyde 603.

Kusura bakmassan birşey sorabilirmiyim. Iphone nun oyun olarak ustun oldugunu nereden cıkardıgını bılmek ısterim. Oyunun cok olup olması degıl sorun.. Aynı oyunu hangisi daha iyi calıstırır.
Ne yapmak istedigine bagli.
Sadece oyun uygulama icin alacaksan 3gs ustun ama geriye kalan cogu seyde 603.
tabi oynarsın.Şimdi hocam oyun derken , belli başlı oyunları 2 telefondada çalıştırabilir miyim. mesela atıyorum şuan en populer 20 oyunu nokia 603 de çalıştırma imkanım var mı , yani bu telefonun oyun açısından performansı nasıl ? iphone kadar geniş olmasını bekleyemem tabi , ama belli başlı oyunları çalıştırır mı ? ayrıca bu ürün iphoneye göre 2 yıl daha yeni bir model , bir oyunu oynarken hangi telefonda daha çok zevk alırız . ekran kaliteleri arasında pek fark var mı ? hem konuyu açan arkadaşımada yardımcı olmuş olursun![]()
Kusura bakmassan birşey sorabilirmiyim. Iphone nun oyun olarak ustun oldugunu nereden cıkardıgını bılmek ısterim. Oyunun cok olup olması degıl sorun.. Aynı oyunu hangisi daha iyi calıstırır.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızBu siteden browse yazan yerin altından telefonu sec farkı gor. Iphone 3gs 20 fps verirken 701 25 fps veriyor. (701 le 603 un donanımı aynı) Hangisi daha iyi
sırf oyun için alıncaksa iphone 3gs alınmalı geriye kalan çoğu şey için nokia 603.keşke herkes gibi biraz edepli olsan..neyse kavga çıkarmak amacında değilim...sadece başklarının görüşüne saygı göstermeyi dene...
