Karşılaştırma iPhone 17 pro Max ile Nokia n8 tasarım benzerliği

Sponsorlu Bağlantılar

ertin

ertin

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 17 pro Max ile Nokia n8 tasarım benzerliği
Bilmiyorum dikkatinizi çekti mi
 
  • Beğen
Tepkiler: efecan3787, Silinen Üye 2506669 ve XXXturi01


0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Bir zamanların efsanesi Nokia yı örnek almaları normal
İphone yokken Nokia vardı
 
  • Beğen
Tepkiler: efecan3787, cyborg78 ve XXXturi01
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Bilmiyorum dikkatinizi çekti mi
Kenar tasarımı aynı olsa evet benzer diyebilirdim ama değil bu sadece renk benzerliği . Mesela X2-00 alt daha geniş iken üst taraf daha dar yapılmıştır. Ele rahat oturması için .
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Hiçbir alakası bile yok tasarımın. Bu paylaşımı bir ironi olarak kabul ediyorum.
Mesaj birleştirildi:

Apple ilk telefonu 2007 de çıkardı. Nokia nın zirvede olduğu 2000 lerin başında. 3 sene sonra da Android geldi ve o yıldan itibaren Nokia için hızla düşüş başladı. Ayrıca Symbian OS sadece Nokia telefonlarda yoktu. Bazı Samsung ve başka bir iki telefon modellerinde de Symbian vardı ancak en büyük hissesi Nokia nın dı. Mesela Samsung hiç vakit kaybetmeden hemen Android telefonlar çıkartırken Nokia olduğu yerde saydı.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Notxr, XXXturi01, 0sıfırcı ve 1 kişi daha
ertin

ertin

Üye
    Konu Sahibi
Hiçbir alakası bile yok tasarımın. Bu paylaşımı bir ironi olarak kabul ediyorum.
Instagram'da gördüm telegramda gördüm dikkatimi çekti yani
Mesaj birleştirildi:

Be
Apple ilk telefonu 2007 de çıkardı. Nokia nın zirvede olduğu 2000 lerin başında. 3 sene sonra da Android geldi ve o yıldan itibaren Nokia için hızla düşüş başladı. Ayrıca Symbian OS sadece Nokia telefonlarda yoktu. Bazı Samsung ve başka bir iki telefon modellerinde de Symbian vardı ancak en büyük hissesi Nokia nın dı. Mesela Samsung hiç vakit kaybetmeden hemen Android telefonlar çıkartırken Nokia olduğu yerde saydı.
Ben Androidin ilk günlerinde kullandım. Daha ilkinde uygulama desteği çok yüksekti.

Şimdi Samsung Galaxy s25 kullanıyorum çok şükür
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr
Silinen Üye 2626364

Silinen Üye 2626364

Kapalı Hesap
Neyseki apple fanboyu arkadaşımız offline
 
  • Düşünceli
Tepkiler: 0sıfırcı, Notxr, Dobraokuyucu ve 1 kişi daha

Dobraokuyucu

Üye
Sonu da Nokia gibi olursa Android tekel olur.
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Apple o kadar kolay kolay Nokia gibi olamaz. Hatta bunun hayalini kurmak bile saçma çünkü adamlar ne yaparlarsa yapsınlar alıcıları her zaman oluyor. Android tarafı baskın gelmediği sürece ne iPhone biter ne iOS. Adamların zaten elit bir kullanıcısı var Apple bu seneki telefonu seneye de satışa sunsa yine satar. Nokia geleceği ongoremedigi için ve Symbian da ısrar ettikleri için kaybettiler.
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Symbian mı ios mu android mi derseniz
Cevabım net ve açık symbian
Mecbur Android kullansam da

Symbian benim için halen bir numara

Kişisel tercihimdir
Eleştirilmek için yazmadım!!!

Symbiandan sonra
Android o da 7.0 sürümü ve önceki sürümler
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2506669 ve Notxr
Notxr

Notxr

Üye

Dobraokuyucu

Üye
Apple o kadar kolay kolay Nokia gibi olamaz. Hatta bunun hayalini kurmak bile saçma çünkü adamlar ne yaparlarsa yapsınlar alıcıları her zaman oluyor. Android tarafı baskın gelmediği sürece ne iPhone biter ne iOS. Adamların zaten elit bir kullanıcısı var Apple bu seneki telefonu seneye de satışa sunsa yine satar. Nokia geleceği ongoremedigi için ve Symbian da ısrar ettikleri için kaybettiler.
Jobs öncesi döneme doğru hızla sürükleniyorlar. Tarih tekerrür eder. İkinci bir Jobs zor doğar.

Rakiplerinin gerisindeki donanıma da yıllarca ısrar etti Apple.
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr
ertin

ertin

Üye
    Konu Sahibi
Aslında Nokia maemoyu geliştirseydi bir numara olurdu.
Maemo her halükarda çok iyiydi. Linux tabanlı işletim sistemiydi.

iPhone da kullandım. iPhone kamera kullanımı Süper. Ayarların yüksek optimasyonu süper. Halen severim. Fakat Android daha iyi X-plore sayesinde.

Sonuçta artık hepsi aynı uygulama yüklenebiliyor mesela WhatsApp iPhone'a da kurulur Android'e de oyunlar da öyle artık benim gözümde pek fark yok
 
  • Beğen
Tepkiler: XXXturi01, 0sıfırcı ve Notxr
Notxr

Notxr

Üye
Aslında Nokia maemoyu geliştirseydi bir numara olurdu.
Maemo her halükarda çok iyiydi. Linux tabanlı işletim sistemiydi.

iPhone da kullandım. iPhone kamera kullanımı Süper. Ayarların yüksek optimasyonu süper. Halen severim. Fakat Android daha iyi X-plore sayesinde.

Sonuçta artık hepsi aynı uygulama yüklenebiliyor mesela WhatsApp iPhone'a da kurulur Android'e de oyunlar da öyle artık benim gözümde pek fark yok
meegoo da meegoo da aslında debian tabanlıydı oda linuxtu maemo n900 e meegoo da n9a özgü kaldı.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ertin ve 0sıfırcı
ertin

ertin

Üye
    Konu Sahibi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Kahkaha
  • Beğen
Tepkiler: Notxr ve 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Önce güldüm
Sonra Gülümsedim
@DarkredBlue61gülmedim caps ini atsana öyle bişi vardı sende yanlış hatırlamıyorsam
Mesaj birleştirildi:

Buldum ama atamıyom
Yetkisizim
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Rezalet yav . Tasarımcıları ne iş yapıyor ? Direkt 17 isim bile aynı . Sende armut yap Xiaomi tam olsun.
 
ertin

ertin

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK


Üst Alt