Kenar tasarımı aynı olsa evet benzer diyebilirdim ama değil bu sadece renk benzerliği . Mesela X2-00 alt daha geniş iken üst taraf daha dar yapılmıştır. Ele rahat oturması için .Bilmiyorum dikkatinizi çekti mi
Instagram'da gördüm telegramda gördüm dikkatimi çekti yaniHiçbir alakası bile yok tasarımın. Bu paylaşımı bir ironi olarak kabul ediyorum.
Ben Androidin ilk günlerinde kullandım. Daha ilkinde uygulama desteği çok yüksekti.Apple ilk telefonu 2007 de çıkardı. Nokia nın zirvede olduğu 2000 lerin başında. 3 sene sonra da Android geldi ve o yıldan itibaren Nokia için hızla düşüş başladı. Ayrıca Symbian OS sadece Nokia telefonlarda yoktu. Bazı Samsung ve başka bir iki telefon modellerinde de Symbian vardı ancak en büyük hissesi Nokia nın dı. Mesela Samsung hiç vakit kaybetmeden hemen Android telefonlar çıkartırken Nokia olduğu yerde saydı.
sadece rengi aynı buda sadece turuncu için kamera kısmı çok az benziyor onu dışı farkı çok ironi galiba bu konu.😆😆😆Bilmiyorum dikkatinizi çekti mi
Jobs öncesi döneme doğru hızla sürükleniyorlar. Tarih tekerrür eder. İkinci bir Jobs zor doğar.Apple o kadar kolay kolay Nokia gibi olamaz. Hatta bunun hayalini kurmak bile saçma çünkü adamlar ne yaparlarsa yapsınlar alıcıları her zaman oluyor. Android tarafı baskın gelmediği sürece ne iPhone biter ne iOS. Adamların zaten elit bir kullanıcısı var Apple bu seneki telefonu seneye de satışa sunsa yine satar. Nokia geleceği ongoremedigi için ve Symbian da ısrar ettikleri için kaybettiler.
meegoo da meegoo da aslında debian tabanlıydı oda linuxtu maemo n900 e meegoo da n9a özgü kaldı.Aslında Nokia maemoyu geliştirseydi bir numara olurdu.
Maemo her halükarda çok iyiydi. Linux tabanlı işletim sistemiydi.
iPhone da kullandım. iPhone kamera kullanımı Süper. Ayarların yüksek optimasyonu süper. Halen severim. Fakat Android daha iyi X-plore sayesinde.
Sonuçta artık hepsi aynı uygulama yüklenebiliyor mesela WhatsApp iPhone'a da kurulur Android'e de oyunlar da öyle artık benim gözümde pek fark yok
Önce güldümMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Rezalet yav . Tasarımcıları ne iş yapıyor ? Direkt 17 isim bile aynı . Sende armut yap Xiaomi tam olsun.
Her vakit tasarım yapmışArmut fikri Nokia 6630'dur yine tasarımı yapılmış.
