xPaSHax
Üye
bazen dusunuyorumda panasonıc GD 90 ve nokıa 3210 aldıgımda dıyodum nasıl bısey bu be sımdı dusunuyorumda hey hey)))
Oooo yooo tam bir trajedi be kuzum...Bende bir Siemens telefon vardı markasını tam hatırlamıyorum 1.3 mp diEn iyi benim telefondu sanki Bir ara dondurma almaya gitmiştim Bursanın göbeğinde bir dondurmacıya girdim adam telefonla konuşuyordu Telefonun arkasına bir baktım 3.2 MP yazıyor Delirmiş gibi çıktım dışarı dondurma almadan koştum gördüklerimi babama heyecanla anlattım sonra babam aynı telefonu kendine almıştı Şimdi 41 MP çıkıyor teknoloji böyle bir şey
Bendede 6600 vardı zamanında hey yavrum hey, ondaki karizma iphone'da bile yoktu
ben hala kullanıyomda tipi yeni tyelefonlara göre çokm kayık
TebriklerBende bir Siemens telefon vardı markasını tam hatırlamıyorum 1.3 mp diEn iyi benim telefondu sanki Bir ara dondurma almaya gitmiştim Bursanın göbeğinde bir dondurmacıya girdim adam telefonla konuşuyordu Telefonun arkasına bir baktım 3.2 MP yazıyor Delirmiş gibi çıktım dışarı dondurma almadan koştum gördüklerimi babama heyecanla anlattım sonra babam aynı telefonu kendine almıştı Şimdi 41 MP çıkıyor teknoloji böyle bir şey
Verim abi n73 Aldım kendime verim sana gitsin bitek dış kabı değişcek yurtdışında mı oturuyon kargo çok yazmasınben de zamanında hep 6600'üm olsun istemiştim...
Evet doğru söylüyorsun kuzum trajediOooo yooo tam bir trajedi be kuzum...
Verim abi n73 Aldım kendime verim sana gitsin bitek dış kabı değişcek yurtdışında mı oturuyon kargo çok yazmasın
eyvallah kardeşim benim çok sağol, hep istemiştim bi 6600 adresi pm atarım sana
Ben de onu kastetmiştim Fatih...
Evet doğru söylüyorsun kuzum trajediAma babamın o telefonu kendine alması daha trajedi canım abim Çok kıskanmıştım
eyvallah kardeşim benim çok sağol, hep istemiştim bi 6600 adresi pm atarım sana
Bende çini var n95 inBenimde hep bi n95 im olsun istemiştim 5 sene sonra aldım
Bende çini var n95 in
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?