
Sendemi Aşıksın?![]()



sanırım burda herkes aşıkkk



walla..yaaa..şimdi etrafına bak.en yüksek hangi binayı görüyorsan çık.atla gitsin beee....mecburmuyuz yaşamaya

Atla Bakalım Maxicepten Aşşagıyawalla..yaaa..şimdi etrafına bak.en yüksek hangi binayı görüyorsan çık.atla gitsin beee....![]()


bu dünyaya gelinmişse yaşamak zorundasınız, ne olursa olsun...mecburmuyuz yaşamaya

)hele benim hele benimaşka inanasım yok artıks

yazııııkaşka inanasım yok artıks
hele benim hele benim![]()



