Nokia 5800 için son versiyon çıktı...

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia 5800 için son versiyon çıktı...
Arkadaşlar Nokia 5800 için yeni versiyon çıkmıştır.. [/URL][/URL][/URL][/URL] ile güncel versiyonu yükleyebilirsiniz..son versiyon 30.0.011 dir..
 
  • Beğen
Tepkiler: F_ar_UCK, SavinMe, usta2525 ve 3 diğerleri


darülmendep

darülmendep

Üye
Teşekkürler her ne kadar bu teli kullanmasam da paylaşımın yararlıdır
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağol kardeş...
 
osnakli

osnakli

Üye
konuyu dn açmışsın ben bu versiyonu yklyeli 1 ay oldu.hatta bugun mynokiadan mesaj geldi yeni süüm mevcut die nokia softvare updateden baktım yeni yazılım yok.anlamdım ne iş.
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Emeğine sağlık bana çok yardımcı oldun sağolasın bide sorun çözülse:)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
konuyu dn açmışsın ben bu versiyonu yklyeli 1 ay oldu.hatta bugun mynokiadan mesaj geldi yeni süüm mevcut die nokia softvare updateden baktım yeni yazılım yok.anlamdım ne iş.
o senin yüklediğin 4 mb lık bir şeydi şimdiki tam sürüm canım..onu bende 1 ay önce yüklemiştim..
 

karaca_61

Üye
ben denedim değişen hiç bir şey yok
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ne değişmesini bekliyordun ki?
 

ozcans

Üye
madem bişey degişmiycek neden guncellensınkı o zaman (ne degişmesini bekliyordunki demişsin )))) nokia ya bir imeil atalım guncelleme cıkarma kardes dıyelım madem bişeyi degiştirmiyceksin neden guncelleme cıkarıyosun .
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
madem bişey degişmiycek neden guncellensınkı o zaman (ne degişmesini bekliyordunki demişsin )))) nokia ya bir imeil atalım guncelleme cıkarma kardes dıyelım madem bişeyi degiştirmiyceksin neden guncelleme cıkarıyosun .
kardeşim değişen birçok şey var gözle görülmüyor ama optimize edilmiş bir versiyon olmuş..gözle görülen bir değişme yok anlamında söyledim ikincisi soruyu soran kişinin sormaması gereken bir soru olduğu için öyle dedim..Nokia bir versiyon çıkarıyorsa bazı eksiklikleri tamamlamak için çıkarır biz bunları göremeyiz ama değişiklikler vardır muhakkak..onu kullandıkça anlarız anladın mı canım..lütfen saçma sorular sormayalım..versiyonu güncellersin güncellemezsin sana kalmış..
 

of_lee

Üye
v30.0.101.0.c01 die ozel bi gunceelleme indiren varmi.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet kendim yükledim..
 

windd

Üye
arkadaslar ben guncelleme yapamıyorum yuklenecek guncelleme yok dıyor sanırım bunun ıcınde flash ıda kabul etmıyor netten vıdyo ızleyemıyorum yardım ıstıyorum
 

tunali_1603

Üye
arkadaşlar 5800 xm daha yeni bir sürümü çıktı haberiniz olsun işte sürümü ))) v 40.0.005 (((((
2 haftadır yüklemişim süper iphone ye bezetilmiş ha bunuda söylim NOKİA servisinde yükledim 5800 kullanıcılarına tavsiye ediyorum kesinlikle yükleyin.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
oohooo onu forumda duymayan kalmadı..2 ay oluyor..
 
ve78el

ve78el

Üye
walla he :D
 
brawo_41

brawo_41

Üye
:d:d:d:d:dd:d
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet öyle yapacaksın..
 

perspective523

Üye
ya arkadaşlar verdiğiniz yöntemler yaradı emeğinize sağlık ama versiyon yenilendikten sonra telefonumdaki türkçe dil seçeneği silinmiş ne yapmam lazım ?
 


Üst Alt