Nokia 5800 Tüketici Hakları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ssercan

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 Tüketici Hakları
Arkadaşlar nokia 5800 telefonum daha önce 4 ay içinde 3 kez aynı sebepten servise yollamıştım.6 aydır telefon sorunsuz çalışıyor ama ben sıkıldım.Acaba telefonu bozup 4.kez aynı sebepten servise yollasam aynı zamada da tüketici haklarına başvursam benim bildiğim aynı sebepten 3 ten fazla giderse yeni cihaz veya parasını alabiliyorsun.
Tecrübeli arkadaşlar yardım ederlerse sevinirim.
 


'Davut

'Davut

Üye
Sence Yerler mi...? :ehe

Bir Bozayım derken Ful Bozarsın demedi deme...:d:
 

ssercan

Üye
    Konu Sahibi
Sence Yerler mi...? :ehe

Bir Bozayım derken Ful Bozarsın demedi deme...:d:
Yemeyecekleri birşey yok. Benim 3 kez gittiği sorun: Kendi kendine kapanıp açılması durduk yerde reset atmasıydı.Bunu yapmak için birkaç virüs yolladık mı telefona garantiye gönderirkende hafıza kartını çıkardık mı yemiyecekleri birşeyi yok :oke:
Tamamen bozulsa keşke daha garanti olur işim
 
'Davut

'Davut

Üye
Başarılar Dilerim sana :D
2. el sat Hiç girme böyle işlere tavsiyem sana....;)
 
ilkayyy17

ilkayyy17

Üye
denemeden bilemezssin :naughty:
 

ssercan

Üye
    Konu Sahibi
Başarılar Dilerim sana :D
2. el sat Hiç girme böyle işlere tavsiyem sana....;)
2.el bu telefona biçilen fiyat en fazla 250 tldir.Ancak ben 4.kez aynı sorundan vereceğim ve cihazın 8 ay daha garantisi var.3 ve 3den fazla gidince ürün değişimi veya para iadesi yapılyıor.550 tl fatura var elimde şansımı denemekten birşey kaybetmem.
Sağol yinede.
 
61semih

61semih

Üye
şansını dene ama pek sanmıyorum olayın vırusten kaynaklandıgını anlamazlarmı sanıyorsun anlaralr bence arkadasım ama sansını dene :) dogrusu sonucuda merak edıyorum.paranı gerı alabılırsen o paraya cok taha ıyı telefonlar alabılırsın :):naughty:
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Olayların düşündüğünüz gibi gerçekleşebilmesi için tüketici haklarına başvurmanız yetmiyor maalesef.

Burada bilirkişinin incelemesi ve raporunda sizin alehinize / lehinize yazdığı şeyler önemli.

Ayrıca telefonunuzu bozmanıza gerek yok.

Zaten 3 defa aynı arızadan şikayetiniz var ve elinizde servis belgeleri( varsa ) tüketici hakem heyetine gidip işlemleri başlatabilirsiniz.

Dediğim gibi sizin için önemli olan bilirkişinin incelemesinde yazacağı şeyler önemli.

Benim Nokia N73' üm de joystick arızası verdi 5 defa.Sonunda tüketici hakem heyetine başvurdum ve paramı aldım.Tabi bilirkişi incelemesinde "imalat hatası" olarak rapor edilmişti.O yüzden rahat kazandım davayı :)

Umarım siz de aynı şekilde paranızı alırsınız.Hakkınızı aramaktan kaçınmayın.

Kolay gelsin...
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Kardeş 3 defa aynı sebepten dolayı arıza yapmış ise iade almak zorundalar eğer almazlar ise, servis formlari ile birlikte tüketici mahkesine ver 2-3 ay içinde sorunun çözülür.
 
uNdeRqr0unD

uNdeRqr0unD

Üye
_є_®_¢_α_N_™;3387451' Alıntı:
Olayların düşündüğünüz gibi gerçekleşebilmesi için tüketici haklarına başvurmanız yetmiyor maalesef.

Burada bilirkişinin incelemesi ve raporunda sizin alehinize / lehinize yazdığı şeyler önemli.

Ayrıca telefonunuzu bozmanıza gerek yok.

Zaten 3 defa aynı arızadan şikayetiniz var ve elinizde servis belgeleri( varsa ) tüketici hakem heyetine gidip işlemleri başlatabilirsiniz.

Dediğim gibi sizin için önemli olan bilirkişinin incelemesinde yazacağı şeyler önemli.

Benim Nokia N73' üm de joystick arızası verdi 5 defa.Sonunda tüketici hakem heyetine başvurdum ve paramı aldım.Tabi bilirkişi incelemesinde "imalat hatası" olarak rapor edilmişti.O yüzden rahat kazandım davayı :)

Umarım siz de aynı şekilde paranızı alırsınız.Hakkınızı aramaktan kaçınmayın.

Kolay gelsin...


Baya Uzun İşmiş:hmmm Bence Sen Hiç Girme :ehe
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Baya Uzun İşmiş:hmmm Bence Sen Hiç Girme :ehe

Çok uğraştırıcı değil.

Siz sadece başvurunuzu yapıp belgeleri, fotokopileri vs. veriyorsunuz Tüketici Hakem Heyetine.

Gerisini onlar hallediyor zaten.Karar açıklandığında da adresinize tebligat yolluyorlar.

Biraz "sabır" işi sadece. Beklemek gerekiyor( dosya trafiğine, yoğunluğuna göre ).

Bence hakkınızı ararsanız paranızı almanız o kadar da zor değil.

Kolay gelsin.
 

ssercan

Üye
    Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3387557' Alıntı:


Çok uğraştırıcı değil.

Siz sadece başvurunuzu yapıp belgeleri, fotokopileri vs. veriyorsunuz Tüketici Hakem Heyetine.

Gerisini onlar hallediyor zaten.Karar açıklandığında da adresinize tebligat yolluyorlar.

Biraz "sabır" işi sadece. Beklemek gerekiyor( dosya trafiğine, yoğunluğuna göre ).

Bence hakkınızı ararsanız paranızı almanız o kadar da zor değil.

Kolay gelsin.
Biliyorum zaten en fazla 3 ay gibi bir süre bekliyoruz.Benim yedek telefonlarım mevcut fazlasıyla zaten sadece bu telefona verdiğim paraya acıdığım için acısını çıkarmak istiyorum.Şuan bile başvurma hakkım var ancak son hatanın üzerinden 6 ay geçtiği için tereddütteyim o zaman versem alma ihtimalim %100 dü zaten onun için bozup göndereyim diyorum.Ayrıca hafıza kartını çıkardıktan sonra virüsden dolayı olduğunu anlamaları çok zor son gönderdiğim de bunu yapmıştım anlamamışlardı.
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Biliyorum zaten en fazla 3 ay gibi bir süre bekliyoruz.Benim yedek telefonlarım mevcut fazlasıyla zaten sadece bu telefona verdiğim paraya acıdığım için acısını çıkarmak istiyorum.Şuan bile başvurma hakkım var ancak son hatanın üzerinden 6 ay geçtiği için tereddütteyim o zaman versem alma ihtimalim %100 dü zaten onun için bozup göndereyim diyorum.Ayrıca hafıza kartını çıkardıktan sonra virüsden dolayı olduğunu anlamaları çok zor son gönderdiğim de bunu yapmıştım anlamamışlardı.

1 sene içersinde 3 defa aynı arızadan servise gitmişse gerisi önemli değil.

Tüketici Hakem Heyetine başvurmanı öneririm. Bak ben 2008' in Temmuz ayında 647 Lira verip aldığım telefonun parasını 3 yıl sonra alabildim.Sen de alabilirsin yani :) Sadece üzerinde durman gerekiyor. O kadar uğraştırıcı değil, gözünü korkutmasın yazdıklarım.
 

ssercan

Üye
    Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3387620' Alıntı:


1 sene içersinde 3 defa aynı arızadan servise gitmişse gerisi önemli değil.

Tüketici Hakem Heyetine başvurmanı öneririm. Bak ben 2008' in Temmuz ayında 647 Lira verip aldığım telefonun parasını 3 yıl sonra alabildim.Sen de alabilirsin yani :) Sadece üzerinde durman gerekiyor. O kadar uğraştırıcı değil, gözünü korkutmasın yazdıklarım.
1 sene içerisinde gitti hata 2 ay içinde 3 kere gitti :D Yok kardeşim baya araştırdım zaten buraya yazmadan önce.Ben sadece gerekli evraklarla tüketici heyetine başvurmam gerekiyor gerisini onlar halllediyormuş dava açılıyormuş falan filan.Ben bugun telefonu orjinal fw'sine döndürüp yarın başvuruyum o zaman.En kötü ihtimal sıfır 5800 veya bir üst modelini alırım :D
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
1 sene içerisinde gitti hata 2 ay içinde 3 kere gitti :D Yok kardeşim baya araştırdım zaten buraya yazmadan önce.Ben sadece gerekli evraklarla tüketici heyetine başvurmam gerekiyor gerisini onlar halllediyormuş dava açılıyormuş falan filan.Ben bugun telefonu orjinal fw'sine döndürüp yarın başvuruyum o zaman.En kötü ihtimal sıfır 5800 veya bir üst modelini alırım :D

Sakın değişim telebinde bulunma.

Direkt "fatura bedel iadesi" isteğinde bulun.

550 TL iyi bir para.Al paranı rahatına bak.
 

ssercan

Üye
    Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3387682' Alıntı:


Sakın değişim telebinde bulunma.

Direkt "fatura bedel iadesi" isteğinde bulun.

550 TL iyi bir para.Al paranı rahatına bak.
Yalnız ben şimdi direk tüketici heyetine gidip para iade isteğinde bulunacam olur demi ?
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Yalnız ben şimdi direk tüketici heyetine gidip para iade isteğinde bulunacam olur demi ?

Evet senden gerekli belgeleri isteyecekler onları tamamla sonra şikayetini belirtmen için sana bir form verecekler.O formda "Ürünün Yenisiyle Değişimi", "Bedel İadesi" ve "Ayıplı oranda indirim talebi" gibi seçenekler mevcut.Sen " Bedel İadesi" ni işaretleyip şikayetini kısaca yazacaksın o forma. O kadar. Gerisi onların işi.
 

ssercan

Üye
    Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3387915' Alıntı:


Evet senden gerekli belgeleri isteyecekler onları tamamla sonra şikayetini belirtmen için sana bir form verecekler.O formda "Ürünün Yenisiyle Değişimi", "Bedel İadesi" ve "Ayıplı oranda indirim talebi" gibi seçenekler mevcut.Sen " Bedel İadesi" ni işaretleyip şikayetini kısaca yazacaksın o forma. O kadar. Gerisi onların işi.
Tamam kardeşim sağol.Ben yinede başta nokia'yı arayıp para iadesi isteyim büyük ihtimal reddetcekler ama ben en azından bunlardan istedim de derim. Sonra tüketici haklarına başvururum
 
Sandrake

Sandrake

Üye
Yapan birisi varsa onla konuş denemeden bilemezsin
 

ssercan

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt