bu konu defalarca acıldi iphone kulanıcıları iphone süper dedi milyonlarca oyun program var dedi nokia kulananlar bizde flash var buletot var nokia daha iyi dedi bu daha iyi şavaşı hiç bitmedi bu konudada aynısı olacak önemli olan senin ne isdedigin hangi cihaz senin isteklerini karşılayacak onu dusun ne istersin bir telefondan buda konu açarak zor anlayabilrsin gedersin tefon satan yere alırsın bir eline 5800 öburunede iphone incelersin bakalım ne olcak



bu konu defalarca acıldi iphone kulanıcıları iphone süper dedi milyonlarca oyun program var dedi nokia kulananlar bizde flash var buletot var nokia daha iyi dedi bu daha iyi şavaşı hiç bitmedi bu konudada aynısı olacak önemli olan senin ne isdedigin hangi cihaz senin isteklerini karşılayacak onu dusun ne istersin bir telefondan buda konu açarak zor anlayabilrsin gedersin tefon satan yere alırsın bir eline 5800 öburunede iphone incelersin bakalım ne olcak

tamam şimdi tartışma uzar.![]()

ewet bu sıralar 15 yaş altı cocuklarda popiler bu telefoneh işte orta bir telefon.çoğu kişinin işini rahatlıkla görür.



gidipte 1500 tl lik telefon alacak değiller.anca onu alabiliyor millet napsın.ewet bu sıralar 15 yaş altı cocuklarda popiler bu telefon![]()
ewet bu sıralar 15 yaş altı cocuklarda popiler bu telefon![]()

herkez işter Gıdıp Iphone Veya Htc Almayı Benım ımkanım olsa Su HTC HD 3 Beklerım eger ımkanı olan varsa onlarda beklesın Derim Saygılar 

