nokıa 5800 acılmama sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

benözgürümben

Üye
arkadaşlar aynı sorun bende de başladı. dediğiniz gibi hafıza kartını çıkarınca düzeliyor. birde telefonu açmaya çalıştığınızda ekranda nokia yazısı donuk kalıyorya, ekran kapanmadan pataryayı çıkarıp takın, telefonu tekrar açın telefon yine açılıyor. ancak her seferinde böyle yapmaktan başka kesin bir çözümü yokmu? bu sorunun...
 


predator82

predator82

Üye
yaa ben bişi soracağım, nokia 5800 xm, telefonumun açma düğmesinden açarken telefonumun titreşimi çok, bu titreşimi kapatmanın bir yolu varmı? yada hep böylemi bir durum bu...Versiyon V50.
 
bozok6666

bozok6666

Üye
bazıları hafıza kartını çıkarıp açıyo sinir bozucu bişey herseferinde bunu yapmak bazılarıda format atıyo okadar proğramı tekrar yüklerim zamanım bol diyen yapsın bide benim kullandığım yöntem var mobile securty 6.05 virüs proğramını telefona kurdum nokia sitesinde var ücretsiz tam 15 adet virüs buldu hepsini sildi telefonum rahatca açılıyor takılma sorunuda düzeldi
 
STaRviN

STaRviN

Üye
herkes buraya telefonunun nokia yazısına kadar gelip donduğundan, hafıza kartını çıkarmadan açılmadığından ve her seferinde bunu mu yapıcaz gibi isyanlarından bahsetmiş. Arkadaşlar halinize şükredin :)

benim telefonuma dün gece internetten direkt olarak(yani pc den aktarma değil wifi ile direk telefona) telefona rihanna nın eminemle yaptığı düeti indiriyordum. indirme işlemi sırasında real playerda indirdiği kadarını çalıştırıyor. dinlemek için kulaklığımı taktım o anda telefon siyah bi ekran geldi 5 6 sn parlak siyah ekran çıktı sonra bir anda kapandı telefon. şarjı bitmiştir diye şarja taktım baktım şarjda olmuyor. sabaha kadar şarjda takılı kaldı ama olmadı. Sorun ise şu : telefon hiç açılmıyor açma tuşuna basıyorum titremiyor bile. o haliyle hard format denedim olmadı hafıza kartını, sim kartını çıkartıp açmayı denedim olmadı, tel şarjda iken açmayı denedim olmdı. burada yazılan herşeyi denedim olmadı. bi kaç gün sonra ankaraya dnmem gerektiği için telefonu servisede veremiyorum ama buradan bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
 
bozok6666

bozok6666

Üye
başka şarj aleti dene şarjdan olsa gerek
 

deneyelim123

Üye
at çöpe gitsin. Bendede aynı sorun vardı servis 180 tl istedi. geçmiş olsun.
 

SEKOLELE

hard format at kardeş düzelir büyük ihtimalle virüs var telde
 

mlbjk

Üye
cok tesekkur ederim bnm de aynı sorun oLustu. Ve soyLedikLerinizi dinLedim cok tesekkür ederim :kop:
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bende çok şükür şu ana kadar açılmama sorunu olmadı.sadece tel bikeresinde sapıtmıştı menü tuşuna basınca menü sesi geliyor menü açılmıyordu(hard formattan sonra)tekrar format atarak mı,bekledikten sonra menüyü açarak mı ne açılmıştı.:oke:
 
CQNSTANT!NE

CQNSTANT!NE

Üye
Hayır arkadaşlar bendede oluyo öyle sadece yapmanız gereken şey m,cro sd kartı çıkartıp teli açmak ve sonra micro sd kartı takmak kolay gelsin ...
 

muzo152

Üye
kardeşim bendede samsung i8910 var aynı işletim sistemine sahip aynı sorun benim tel dede var.hafıza kartınan kaynaklanıyo teli açmadan önce hafıza kartını çıkarırsan açılacaktır.bu durum yeni sürümler gelene kadar devam eder sanırım.yeni sürümle bu sorunun ortadan kalkacağını sanıyorum.

--------------- Ekleme ---------------


kardeşim bendede samsung i8910 var aynı işletim sistemine sahip aynı sorun benim tel dede var.hafıza kartınan kaynaklanıyo teli açmadan önce hafıza kartını çıkarırsan açılacaktır.bu durum yeni sürümler gelene kadar devam eder sanırım.yeni sürümle bu sorunun ortadan kalkacağını sanıyorum.

hafıza kartını çıkarttım ve açtım onaylanmıştır. :sarıl:
 

Marazz90

Üye
Gerçekten tşekkür ederim bu telefon yüzünden cıldırıcaktım derdime ilaç oldunuz :evet:
 

yasnur

Üye
kolay gelsin
benim 5800 a 51.0.006 versiyon yükledim güncelleme bitti .update programı çık dedi bende çıkış yaptım.uygulama kapandı .telefonda kapandı.açmaya çalışınca sadece titreşim sesi geliyor okadar.açılmıyor.bataryayı çıkardım,hafıza kartını çıkardım yine olmadı lütfen acil yardım
 
SilentOne

SilentOne

Üye
senin telefona bir hard format at olmassa servis
 

sensiz91

Üye
Arkadaşlar hardformat yada hafıza kartı çıkarıp takmak degilm bunun sorunu benimde kapanıp açılmıyordu teknosaya götürdüm beni biryere yolladılar gittim adamlar dediki yeni yazılım atılması lazım dediler yazılımı attılar benim bataryayı taktılar olmadı adam içerde batarya getirdi.Taktı oldu. benim batarya çok boşmuş ondan açılmıyormuş birde sürüm atılması lazım hadi iyi şanslar

--------------- Ekleme ---------------

sorunlarınız için bu msn [email protected]
 

isatasadana

Üye
Arkadaşlar hardformat yada hafıza kartı çıkarıp takmak degilm bunun sorunu benimde kapanıp açılmıyordu teknosaya götürdüm beni biryere yolladılar gittim adamlar dediki yeni yazılım atılması lazım dediler yazılımı attılar benim bataryayı taktılar olmadı adam içerde batarya getirdi.Taktı oldu. benim batarya çok boşmuş ondan açılmıyormuş birde sürüm atılması lazım hadi iyi şanslar

--------------- Ekleme ---------------

sorunlarınız için bu msn [email protected]
Arkadaşlar 5800 açılmama sorununa kesin çözüm %100 denenmiştir.

Öncelikle telefonunuzu kapatınız. telefonunuzu açarken açma tuşu-kırmzı tuş kamera tuşu ve kapatma tuşuna basarak açınız nokianın elele amblemi gelenekadar basılı tutun çekmeyin sonrasında hafıza kartınızın içindeki tüm bilgileri formatlayın telefonunuz artık rahatça açılacaktır.
 

vampirella333

Üye
arkadaşlar ben 2 hafta önce nokia 5800 aldım ama çok pişman oldum :((
kullanmaya başladıktan bikaç gün sonra kendiliğinden kapanmaya başladı farkettm ki yanlarına bastırınca kapanıyor.bikaç gündür bu şekilde kullanıyordum fakat bugün kapandı ve hiçbir şekilde aılmıyor şarj da olmuyor birisi bana yardım etsin lüütfeeen :((((
 

sensiz91

Üye
Öncelikle merhaba arkadaşlar benim 5800 var açma tuşuna bastıgında telefon titremesi lazım mı yoksa titremecek mi benimki titriyorda onda sordum yardım edersseniz severim msn adresimdende konuşabiliriz [email protected]
 

sensiz91

Üye
arkadaş sana kesin çözüm garantisi var hemen yolla yoksa sana dediklerimi yap
eger telefon kendilinginde sim katı takın veya bir anda pin kodunu istiyorsa kesin çözüm. bataryayı çok çıkarıp takmışsındır bataryanın dişleri bozulmuştur onu için yeni batarya al birde yeni sürüm attır.sana iyi şanslar [email protected] sorularınız içni burdayım

--------------- Ekleme ---------------

arkadaş sana cevap yolladım yapman için msn yazılı yeri oku
 

Joys 58oo

Üye
Benim telefondada aynı sorun oluyordu . Ve hafıza kartını cıkardım ama takmadım . Telefonu actım sonra taktım düzeldi .
 

Benzer Konular



Üst Alt