hala aynı düzelmedi.mesaj gelmiyor.bende gönderemiyorum.nadiren gönderdiklerinde de beklemede diyor.kafayı yiycem ya
[ENGİN];4652479' Alıntı:
telinde neler yüklü arkadaşim uygulama olarak
Mobile cleaner ve StopApp yüklü.başka bi uygulama yok
turkcell kullanıyorum.numarayı silip kartı çıkarıp taktiktan sonra aynı mesaj merkez numarasını mı yazayım[ENGİN];4652696' Alıntı:
hangi öperatörü kullanıyosan mesaj merkez numarasını silip sim kartı çıkarıp tekrar tak birde öyle dene.
aynı sorunu yaşıyorum 603 benimkide bıkkınlık geldi artık!

valla ben de kullanıyorum arkadaşlar şükür öyle bişeyle karşılaşmadımcfw deneyin bence...
