merhaba arkadaslar benim telefonum nokia 603 sorunum mesajlarım oturum olarak gözükmüyor. mesaj karşı kişiden geliyo ama altta mesaj yazmak için o sütun çıkmıyo secenekler tusuna bastıgımda sadece sil yazıyor . yani cvp yazacagım zaman yeni msj sayfası açıyorum. benim yolladıgım msjlar ayrı, bana gelen msjlar ayrı gözüküyor.