mining-
Üye
nokia 603 mesaj sorunu !!
arkadaşlar mesaj gönderirken sürekli takılıyor ve giden kutusundan sürekli tekrar gönder demek zorunda kalıyorum.bazen iki üç kere telefonumu açıp kapatmak zorunda kalıyorum.siteden okuduklarımı yaptım ve microsoft uygulamalarını sildim ama yine aynı. bu mesaj gönderme sorununa bi çözüm yok mu

