nokia 5800 radyoda kilitleniyor?

  • 9 Mayıs 2011
  • 1741 Okunma
  • 13 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. mrhba 2 ay önce darty den nokia 5800 aldım..şu anda radyoyu açtığım zaman kilitleniyosizce bunu düzeltme imkanımız var mı ??
     


    Yazan: ArMaGeDdOn_87
  2. Ne anlamda Kilitleniyor? Donuyor çalmıyormu yoksa tamamen telefonmu donuyor.
     
  3. önce bi güncelleştir çünkü yanlış bilmiyorsam edki sürümler rds sorunundan dolayı donma veya kapanma yapabiliyor
     
  4. aynı sorun bendede oluyor güncelleme falan yaptım ama frekans değiştirirken bi süre sonra kitleniyor radyo calmaya devam ediyor ama ne kanal degişiyor nede kapatılıyor
     
  5. iki senedir yeni güncellemeler ile düzelmesini bekledik ama malesef nokia bu problemi çözemedi
     
  6. arakdaşlar bende 5800 ın mavisi var. Aynı sorun bende de vardı kendim güncelledim düzelmedi.Teknik servise gittim yeniden yazılım yüklettim onlar gri modelinin yazılımını yüklemişler ve sorun kalmadı radyo dinlemenin tadını alıyorum şimdi :)
     
  7. eqer düzeldiyse sorun yok ama oviden tekrar güncelledün mi srun çözülüyor xD
     
  8. tele format atın. Bendede donuyodu format atınca düzeldi. Format atmadan önce bilgilerinizi mutlaka yedekleyin. *#7370# buda format kodu. Bilmeyen vardır belki.
     
  9. <br />
    <br />
    5800ların orjinal fwlerinde rds problemi var.rdsli bi kanal açınca bi 10 dk sonra tel.kilitleniyor.ben cfw kullanıyorum içim rahat.
     
  10. better radio programinı kullan sorunun cozulur
     
  11. formt attığım halde yine donuyor.bence 5800 ları geri çağırmaları lazım.
     
  12. radyodayken radyo kilitleniyor ama radyo çalma devam ediyor çağrı reddetme tuşuna basarak çıktığımda telefon normal çalışıyo tekrar radyoya giriyorum aynı kilitlenme devam ediyo..bunu nasıl çözebiliriz?ben bu telefonu geçici olarak aldım sataken sorun çıkarır...illa servise mi götürmek gerekiyo?
     
  13. çok şaşırtıcı rdsli radyoları 2 saat aralıksız dinlemişliğim var ama hiç kilitlenmedi bende :hmmm
     
  14. yarın nokia shop a vercem bakalım..
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
19/11/2018 - 05:51