bu35rock
Üye
Nokia 3120c acaba garanti kapsamındamı hala?
Nokia 3120c var Turkcell kampanyasından alınma alalı yaklaşık 6 ay oldu 2ay önce Telefon 1 Kattan karların arasına düştü arakasasında kılcal bir çatlak var görmekte zorlanıyorum anca ışık tutunca belli oluyor Ekranındada çatlak var ama görüntü hafif sorunlu ama gayet iyi durumda bende telefon düştükten ertesi gün telefoncuda yaptırdım Kütahyada tatildeydim acelem vardı bende yaptırdım ordaki telefoncu Çatlak orjinal ekranımı geri verdi ama 1 tane orjinal Vidasını çalmış Şimdi ben izmirdeyim telefoncu bir arkadaştan 1tane Orjinal vidasını ayarlıcam kendime neyse orjinal ekranını taktım telefonun için açıp ama takarken (insan eli yağlıdır parmak izi kalır) parmak izim kalmasın diye gözlük temizleme bezi ile temizleyerek taktım yani söküldüğü hayatta anlaşılmaz orjinal vidayıda ayarlattım orjinal vidayıda taktım yanlız aklıma şu takıldı ben orjinal kabını Kütahyada bıraktım yerine 35 tl verip Kvk dan orjinal kap aldım dış plastik ekran sorunsuz ama iç ekran patlak yani siyah işaret parmağı kadar bir siyahlık var ekranın tam ortasında birde arakasasında hafif çatlaklık var sizce Genpa garantisi yaparmı? telefonu ona göre Servise vereceğim telefoncu arkadaş yapmazlar falan dedi ama (aramızda kalsın para için kendi cebine girsin diye böyle diyor ) Nokia garanti servisine benim gibi veya başka bir sebepten gittiklerinde telefonunu yaptırırken problem yaşarmıyım veya siz yaşadınızmı? lütfen gerçekten böyle bir olay yaşayan arkadaşlar cevap versin boşuna burasını laf merkezine çevirmeyelim


