Nokia 3120c acaba garanti kapsamındamı hala?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bu35rock

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 3120c acaba garanti kapsamındamı hala?
Nokia 3120c var Turkcell kampanyasından alınma alalı yaklaşık 6 ay oldu 2ay önce Telefon 1 Kattan karların arasına düştü arakasasında kılcal bir çatlak var görmekte zorlanıyorum anca ışık tutunca belli oluyor Ekranındada çatlak var ama görüntü hafif sorunlu ama gayet iyi durumda bende telefon düştükten ertesi gün telefoncuda yaptırdım Kütahyada tatildeydim acelem vardı bende yaptırdım ordaki telefoncu Çatlak orjinal ekranımı geri verdi ama 1 tane orjinal Vidasını çalmış Şimdi ben izmirdeyim telefoncu bir arkadaştan 1tane Orjinal vidasını ayarlıcam kendime neyse orjinal ekranını taktım telefonun için açıp ama takarken (insan eli yağlıdır parmak izi kalır) parmak izim kalmasın diye gözlük temizleme bezi ile temizleyerek taktım yani söküldüğü hayatta anlaşılmaz orjinal vidayıda ayarlattım orjinal vidayıda taktım yanlız aklıma şu takıldı ben orjinal kabını Kütahyada bıraktım yerine 35 tl verip Kvk dan orjinal kap aldım dış plastik ekran sorunsuz ama iç ekran patlak yani siyah işaret parmağı kadar bir siyahlık var ekranın tam ortasında birde arakasasında hafif çatlaklık var sizce Genpa garantisi yaparmı? telefonu ona göre Servise vereceğim telefoncu arkadaş yapmazlar falan dedi ama (aramızda kalsın para için kendi cebine girsin diye böyle diyor ) Nokia garanti servisine benim gibi veya başka bir sebepten gittiklerinde telefonunu yaptırırken problem yaşarmıyım veya siz yaşadınızmı? lütfen gerçekten böyle bir olay yaşayan arkadaşlar cevap versin boşuna burasını laf merkezine çevirmeyelim:hmmm
 


sekasakarya

Üye
benimde ekranım çatlamıştı gittim aldığım yere(nokia) neyse dedim telefonum düştü ekranı çatladı onlarda bana garantisinin bu durumda geçersiz olduğunu fakat 50 tl karşılığı ekranı değiştirmeleri durumunda tekrar garanti kapsamında olacağını söylediler
 

V FoR Vandetta

Üye
Merhaba arkadaşlar..Telefonumu değiştirmeye karar verdim..Güzel fotoğraf çeken,kaliteli bir telefon almak istiyorum.. Wi-Fi önemli değil.Ama olursa iyi olur.. İnternete girebilsin yeter :P:
Maxicep.com - Telefon Önerisi(anket)
(Samsung marka telefonlar dokunmatik..)

Samsung m8800-8mp kamera+dokunmatik
Nokia N95-5mp+wi fi
Samsung F480- 5mp+dokunmatik ekran

NOKIA 5800 XPRESSMUSIC-5mp
SAMSUNG G810
SAMSUNG OMNIA i900 16 GB

Yorumunuzu alabilirmiyim? Açtığım konuya pek bakan olmadı da ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt