Nokia 5800 XpressMusic Özellik

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

osmanaktag

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 XpressMusic Özellik
Arkadaşlar Bir Sürü Forum Gezdim Bana Yardım Edin Nokia 5800 XpressMusic Yok Kamerası Kötü Yok Rehber De Harfler Gözükmüyor Yok Wi fi çalışmıyor Vb Yorumlar Çok Gördüm Benimde 550 tl civarında Param var...Sizce Almalımıyım Çokmu Sorunlu Bana Yardım Edin Çok Sorun Çıkartırmı.. :hmmm:hmmm:hmmm

--------------- Ekleme ---------------

Yokmu Cevap...
 


gunhandaim

Üye
kardeş ben aldım kullanıyorum çokta memnunum, wifi si super, kamerası gece iyi değil ama gündüz foto ve video super, dokunmatikleri güzel şık ama narin değil biraz kalın bir telefon genelde güzel ben memnunum
 

osmanaktag

Üye
    Konu Sahibi
kardeş ben aldım kullanıyorum çokta memnunum, wifi si super, kamerası gece iyi değil ama gündüz foto ve video super, dokunmatikleri güzel şık ama narin değil biraz kalın bir telefon genelde güzel ben memnunum

Teşekkür Ederim Aga Bilgin İçin Lütfen Diğer Kullanıcılarda Bakarsa Memnun Olurum
 

karkarkara

Üye
Şimdi şöyle bir durum var 5800 dan iyi telefonlar da var tabiki ama f/p oranı çok yüksek şahsen bir telefona çok para vermem ben eğer öyle düşünüyorsan almalısın.Özellikle müzik dinleyen biriydim n73 de kulaklıktan çok çektim 3.5mm kulaklıkları sadece ara kablosuyla takıyordum o da 3 m kabloyla dolaşıyorsun falan yani kısaca çoğunluk memnun telefondan, mesaj yazmak vs biraz zor gibi ancak çok da aşırı mesaj yazmıyorsan problem olmaz.Diğer özellikleri iyi kamera vasat n73 den geçme biri olarak n73 deki kameraya yaklaşamadığını söylemeliyim. ancak video kalitesi vs gayet yerinde wifi vs de iyi genel olarak güzel ve ideal bir cihaz ama n79'u da tercih edebilirsin az bir fazlalığı var fiyat olarak..

Kısaca fiyat/performansı uygun olması yönünden alınabilir, şahsen bu cihaz 850-900 tl iken alan arkadaşlarıma o zaman çok kızmıştım ama 500 tl ye aldım ve gayet iyi bir f/p sunuyor..
 

osmanaktag

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 alacaklar ve yeni almış olanlar baksın ( v.40 bilgileri eklendi )

Bilgin İçin Teşekkür Ederim Alırken Dikkat Ederim




Şimdi şöyle bir durum var 5800 dan iyi telefonlar da var tabiki ama f/p oranı çok yüksek şahsen bir telefona çok para vermem ben eğer öyle düşünüyorsan almalısın.Özellikle müzik dinleyen biriydim n73 de kulaklıktan çok çektim 3.5mm kulaklıkları sadece ara kablosuyla takıyordum o da 3 m kabloyla dolaşıyorsun falan yani kısaca çoğunluk memnun telefondan, mesaj yazmak vs biraz zor gibi ancak çok da aşırı mesaj yazmıyorsan problem olmaz.Diğer özellikleri iyi kamera vasat n73 den geçme biri olarak n73 deki kameraya yaklaşamadığını söylemeliyim. ancak video kalitesi vs gayet yerinde wifi vs de iyi genel olarak güzel ve ideal bir cihaz ama n79'u da tercih edebilirsin az bir fazlalığı var fiyat olarak..

Kısaca fiyat/performansı uygun olması yönünden alınabilir, şahsen bu cihaz 850-900 tl iken alan arkadaşlarıma o zaman çok kızmıştım ama 500 tl ye aldım ve gayet iyi bir f/p sunuyor..


karkarkara
Evet Şuanda annemde N73 Me Var Kamerası Güzel Çekiyor.Evet Fiyat Olarak Neden Düştüğünü Bir Yerde okudum 2009 Da çoğu bozuk çıkınca Yurt Dışında Toplatmışlar O yüzden düşmüş...

Ben Mesaj yazın yazıyorum Saten Okadar aşırı deil saten Verdiğin bilgiler için teşkkür Ederim İnşallah Cumartesi Yada Pazar alıcam... Ozamana kadar ne öğrendim Kardır... Lütfen Sizlerde Yorumlarınızı yazın...
 
ReaqL

ReaqL

Üye
5800 dan daha guseL telefonlar war tabi ama Bana sorarsaN vediğin fiyata goRe aLabiLecegın en iyi telefon:oke:
 

osmanaktag

Üye
    Konu Sahibi
800 dan daha guseL telefonlar war tabi ama Bana sorarsaN vediğin fiyata goRe aLabiLecegın en iyi telefo

Saol Aga Önerin için...

--------------- Ekleme ---------------

Yokmu Başka Düşüncesi Olan...
 

sonner82

Üye
Kardeş bence al sen bu tlfnu kamera ayarları var forumda yani her soruna cevap var bence kaçırma pişman olmazsın ben 480 a aldım v40 yüklettim Maşallah bi sorunum yok.
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
5530 tip olarak daha güsel :oke:
 
divxvadisi

divxvadisi

Üye
ARKADAŞIM DÜŞÜNMEN bile hata bende çok forum gezdim çok yorum okudum her kafadan bir ses çıkıyor ve telefonu aldım özelikle siyah modelini aldım 10 gündür kullanıyor maşallah canavar gibi her işimi görüyor fotograf çekimini kötülüyorlar kesinlile katılmıyor biraz foto çeken kişi önemli titretmeden sarsmadan çekilen fotolar süper ötesi uzun lafın kısası siyah v,40 modelini al kafan agrımaz kolay gelsin
 

vedat034

Üye
al kardeşim
 

yafo101

Üye
kardeş ben aldım kullanıyorum çokta memnunum, wifi si super, kamerası gece iyi değil ama gündüz foto ve video super, dokunmatikleri güzel şık ama narin değil biraz kalın bir telefon genelde güzel ben memnunum
arkadaşım istersen bide gece modunda çek o zaman gecede süper oluyor bence dene:evet:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt