nokia 603 çok kasıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sago_alp

Üye
    Konu Sahibi
nokia 603 çok kasıyor
arkadaşlar ben nokia 603 fp1 kullanıyorum bu aralar çok kasmaya ve genellikle netteyken kendiliğinden atmaya başladı nedendir sizcce?
 

ANIL

Admin
*#7370* ile soft format at kendine gelir. Bilgilerin silinir yedeklemeyi unutma.
 

sago_alp

Üye
    Konu Sahibi
nasıl flash atarım ben pek anlamıyom şu format şeylerinden biraz anlatırmısınız?
 

Polymath

Üye
Nette dolaşırken tarayıcının atması sorunu bendede var. Bu tarayıCIdan kaynaklanan bir sorun olabilir.Bende bir çok kez flash attım düzelmedi. Bence fp2 nin gelmesini beklesek iyi olur
 

sago_alp

Üye
    Konu Sahibi
o zaman fp 2 beklemeliyim sanırım
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Telefonum Gayet İyi Kasmıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...