Nokia 603 & Galaxy Ace

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Facenin en iyi surumu androide cikar whatsappin en iyisi androide cikar instsgram androide cikar jetpack androide cikar moralin bozulur
 
Galaxy Ace'in düsük ekran çözünürlügü seni telefonuna güzel güzel duvarkagıtları indirmekten sogutur.
Ekran piksel piksel bir de mat jelatinle kullanıyo kız arkadasım daha da pert
 
Galaxy Ace'in düsük ekran çözünürlügü seni telefonuna güzel güzel duvarkagıtları indirmekten sogutur.
Ekran piksel piksel bir de mat jelatinle kullanıyo kız arkadasım daha da pert
Abartma 3gs le ayni ekran 3gs de almasinlar ozaman
 
    Konu Sahibi
Galaxy Ace'in düsük ekran çözünürlügü seni telefonuna güzel güzel duvarkagıtları indirmekten sogutur.
Ekran piksel piksel bir de mat jelatinle kullanıyo kız arkadasım daha da pert

Bak güzel nktaya değindin söylemeyi unutmuşum

Aşırı film izlerim ve603 te tam benim istediğim tarzda,pcmde zaten ufak bir 720p film arşivim var atar atar izlerim,603 hem ekran kalitesi hemde çözünürlük konusunda fark atar sanırım aceye


- - - Eklendi - - -



bana 701 de hiç olmadı 5 ay kullandım


- - - Eklendi - - -



evet facebook o kadar iyi ki dünyanın ramini yiyor.

 
o is biraz zor codecler ve mkv oynatmasi lazim
 
Tarayıcıda kapanma sorunları belle ile ortadan kalktı ram de fazla ilk nesillere göre o yüzden kapanma sorunu yok denemez ama çok az.
Tarayıcı hızına lafım yok ama en kral belle telefon,bir Galaxy Ace kadar bile akıcı tarayıcı performansı sunamaz.
 


bana 701 de hiç olmadı 5 ay kullandım


- - - Eklendi - - -



evet facebook o kadar iyi ki dünyanın ramini yiyor.

demek ki siteden siteye değişiyor. Fazla yüklenmeyin la bana
Ama internet konusunda hala benim için zayıf seviyede


- - - Eklendi - - -


film güle güle Ace
 
Ekran kalitesi disinda 603e gore daha iyi ace tarayici olayinda ace 10 sa 603 1 git bi markette incele google playe gir kararini ver
 
bu ikisi arasında her türlü 603 alır.
 
    Konu Sahibi
kararımı verdim 603 alacağım arkadaşlar hepinize

603te boşta kalan ram miktarı nedir bilen varmı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...