<div class='quotetop'>(salihyet @ Jan 4 2006, 07:32 PM) [post=244884]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(abcde @ Jan 4 2006, 07:06 PM) [post=244869]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
SEVMEDİKLERİNİ NERDEN ÇIKARDIK.KATILMIYORUM BUNA BEN
[/b][/quote]
İstisnalar kayideyi bozmaz sevmiyolar işte
<div class='quotetop'>(mAd_girL @ Jan 4 2006, 07:10 PM) [post=244873]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bu anket tamamen bayanlara hakaret için yapılmış nerdeyse bee puuii sizeee
[/b][/quote]
Erkeklerin işi ne sandın
[/b][/quote]
Erkeklerin işi bayanlara hakaretmi ben böyle algıladım