Nokia 5800 Firmware updated to V52.0.007

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

uPPsCa

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 Firmware updated to V52.0.007
Arkadaslar telefondan güncellemelere baktım sürüm yukseltmesı geldı " " yükledim firmware yi ama telde hiç bi değişiklik olmadı :S

Başka yükliyen varmı ??
 


Oglcn554

Oglcn554

Üye
Nası hiç bişey olmadı :S dalgammı geçiyolar bizle :D
 

uPPsCa

Üye
    Konu Sahibi
malesef :) hiç bi değişiklik yok bi tek sürüm adı değişmiş :)

--------------- Ekleme ---------------

Video izlerken yine flash player sorunu veriyo :S
 

eraysimsek

Üye
gördüğüm degisiklik ekranı yatırma daha hızlanmıs (sensör)... duydugum radyo kilitlenmesi takılması ortadan kalmış ...
 

chileqes

Üye
Bir Değişiklik Olduda Bizmi Görmedik x):vur
 
unalresul

unalresul

Üye
bnde gnclldm ama bi dgşklk göremedm
 

nosferatu017

Üye
bnmde farkettiğim tek şey msj yazarken önceki sürümde msj ekranı boşken geri dediğinizde boş mesajo bile kaydedilsin mi diye soruyodu şimdi sormuyor :)
 
osmanpasa

osmanpasa

Üye
çiçek gibi firmware olmuş. Telefonum c6 cfw den sonra tekrar özüne döndü.
 

kilisecini

Üye
aga bende bu gün yani 26.11.2010 tarihi itibari ileyükledim ama bir değişiklik olmadı
 
furkan5800

furkan5800

Üye
yha arkdşlar insnları yanlış bilgiye yönlendirmeyelim güncelledikten sonra hafıza kartını biçimle hart format çek sonra ekran kalibrasyonunu yap 1 dokunmatik hassasiyeti artacak 2 hızlanacak 3 ovideki hatalar düzel di sensörler hassaslaştırılsı .....
 
hunter41

hunter41

Üye
şuan farkettigim değişiklikler
Dokunmatık performansı bayağı yükseltilmiş
Sensör daha cabuk algılıyor
ovide mapte konum bulma daha seri olmus
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
yanlız c6 cwf ye fena alışmışım.v52 yüklediğimi unutmuş ana ekranın dönmediğini görünce kıllanmıştım.acı gerçeği sonradan farkettim.gelen gideni aratıyor.
 
osmanpasa

osmanpasa

Üye
Evet bu güncellemeyle yeni özellikler gelmiyor ama telefon v51 e göre oldukça hızlı. Wifi performansı artmış. Ayrıca RDs sorunu giderilmiş.
Kısaca performans artarken sorunlar azalmış.
Hiç bir fark yok diyenler ,daha ne bekliyordu? symbian ^3 homescreen mi?
 

ca_sus

Üye
rds bendede çalışıyor ama çalışmıyor diyen arkadaşlar var halen :)
 

fth-94

Üye
Arkadaşlar rds dediğiniz olayı biri bana anlatabilirmi ? Nedir bu rds ?
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
Arkadaşlar rds dediğiniz olayı biri bana anlatabilirmi ? Nedir bu rds ?

radio data system anlamindadir
bazi radyolar, radyon yayininin yanisira, ozel ve duyamayacagimiz sinyallerden olusan rds sinyallerini de yollar

ilk kez 1974 yılında ebu tarafından geliştirilmeye başlandı. 1980 yılında isviçre'de deneme yayını, 1982 yılında ise 8 sistem ile çoklu yayını isveç'te yapıldı. 1983 yılında standartları ebu tarafından kabul edildi. 1987 yılında volvo ilk rds'li otomobili satışa sundu. 1989 yılında abd'de, 1990 yılında asya ve afrika'da kullanılmaya başlandı. rds'nin uygulama alanları neredeyse sınırsız diyebileceğimiz kadar çeşitlidir. radyo tanıtım bilgilerinin gönderilmesi dışında (türkiye'de sadece bu yayın türü mümkün zira, türkiye'de radyoların rds kullanarak tp ve ta yayını yapması kanunen yasaklanmıştır.) elektronik pano veya çağrı cihazları, reklam kioskları, kablosuz ortamda yazılı dağıtımı, elektronik kataloglar, dinamik karayolları tabelalarının uzaktan kontrolü, differensiyal gps uygulamaları, endüstriyel uygulamalarda ve fabrikalarda saha ekipmanlarının uzaktan kumanda ve kontrolü gibi alanlarda kullanılabilmekte.
 

levoguner

Üye
- CPU performansı arttıldı
- Dokunmatik erişim hızlandı
- OVI Wifi bağlantı hatası giderildi
- Yeni OVI Maps eklendi
- Yeni galeri eklendi (sanırım n8,c6 gibi..)
 

jedi006

Üye
Ben de yeni update yaptım hafıza kartı gitti
 

uPPsCa

Üye
    Konu Sahibi
Evet Arkadaşlar kullandkca belli oluyor..

Dokunmatik ekran hassaslaşmış
Sensör iyileşmiş
Wi-fi Hızlanmıs

Bide Sanki sesde iyileşme olmus
 

onur298

Üye
galiba kimse fark etmemiş ama artık telefon youtube videolarını oynabliyor bide klavyedeki harfler daha koyu görünüyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt