603 açıkken şarj olmuyor

Sponsorlu Bağlantılar



tekirium

tekirium

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyordum serifitka üretmeyide hack tek sefer serfitikayı sürekli yapıyoz öyle dğeilmiydi hack appleri kur ve bitiyor ve tüm appler kuruluyor ama ai ın serfitika üretmesi şaşırttı ve 1-2 app kurcaklar için iyi terch🙂😀
Hack daha rahat bir uygulama kurcan. Sertfika öyle değil. Hatta cfwi at geç
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr
ertin

ertin

Üye
Ben s60v2den Android'e atlamış bir insanım. S60v3ten hiç anlamam ama Nokia c5'in tuşlusunu kullandım resmi siteden X-plore indirdim kuruldu. Nokia c5 halen koleksiyonumda.

S60v3lerin hiçbiri hoşuma gitmedi (burada Nokianın sonu demekti zaten).

Symbianlarda Hack ve sertifika konusunu Androidlerde root konusunu hiç sevmem. Tamamen risk demektir.

Jar oyunları serbesttir bu konuda.
 
tekirium

tekirium

Üye
    Konu Sahibi
Ben s60v2den Android'e atlamış bir insanım. S60v3ten hiç anlamam ama Nokia c5'in tuşlusunu kullandım resmi siteden X-plore indirdim kuruldu. Nokia c5 halen koleksiyonumda.

S60v3lerin hiçbiri hoşuma gitmedi (burada Nokianın sonu demekti zaten).

Symbianlarda Hack ve sertifika konusunu Androidlerde root konusunu hiç sevmem. Tamamen risk demektir.

Jar oyunları serbesttir bu konuda.
risk belki doğru ama şu anda imkansız hacklemeden kullanmak imkansız opera mini bile kuramamıştım ofwli 5800 öyle düşün
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Yapay zeka mühendisi olmak suçmu.
Kötülemek , suçlamak için yazmadım.
Hayır tabiki değil

Bu işten iyi para kazandığında doğrudur
Ben en ucuz telefonu daha ucuza nerden bulabilirim diye araştırırken

Sen bir tuşa basıp en kaliteli
Son model telefon alabiliyorsun

Bu çağa ayak uyduramayanlar
Kaybetmeye mahkum

Benim durumum zaten çok farklı
Beni geçelim

Genç olanların bazıları da
aı yı kullanmıyor
Gelenekselci
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Kötülemek , suçlamak için yazmadım.
Hayır tabiki değil

Bu işten iyi para kazandığında doğrudur
Ben en ucuz telefonu daha ucuza nerden bulabilirim diye araştırırken

Sen bir tuşa basıp en kaliteli
Son model telefon alabiliyorsun

Bu çağa ayak uyduramayanlar
Kaybetmeye mahkum

Benim durumum zaten çok farklı
Beni geçelim

Genç olanların bazıları da
aı yı kullanmıyor
Gelenekselci
şuç değil yani?
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr ve 0sıfırcı


Üst Alt