benözgürümben
Üye
arkadaşlar aynı sorun bende de başladı. dediğiniz gibi hafıza kartını çıkarınca düzeliyor. birde telefonu açmaya çalıştığınızda ekranda nokia yazısı donuk kalıyorya, ekran kapanmadan pataryayı çıkarıp takın, telefonu tekrar açın telefon yine açılıyor. ancak her seferinde böyle yapmaktan başka kesin bir çözümü yokmu? bu sorunun...




(