Neden Bayanlar Kedileri Sevmez?

Sponsorlu Bağlantılar

Kedilerin ne günahı var

  • Kedilerin kendilerinden daha tatlı olduklarını düşündükleri için[KISKANÇLIK]

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Erkeklerin kadınların ilgilerini çekmek için kedileri kullanmaları

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Kedilerin daha akıllı olabilme ihtimali

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Kedilerin makarna yememeleri

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Selilütlerinini olmam

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    2
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Neden Bayanlar Kedileri Sevmez?
Yukarıdaki şıklarda kedilerin özellikleri olarakda sayabilirisiniz şu ana kadar tanıdığım veya gözlemlediğim bayanların %80'i kedileri sevmiyor
 


kikaksk

kikaksk

Üye
bende cok sevdiklerini düşünüyorum benım cevrem nu yani belki fareden tiskiniyo ya bayanlar kediler fare yedikleri için oalabilir..
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
zuhaua salihyet bu ne kadar komık ötesi bir ankett oraya en temel sebep korktukları içini eklemeyii unutmuşun aslında ben Kedilerin kendilerinden daha tatlı olduklarını düşündükleri için[KISKANÇLIK] bu sebepten dolayı sevmem ama caktırmıoz işte :D
 

Clausius Clapeyron

Üye
Neden sevmiyorlar ki
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
ne bilim kadın iç güdüsü işte kedinin her an harekete geçeceğini düşünüyo heralde.
 

slayer

Üye
benim tanıdıklarım seviyor...

ama
"Kedilerin daha akıllı olabilme ihtimali"
 

abcde

Üye
SEVMEDİKLERİNİ NERDEN ÇIKARDIK.KATILMIYORUM BUNA BEN
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
bu anket tamamen bayanlara hakaret için yapılmış nerdeyse bee puuii sizeee
 

dark_akhyls

Üye
walla bu anketin üzerine bilimsel makale bile yazılır....
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(abcde &#064; Jan 4 2006, 07&#58;06 PM) [post=244869]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
SEVMEDİKLERİNİ NERDEN ÇIKARDIK.KATILMIYORUM BUNA BEN
[/b][/quote]
İstisnalar kayideyi bozmaz sevmiyolar işte

<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Jan 4 2006, 07&#58;10 PM) [post=244873]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bu anket tamamen bayanlara hakaret için yapılmış nerdeyse bee puuii sizeee
[/b][/quote]
Erkeklerin işi ne sandın
 

Clausius Clapeyron

Üye
<div class='quotetop'>(salihyet &#064; Jan 4 2006, 07&#58;32 PM) [post=244884]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(abcde &#064; Jan 4 2006, 07&#58;06 PM) [post=244869]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
SEVMEDİKLERİNİ NERDEN ÇIKARDIK.KATILMIYORUM BUNA BEN
[/b][/quote]
İstisnalar kayideyi bozmaz sevmiyolar işte

<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Jan 4 2006, 07&#58;10 PM) [post=244873]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bu anket tamamen bayanlara hakaret için yapılmış nerdeyse bee puuii sizeee
[/b][/quote]
Erkeklerin işi ne sandın
[/b][/quote]
Erkeklerin işi bayanlara hakaretmi ben böyle algıladım
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
valla dogru algılamışın resmen öyle demiş cünkü salihyet seni kınıyorummmm
 

jöly

Üye
<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Jan 4 2006, 08&#58;07 PM) [post=244917]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
valla dogru algılamışın resmen öyle demiş cünkü salihyet seni kınıyorummmm
[/b][/quote]
sana katılıyorum mad girl ve kınıyorum o arkadaşı
 

Clausius Clapeyron

Üye
<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Jan 4 2006, 08&#58;07 PM) [post=244917]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
valla dogru algılamışın resmen öyle demiş cünkü salihyet seni kınıyorummmm
[/b][/quote]
Ama bilerek yapacağınıda zannetmiyorum ya farklı bişey söylemek istedi ya da espirik yapmak istedi (birbirinize kırılmayın yahu )
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
ya bende zaten şaka olarak kırılmıştım
 
madhead

madhead

Üye
<div class='quotetop'>(jöly &#064; Jan 4 2006, 08&#58;11 PM) [post=244922]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Jan 4 2006, 08&#58;07 PM) [post=244917]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
valla dogru algılamışın resmen öyle demiş cünkü salihyet seni kınıyorummmm
[/b][/quote]
sana katılıyorum mad girl ve kınıyorum o arkadaşı
[/b][/quote]
yüklenmeyin çocuğa.. sahipsiz mi zannettiniz..
 

Clausius Clapeyron

Üye
<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Jan 4 2006, 08&#58;13 PM) [post=244928]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya bende zaten şaka olarak kırılmıştım
[/b][/quote]
sevindim
 

jöly

Üye
kullanılan smileslerde bir şaka olduğu belli zaten büyütülecek bir konu yok, salihyet arkadaşım yanlış anlama sakın
 

Clausius Clapeyron

Üye
<div class='quotetop'>(jöly &#064; Jan 4 2006, 08&#58;18 PM) [post=244939]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
kullanılan smileslerde bir şaka olduğu belli zaten büyütülecek bir konu yok, salihyet arkadaşım yanlış anlama sakın
[/b][/quote]
bunlardan sonra bunu fark etmedim
 

CisSe

Üye
tüyleri dağıldığı için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt