nokia 603 mesaj sorunu !!

Sponsorlu Bağlantılar

mining-

Üye
    Konu Sahibi
hala aynı düzelmedi.mesaj gelmiyor.bende gönderemiyorum.nadiren gönderdiklerinde de beklemede diyor.kafayı yiycem ya
 


Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Nokia 700 aynı sorun. Mesaj giden kutusunda duruyor. Ara sıra yapsada çok rahatsız edici bir şey.
 

maklube

Üye
C6-01 ayni sorun. Nadiren oluyo ama olmasa daha iyi olurdu.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Nokia'ya toplu mail mi atsak napsak dicem de bizden önce çoktan mail çekmiştir millet.
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];4652479' Alıntı:


telinde neler yüklü arkadaşim uygulama olarak

Mobile cleaner ve StopApp yüklü.başka bi uygulama yok
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye

mining-

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];4652696' Alıntı:


hangi öperatörü kullanıyosan mesaj merkez numarasını silip sim kartı çıkarıp tekrar tak birde öyle dene.
turkcell kullanıyorum.numarayı silip kartı çıkarıp taktiktan sonra aynı mesaj merkez numarasını mı yazayım
 
leeshore

leeshore

Üye
Bende 603 kullanıyorum ve aynı sorun malesef bende de var :(
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
telefonu duvara fırlatmamak için zor tutuyorum kendimi.saatlerce ne mesaj geliyo ne de ben gönderebiliyorum.nokia bu sorunu bi an önce çözse iyi olur
 

MetinÖztürk

Üye
c6 aynı sorun.
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
telefonum hackli değil.bu mesaj sorununun çözümü yok gibi.nokianın düzeltmesi gerek sanırım
 

renas158

Üye
aynı sorunu yaşıyorum 603 benimkide bıkkınlık geldi artık!
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
aynı sorunu yaşıyorum 603 benimkide bıkkınlık geldi artık!

603lerde daha mı çok görülüyo acaba.telefonu açıp kapatmaktan yoruldum artık.akıllı telefon böyle bişeymis demekki:)
 
okitox

okitox

Üye
valla ben de kullanıyorum arkadaşlar şükür öyle bişeyle karşılaşmadım :) cfw deneyin bence...
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
valla ben de kullanıyorum arkadaşlar şükür öyle bişeyle karşılaşmadım :) cfw deneyin bence...

cfw hakkında bi bilgim yok telefon ilk aldığım günki gibi sadece bi iki uygulama yükledim ve güncelleme yaptı.cfw için telefonun hackli mi olması gerekiyor?
 
leeshore

leeshore

Üye
cfw yi yukledim ve kullaniyorum fakat sorun hala devam ediyor.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
neler yükledin?
 

evansece

Üye
aynı sorun bende de var teli alalı 1 hafta olmadı geri götürdüm bir şey yok diyip geri verdiler

bugün yetkili servise götürdüm yazılımı tekrar atınca geçeceğini söylediler yarın alacağım geçerse haber veririm.
 


Üst Alt