Nokia 603 & Galaxy Ace

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

15097

Üye
bende 603 derdim ki başkalarının konusunda 603 dedim zaten ama sen instagram falan diyince ace demek zorunda kaldım
 
    Konu Sahibi
bende 603 derdim ki başkalarının konusunda 603 dedim zaten ama sen instagram falan diyince ace demek zorunda kaldım

Onuda metinden öğrendim .molome diye instagram tarzı program varmış..
O değilde acenin klavyeside güzel
 

azrock

Üye
Bence Ace al.Sosyal uygulamalarda daha başarılı

Aynen Ace al. ROM desteği de var. Android'de ki ROM ile Symbian'da ki CFW mantığı pek de aynı değil.

Ace al, bir zaman normal kullan sonra ne bileyim en basitinden CM7 veya CM9 yüklersin.

Ki CM9, ICS oluyor.
 

15097

Üye
Ace'in klavyesi iPhone'un klavyesine çok benziyor
 

SkyLaBTR

Üye
Yav adam 603 e karar vermiş... Caydıracaksınız şimdi
 
    Konu Sahibi

Sanal klavyesi güzel diye ...



- - - Eklendi - - -



Aynen Ace al. ROM desteği de var. Android'de ki ROM ile Symbian'da ki CFW mantığı pek de aynı değil.

Ace al, bir zaman normal kullan sonra ne bileyim en basitinden CM7 veya CM9 yüklersin.

Ki CM9, ICS oluyor.

Aceninde donanımı düşük yahu beni sürekli bıktıran bir telefon istemiyorum
Yaza kadar kullanrım muhtemelen yazında s2 veya s3 alabilirim
 

azrock

Üye




- - - Eklendi - - -



Aceninde donanımı düşük yahu beni sürekli bıktıran bir telefon istemiyorum
Yaza kadar kullanrım muhtemelen yazında s2 veya s3 alabilirim :

Tamam da, bu ROM'lar la menüde kasma sorunu falan en aza indiriliyor. Aynı CFW gibi. Sadece ROM olayı daha kapsamlı.


- - - Eklendi - - -

Arkadaşımda var Ace; menüde kasma sorunu görmedim ayrıca.
 
    Konu Sahibi


Tamam da, bu ROM'lar la menüde kasma sorunu falan en aza indiriliyor. Aynı CFW gibi. Sadece ROM olayı daha kapsamlı.


- - - Eklendi - - -

Arkadaşımda var Ace; menüde kasma sorunu görmedim ayrıca.

Menü için demiyorum zaten öyle bir telefon menüde bile kasıyorsa

Yok kardeş ben karar kıldım 603 te teşekkürler

Fp2 klavyesine alıştıktan sonrası kolay
 

MasteLaa

Üye
603 Ömer Bu arada terzi kendi söküğünü dikemiyor mu ne Neyse uzun uzun yazmamı istemiyorsun sanırım Yoksa biliyorsun yani Kısaca 603 derim ikisi arasında

- - - Eklendi - - -



Tamam da, bu ROM'lar la menüde kasma sorunu falan en aza indiriliyor. Aynı CFW gibi. Sadece ROM olayı daha kapsamlı.


- - - Eklendi - - -

Arkadaşımda var Ace; menüde kasma sorunu görmedim ayrıca.
Tauchwiz'in en hafifi olduğu için olabilir mi Kasmada LG E400 bile inceledim kasmıyor problem yok ama başka üst android ile karşılaştırınca Dalvik vm farkını anlayabilmek zor değil sadece donanım değil.Linux'u demiyorum bile.
 
    Konu Sahibi

Aynen öyle dikemiyorz

Başkasına açıklıyon uzun uzun hani bana
Şaka yaptım yorumun için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...