nokia 603 mesaj sorunu !!

Sponsorlu Bağlantılar

ÇeÇeNAbrek

Üye
bende de 603 war aynı sorun bnde de war telefonu kırmamak için kendimi zor tutuyorum. bizim yapcagımız bişiy yok nokiadan düzeltmesi beklicezz sanırım
 


Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Yapacağınız bişey var. Flash Atacaksınız. Flashınızı atın telefon düzelecektir. Benim de öyleydi lanet olası Microsoft'un resmen Symbianlı telefonları bozmak için çıkarttığı Microsoft Apps yüzünden hep bu sorun.
 

mining-

Üye
    Konu Sahibi
Evet flashla sorun çözülüyor.Bende çok Fazla yaşıyordum bu sorunu.flashtan sonra bir daha olmadı.
 
okitox

okitox

Üye
microsoft apps yüklediyseniz flash sart. ben de dün yanlışlıkla yükledim aynı sorun oluştu. flash atınca düzeliyor...
 
hakan_710

hakan_710

Üye
bende microsoft apps olmamasına rağmen aynı sorun var buna ne diyosunuz. ayrıca x plore dışında hiçbir uygulama da yok tele flaş attım zamanım olmadığı için yükleyemedim. Kesin olarak microsoft apps dendir diye kanıtla(ya)madan hemen suçu o programa atıyosunuz ya sadece tebessüm ediyorum :)
 
okitox

okitox

Üye
bende microsoft apps olmamasına rağmen aynı sorun var buna ne diyosunuz. ayrıca x plore dışında hiçbir uygulama da yok tele flaş attım zamanım olmadığı için yükleyemedim. Kesin olarak microsoft apps dendir diye kanıtla(ya)madan hemen suçu o programa atıyosunuz ya sadece tebessüm ediyorum :)

ona halk arasında bahtsızlık diyoruz.

ben telefonu 4 arkadaşla beraber aldım. cfw yaptım hepsine yükledik kimsede mesaj sorunu yoktu. arkadaşlardan ikisi finalde kopya çekeriz diye word açmak için apps yüklediler. mesaj sorunu baş gösterdi. diğer iki arkadaşta sıkıntı olmadı. onlara da sırf denemek için apps yükledik ve aynı sorun oluştu.

dün de ben yanlışlıkla yükledim hepsini seçmişim güncellemelerin ve hiç olmadığı halde bende de başladı tekrar flash attım...

şimdi hep beraber tebessüm ediyoruz niye apps yükledik ki diye...
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal076 ve mining-

ÇeÇeNAbrek

Üye
ya telefondan bütün yeni güncellemeleri sildim microsoft ap kaldı sade şimdide telefondan durduk yere ses gelip duruyo nedeni ne sizce bilen varmı ? trink diye ses geliyor :)
 
hakan_710

hakan_710

Üye
ya telefondan bütün yeni güncellemeleri sildim microsoft ap kaldı sade şimdide telefondan durduk yere ses gelip duruyo nedeni ne sizce bilen varmı ? trink diye ses geliyor :)
e-posta mesajların geliyo sana. da bu konuyla ne alaka??
 

shenol85

Üye
arkadaslar xplore yardımıyla C:/Private/1000484b/mail2 deki klasörleri silin hafıza kartınızı biçimlendirin.ben yaptım şimdilik sorun yok 603 te konu olumlu gibi.deneyenler yorum yazarsa iyi olur.telefonu kapatıp açmayı unutmayın.


 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
ya telefondan bütün yeni güncellemeleri sildim microsoft ap kaldı sade şimdide telefondan durduk yere ses gelip duruyo nedeni ne sizce bilen varmı ? trink diye ses geliyor :)
Ben güncelleme geldi sanıp koşarak telefonun yanına gidiyodum sonra öyle kalıyordm çok geç öğrendim onun e-posta sesi olduğunu şaka gibiydi ya :D
 

büşra33

Üye
mesaj gonderebılıyorum fakat bana mesaj gelmıyor ne yyapmalıyım ?
 

öznur1

Üye
Yapacağınız bişey var. Flash Atacaksınız. Flashınızı atın telefon düzelecektir. Benim de öyleydi lanet olası Microsoft'un resmen Symbianlı telefonları bozmak için çıkarttığı Microsoft Apps yüzünden hep bu sorun.






flash derken neyi kastediyorsunuz bende de aynı sorun var ve çok anladığım konular değil bu flash dediğinizi nerden ve nasıl yükleyebilirim
 

öznur1

Üye
flash derken nerden ve nasıl yükleyebilirm ben çok anlamıyorum bu işleri ve bu sorun çok sinir bozucu
 

müstecep

Üye
merhaba arkadaslar benim telefonum nokia 603 sorunum mesajlarım oturum olarak gözükmüyor. mesaj karşı kişiden geliyo ama altta mesaj yazmak için o sütun çıkmıyo secenekler tusuna bastıgımda sadece sil yazıyor . yani cvp yazacagım zaman yeni msj sayfası açıyorum. benim yolladıgım msjlar ayrı, bana gelen msjlar ayrı gözüküyor.
 


Üst Alt