selamunaleykum arkadaşlar bende nokia 5800xm kullanıyorum şarjım bitti telefonu şarja taktım açma tuşuna basıyorum titriyo ama açılmıyo başka bi 5800 bataryasıyla(dolu bataryayla) açmaya calıştım yine açılmadı hafıza kartını çıkarttım yine açılmadı ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim
----------Eklendi @ 22:16:21 ---------- Yazıldı @ 21:52:36 ----------
selamunaleykum arkadaşlar bende nokia 5800xm kullanıyorum şarjım bitti telefonu şarja taktım açma tuşuna basıyorum titriyo ama açılmıyo başka bi 5800 bataryasıyla(dolu bataryayla) açmaya calıştım yine açılmadı hafıza kartını çıkarttım yine açılmadı ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim