nokıa 5800 acılmama sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

DarKKnighTR

DarKKnighTR

Üye
Arkadaşlar ben olayı çözdüm eğer bir programdan 2 tane kullanıyorsanız mesela ben garmin ve ndrive kuruluydu sizinki gibi açılmıyordu garmini kaldırdım oldu veya çok yer kaplayan uygulamaları kaldırmanızı öneririm belki cevap yazılmıştır ama ben ilk sayfaya baktım öyle yazıyorum :D
 


samety500

samety500

Üye
hafız kartını çıkart :D
 

tufan331

Üye
muhtemelen son yuklediğin programlardan olmuştur.virus programın yüklü ise genelde bu telefonlarda açılmama sorunu yapıyor kaldır kurma bence .birde kullanmadığın programları kaldır gereksiz olanları
 

nicky007

Üye
ben denedim olmuyo
 

isakadir

Üye
selamunaleykum arkadaşlar bende nokia 5800xm kullanıyorum şarjım bitti telefonu şarja taktım açma tuşuna basıyorum titriyo ama açılmıyo başka bi 5800 bataryasıyla(dolu bataryayla) açmaya calıştım yine açılmadı hafıza kartını çıkarttım yine açılmadı ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim

----------Eklendi @ 22:16:21 ---------- Yazıldı @ 21:52:36 ----------

selamunaleykum arkadaşlar bende nokia 5800xm kullanıyorum şarjım bitti telefonu şarja taktım açma tuşuna basıyorum titriyo ama açılmıyo başka bi 5800 bataryasıyla(dolu bataryayla) açmaya calıştım yine açılmadı hafıza kartını çıkarttım yine açılmadı ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
5800 Verene C5-03 Temiz 2 aylık elden verilir türkiye içi her yerden...
 

ak3526

Üye
Ben geçen gün hafıza yetersiz hatası yüzünden birsürü program silmiştim.Kapattım ama açamadım.Ciddi ciddi servise götürecektim.Allahtan internet var.Hafıza kartını çıkarttım sorun çözüldü. Çok sagolun
 

mehmet 7

Üye
merhabe arkadaşlar
telefonum kapandı açılmadı bayiye yolladım yazılım yüklenmiyor diyormuş yapamadılar yani bi bilgisi olan varsa yardım edebilirmi ?
 
sinanorta

sinanorta

Üye
merhabe arkadaşlar
telefonum kapandı açılmadı bayiye yolladım yazılım yüklenmiyor diyormuş yapamadılar yani bi bilgisi olan varsa yardım edebilirmi ?

Sorunu olan arkadaşların ki gibi senin telefonunda mı Nokia yazısından sonra gidiyor.
 

mehmet 7

Üye
benm telefon bikere nokia yazısından sonra kapandı birdaha açılmadı
 

mehmet 7

Üye
ewet kapndı açılmadı
 

mehmet 7

Üye
evet, bi kere kapandı hiç açılmadı
 

mehmet 7

Üye
bayiye yolladım yazıl yüklenmiyo diyomuş bence bi parçası bozuldu bi fikri olan varsa yardım etsin
bide hard format nasıl atacam ??

- - - Eklendi - - -

yazılım pardon
 
sinanorta

sinanorta

Üye
bayiye yolladım yazıl yüklenmiyo diyomuş bence bi parçası bozuldu bi fikri olan varsa yardım etsin
bide hard format nasıl atacam ??

- - - Eklendi - - -

yazılım pardon

http://3.bp.blogspot.com/_hD9IOH1JQTU/TTXoNVZtpBI/AAAAAAAABNk/Xxz1u8kyTFw/s1600/5800+hard+reset.jpg Bu adresteki resime bir bak. Bu işlemi telefon kapalıylen yap.
 

Benzer Konular



Üst Alt