nokia 603 mesaj sorunu !!

Sponsorlu Bağlantılar

mining-

Üye
    Konu Sahibi
nokia 603 mesaj sorunu !!
arkadaşlar mesaj gönderirken sürekli takılıyor ve giden kutusundan sürekli tekrar gönder demek zorunda kalıyorum.bazen iki üç kere telefonumu açıp kapatmak zorunda kalıyorum.siteden okuduklarımı yaptım ve microsoft uygulamalarını sildim ama yine aynı. bu mesaj gönderme sorununa bi çözüm yok mu
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
swype unlock kullanıyor musun?
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
Yok kullanmıyorum
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
mağazadan app stop yükle arkadaki açık uygulamaları kapatıp dene.
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
app stop u yükledim.aknspasrv,All WRT Widgets,QtAppBooster ve kullandığım hava rehber saat işlem kaydı mesajlar gibi widgetler açık görünüyor.hangilerini durdurmam gerekiyor?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
akns yi kapat ondan oluyor sanırım bende onu kapatınca olmuyor.. Kullanmadıklarını da kapat şarjdan tasarruf olur.
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
Tamam çok teşekkürler
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
forumda yazan herşeyi denedim ama mesaj gönderme sorunu düzelmedi hatta daha da arttı.sürekli tekrar gönder demekten ve telefonu kapatıp açmaktan bıktım.Yok mu bu soruna bi çare?

---------- Eklendi @ 01:57:46 ---------- Yazıldı @ 01:34:38 ----------

1 saat kadar takılı kalıyo telefon.sonrada birden toplu olarak mesajlar geliyor.takılma sırasında hiç bi şekilde arama yapamıyor ve arama alamıyorum.en son takıldı ve mesaj alamadım ama benim gönderdiğim mesajlar gidiyordu bana iletildi raporu gelmiyordu ve beklemede diyodu.daha sonra telefon kendi kendine reset attı.açıldığında sorun devam ediyodu.bi saat sonra mesajlar toplu halde geldi.bazen mesaj yazarken yada mesajlar klasöründeyken kendi kendine ana menüye dönüyor.anlamadım gitti bu nasıl bi sorundur..
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Aynı sorun bende de var. Napmaya çalışıo bu Nokia denen firma anlamadım içine etti telefonun resmen ya ilk aldığımda sorun yoktu sonu 09 ile biten yani şuan birinci nesillere gelen Belle versiyonuna yükselttiğimden beri başladı sanırım bu sorun ve FP1 ile de devam ediyor. I-Phone'un anten sorunuyla dalga geçiyorlardı kendileri şuan daha beter durumdalar, nedense şu sıralar Nokia'ya acayip kılım.
 
  • Beğen
Tepkiler: korhanad
okitox

okitox

Üye
ben de 603 kullanıyorum fakat dediğiniz sorun bende hiç olmadı arkadaşlar. çok mesajlaşan biri olduğum halde yaşamadım. hafıza kartını formatlayıp hard reset atıp tekrar son yazılımı flashlamayı deneyin :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
hafıza kartı uyumsuzluğundan olabilir belki
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartım kingston 4gb. Hafıza kartına ne yapmam gerekiyor uyumlu olması için?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
forumda yazan herşeyi denedim ama mesaj gönderme sorunu düzelmedi hatta daha da arttı.sürekli tekrar gönder demekten ve telefonu kapatıp açmaktan bıktım.Yok mu bu soruna bi çare?

---------- Eklendi @ 01:57:46 ---------- Yazıldı @ 01:34:38 ----------

1 saat kadar takılı kalıyo telefon.sonrada birden toplu olarak mesajlar geliyor.takılma sırasında hiç bi şekilde arama yapamıyor ve arama alamıyorum.en son takıldı ve mesaj alamadım ama benim gönderdiğim mesajlar gidiyordu bana iletildi raporu gelmiyordu ve beklemede diyodu.daha sonra telefon kendi kendine reset attı.açıldığında sorun devam ediyodu.bi saat sonra mesajlar toplu halde geldi.bazen mesaj yazarken yada mesajlar klasöründeyken kendi kendine ana menüye dönüyor.anlamadım gitti bu nasıl bi sorundur..

mesaj ayarlarında tercih edilen bağlantı yı kontrol edermisin gsm/3g mı yoksa mobil veri mi.
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
mobil veri olarak ayarlı
 
sonerrap

sonerrap

Üye
aynı sorun belledeyken bendede vardı. fp1 gelince düzelti
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];4650305' Alıntı:


gsm/3g yaparak denedin mi?
ilk başta öyleydi sanırım.forumda okuyunca mobil veri yaptım.bide gsm/3g olarak deneyeyim
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
telefonum şuan yine takılmis durumda.yaklaşık 1buçuk 2 saattir böyle.tekrar gönder demek zorunda kalıyorum giden mesajlar içinse beklemede diyor.ne yapacağımı bilmiyorum

---------- Eklendi @ 22:43:40 ---------- Yazıldı @ 22:20:23 ----------

yardım edecek kimse yok mu
 
cyber

cyber

Üye
bu sorun bendede var
 


Üst Alt