o senin yüklediğin 4 mb lık bir şeydi şimdiki tam sürüm canım..onu bende 1 ay önce yüklemiştim..konuyu dn açmışsın ben bu versiyonu yklyeli 1 ay oldu.hatta bugun mynokiadan mesaj geldi yeni süüm mevcut die nokia softvare updateden baktım yeni yazılım yok.anlamdım ne iş.
kardeşim değişen birçok şey var gözle görülmüyor ama optimize edilmiş bir versiyon olmuş..gözle görülen bir değişme yok anlamında söyledim ikincisi soruyu soran kişinin sormaması gereken bir soru olduğu için öyle dedim..Nokia bir versiyon çıkarıyorsa bazı eksiklikleri tamamlamak için çıkarır biz bunları göremeyiz ama değişiklikler vardır muhakkak..onu kullandıkça anlarız anladın mı canım..lütfen saçma sorular sormayalım..versiyonu güncellersin güncellemezsin sana kalmış..madem bişey degişmiycek neden guncellensınkı o zaman (ne degişmesini bekliyordunki demişsin )))) nokia ya bir imeil atalım guncelleme cıkarma kardes dıyelım madem bişeyi degiştirmiyceksin neden guncelleme cıkarıyosun .
oohooo onu forumda duymayan kalmadı..2 ay oluyor..
