Nokia 5800 Tüketici Hakları

  • 21 Nisan 2011
  • 2215 Okunma
  • 21 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar nokia 5800 telefonum daha önce 4 ay içinde 3 kez aynı sebepten servise yollamıştım.6 aydır telefon sorunsuz çalışıyor ama ben sıkıldım.Acaba telefonu bozup 4.kez aynı sebepten servise yollasam aynı zamada da tüketici haklarına başvursam benim bildiğim aynı sebepten 3 ten fazla giderse yeni cihaz veya parasını alabiliyorsun.
    Tecrübeli arkadaşlar yardım ederlerse sevinirim.
     


    Yazan: ssercan
  2. Sence Yerler mi...? :ehe

    Bir Bozayım derken Ful Bozarsın demedi deme...:d:
     
  3. Yemeyecekleri birşey yok. Benim 3 kez gittiği sorun: Kendi kendine kapanıp açılması durduk yerde reset atmasıydı.Bunu yapmak için birkaç virüs yolladık mı telefona garantiye gönderirkende hafıza kartını çıkardık mı yemiyecekleri birşeyi yok :oke:
    Tamamen bozulsa keşke daha garanti olur işim
     
  4. Başarılar Dilerim sana :D
    2. el sat Hiç girme böyle işlere tavsiyem sana....;)
     
  5. denemeden bilemezssin :naughty:
     
  6. 2.el bu telefona biçilen fiyat en fazla 250 tldir.Ancak ben 4.kez aynı sorundan vereceğim ve cihazın 8 ay daha garantisi var.3 ve 3den fazla gidince ürün değişimi veya para iadesi yapılyıor.550 tl fatura var elimde şansımı denemekten birşey kaybetmem.
    Sağol yinede.
     
  7. şansını dene ama pek sanmıyorum olayın vırusten kaynaklandıgını anlamazlarmı sanıyorsun anlaralr bence arkadasım ama sansını dene :) dogrusu sonucuda merak edıyorum.paranı gerı alabılırsen o paraya cok taha ıyı telefonlar alabılırsın :):naughty:
     
  8. Olayların düşündüğünüz gibi gerçekleşebilmesi için tüketici haklarına başvurmanız yetmiyor maalesef.

    Burada bilirkişinin incelemesi ve raporunda sizin alehinize / lehinize yazdığı şeyler önemli.

    Ayrıca telefonunuzu bozmanıza gerek yok.

    Zaten 3 defa aynı arızadan şikayetiniz var ve elinizde servis belgeleri( varsa ) tüketici hakem heyetine gidip işlemleri başlatabilirsiniz.

    Dediğim gibi sizin için önemli olan bilirkişinin incelemesinde yazacağı şeyler önemli.

    Benim Nokia N73' üm de joystick arızası verdi 5 defa.Sonunda tüketici hakem heyetine başvurdum ve paramı aldım.Tabi bilirkişi incelemesinde "imalat hatası" olarak rapor edilmişti.O yüzden rahat kazandım davayı :)

    Umarım siz de aynı şekilde paranızı alırsınız.Hakkınızı aramaktan kaçınmayın.

    Kolay gelsin...
     
  9. Kardeş 3 defa aynı sebepten dolayı arıza yapmış ise iade almak zorundalar eğer almazlar ise, servis formlari ile birlikte tüketici mahkesine ver 2-3 ay içinde sorunun çözülür.
     

  10. Baya Uzun İşmiş:hmmm Bence Sen Hiç Girme :ehe
     
  11. Çok uğraştırıcı değil.

    Siz sadece başvurunuzu yapıp belgeleri, fotokopileri vs. veriyorsunuz Tüketici Hakem Heyetine.

    Gerisini onlar hallediyor zaten.Karar açıklandığında da adresinize tebligat yolluyorlar.

    Biraz "sabır" işi sadece. Beklemek gerekiyor( dosya trafiğine, yoğunluğuna göre ).

    Bence hakkınızı ararsanız paranızı almanız o kadar da zor değil.

    Kolay gelsin.
     
  12. Biliyorum zaten en fazla 3 ay gibi bir süre bekliyoruz.Benim yedek telefonlarım mevcut fazlasıyla zaten sadece bu telefona verdiğim paraya acıdığım için acısını çıkarmak istiyorum.Şuan bile başvurma hakkım var ancak son hatanın üzerinden 6 ay geçtiği için tereddütteyim o zaman versem alma ihtimalim %100 dü zaten onun için bozup göndereyim diyorum.Ayrıca hafıza kartını çıkardıktan sonra virüsden dolayı olduğunu anlamaları çok zor son gönderdiğim de bunu yapmıştım anlamamışlardı.
     
  13. 1 sene içersinde 3 defa aynı arızadan servise gitmişse gerisi önemli değil.

    Tüketici Hakem Heyetine başvurmanı öneririm. Bak ben 2008' in Temmuz ayında 647 Lira verip aldığım telefonun parasını 3 yıl sonra alabildim.Sen de alabilirsin yani :) Sadece üzerinde durman gerekiyor. O kadar uğraştırıcı değil, gözünü korkutmasın yazdıklarım.
     
  14. 1 sene içerisinde gitti hata 2 ay içinde 3 kere gitti :D Yok kardeşim baya araştırdım zaten buraya yazmadan önce.Ben sadece gerekli evraklarla tüketici heyetine başvurmam gerekiyor gerisini onlar halllediyormuş dava açılıyormuş falan filan.Ben bugun telefonu orjinal fw'sine döndürüp yarın başvuruyum o zaman.En kötü ihtimal sıfır 5800 veya bir üst modelini alırım :D
     
  15. Sakın değişim telebinde bulunma.

    Direkt "fatura bedel iadesi" isteğinde bulun.

    550 TL iyi bir para.Al paranı rahatına bak.
     
  16. Yalnız ben şimdi direk tüketici heyetine gidip para iade isteğinde bulunacam olur demi ?
     
  17. Evet senden gerekli belgeleri isteyecekler onları tamamla sonra şikayetini belirtmen için sana bir form verecekler.O formda "Ürünün Yenisiyle Değişimi", "Bedel İadesi" ve "Ayıplı oranda indirim talebi" gibi seçenekler mevcut.Sen " Bedel İadesi" ni işaretleyip şikayetini kısaca yazacaksın o forma. O kadar. Gerisi onların işi.
     
  18. Tamam kardeşim sağol.Ben yinede başta nokia'yı arayıp para iadesi isteyim büyük ihtimal reddetcekler ama ben en azından bunlardan istedim de derim. Sonra tüketici haklarına başvururum
     
  19. Yapan birisi varsa onla konuş denemeden bilemezsin
     
  20. Sabahtan itibaren araştırıyorum başvuranların %90 ı geri almış.Yeni lehime sonuçlanması büyük ihtimal.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
21/09/2018 - 05:51