Nokia 2630 Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 2630 Sorunu
Merhaba arkadaşlar.Kardeşimin nokia 2630 modeli telefonu hiç açılmıyor.Telefonu gece kapatmış sabah açmaya kalktığında telefon hiç açılmamış.Şarjı falan mı bitti acaba dedik şarja taktık telefon 2 dakikada ateş gibi sıcaklıyor.Kapamadan önce hiçbir şey yapmadığını söylüyor.Telefon ne açılıyor ne şarj oluyor.Ne yapmalıyız?Sorun ne?
 
Telefonu Nokia bayisine götürmelisin ve şunu diyeyim 2630 hiç iyi bir seçim değil
 
    Konu Sahibi
Ben nokia'ya oldum olası karşıyım zaten Kendi seçimiydi cevap için teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...