alici-35
Üye
Kardeşim öncelikle telefonun hacklı olmalı yoksa çalıştırammassın diyelim hackli öncelikle telefonun effect yolunu değiştirmelisin diyelim değiştirdin sonraki adım burdan indirmiş olduğun zip dosyasını açıp içinden çıkan effect dosyasını telefonunda bulunan e:depo hafızasına atıcaksın direkt klasör olarak sonra bu effect klasörünü x-plorer programının yardımı ile c:telefon hafızasına taşıyacaksın tabiği bu işleme başlamadan önce telefonundan ayarlardan tema effect lerini kapatman gerekiyor diyelim taşıdın işlem bitikten sonra x-plorer den çıkış yaıyoruz sonraki adım menü-ayarlar-temalar-genel-burdan temanı bir kere değiştir ama effectleri henüz açmıyoruz değiştirdikten sonra telefonu restart yapıyoruz telefon açıldıktan sonra temalara gelip tema effect lerini açıyoruz ve işlem sonlanıyor bukadar umarım yardımı olur takıldığın bir yer olursa yine yardımcı olurum kardeşim kolay gelsin .........
- - - Eklendi - - -
http://www.maxicep.com/s-3-sistem-modlama/symbian-3-cihazlara-tema-efekti-yukleme-guncelleme-28-04-2012-a-576972.html Kardeşim bak bu effect yüklemenin linki yardımcı olur sana kolay gelsin
- - - Eklendi - - -
http://www.maxicep.com/s-3-sistem-modlama/symbian-3-cihazlara-tema-efekti-yukleme-guncelleme-28-04-2012-a-576972.html Kardeşim bak bu effect yüklemenin linki yardımcı olur sana kolay gelsin

Kardeşim beğenmene sevindim.......

