Ne Önerirsiniz 800tl

Sponsorlu Bağlantılar

avcitalip

avcitalip

Üye
general mobile discovery al 200 liranın da 25 lirasına 16gb hafıza kartı al class6sından. fıstık gibi geri kalan parayı cebe at git bir kasa bira al marlboro iç

adamın zevke bak ya :ehe

bence öyle yapacağına telefon max 32 destekliyor diye biliyorum 32 GB Class 10 al Sandisk'in Extreme serileri var çok ileriye dönük kartlar :oke:
 


GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Lumiaların tek artısı kamera diyenler hayatında WP8 kullanmamışlardır AÇIK VE NET....... Eminim ki hepiniz WP marketine hiç bakmadan "adam akıllı uygulama yok" diyorsunuz. Sorun sizde beyler ben istediğimi bulabiliyorum. Bu zevk meselesidir. Kimisi rengarenk kutucukları sever, kimisi de sıradan simgeleri sever. Bakın Symbian bitti diyoruz ama hala severek kullanan arkadaşlar var. Bizim gibi gerçekleri söyleyenlere "fanboy" diyorsunuz ama en büyük fanboyluğu sizler yapıyorsunuz. "tüm işletim sistemlerini kullandım ve en iyisi android" diyenlere de inanmıyorum. Hiçbirinin kullandığını düşünmüyorum. Hepiniz boş boş konuşuyorsunuz. Bir konu hakkında bilginiz yoksa gıkınızı çıkarmayın. Fikirlere saygı duyarım ama sizin yaptığınız fikir vermek değil resmen fanboyluk. Her işletim sisteminin de kendine göre eksiklikleri vardır. Bilmiş bilmiş konuşmaktan vazgeçin artık. Neyse doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış. İyi forumlar herkese...
 

partyhard

Üye
Lumiaların tek artısı kamera diyenler hayatında WP8 kullanmamışlardır AÇIK VE NET....... Eminim ki hepiniz WP marketine hiç bakmadan "adam akıllı uygulama yok" diyorsunuz. Sorun sizde beyler ben istediğimi bulabiliyorum. Bu zevk meselesidir. Kimisi rengarenk kutucukları sever, kimisi de sıradan simgeleri sever. Bakın Symbian bitti diyoruz ama hala severek kullanan arkadaşlar var. Bizim gibi gerçekleri söyleyenlere "fanboy" diyorsunuz ama en büyük fanboyluğu sizler yapıyorsunuz. "tüm işletim sistemlerini kullandım ve en iyisi android" diyenlere de inanmıyorum. Hiçbirinin kullandığını düşünmüyorum. Hepiniz boş boş konuşuyorsunuz. Bir konu hakkında bilginiz yoksa gıkınızı çıkarmayın. Fikirlere saygı duyarım ama sizin yaptığınız fikir vermek değil resmen fanboyluk. Her işletim sisteminin de kendine göre eksiklikleri vardır. Bilmiş bilmiş konuşmaktan vazgeçin artık. Neyse doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış. İyi forumlar herkese...

Gkcll mi yoksa ezgisi mi?
 
iOSait

iOSait

Üye
maskedboy

maskedboy

Üye
Lumiaların tek artısı kamera diyenler hayatında WP8 kullanmamışlardır AÇIK VE NET....... Eminim ki hepiniz WP marketine hiç bakmadan "adam akıllı uygulama yok" diyorsunuz. Sorun sizde beyler ben istediğimi bulabiliyorum. Bu zevk meselesidir. Kimisi rengarenk kutucukları sever, kimisi de sıradan simgeleri sever. Bakın Symbian bitti diyoruz ama hala severek kullanan arkadaşlar var. Bizim gibi gerçekleri söyleyenlere "fanboy" diyorsunuz ama en büyük fanboyluğu sizler yapıyorsunuz. "tüm işletim sistemlerini kullandım ve en iyisi android" diyenlere de inanmıyorum. Hiçbirinin kullandığını düşünmüyorum. Hepiniz boş boş konuşuyorsunuz. Bir konu hakkında bilginiz yoksa gıkınızı çıkarmayın. Fikirlere saygı duyarım ama sizin yaptığınız fikir vermek değil resmen fanboyluk. Her işletim sisteminin de kendine göre eksiklikleri vardır. Bilmiş bilmiş konuşmaktan vazgeçin artık. Neyse doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış. İyi forumlar herkese...
bunu bide bana söyle istersen burda boş boş konuşmuyorum tüm isletim sistemlerini kullandım hepsinin artısını ve eksini biliyorum artık tartışmıcam ben söylücemi söyledim
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
bunu bide bana söyle istersen burda boş boş konuşmuyorum tüm isletim sistemlerini kullandım hepsinin artısını ve eksini biliyorum artık tartışmıcam ben söylücemi söyledim

O zaman ben de artık sizin yaptığınızı yapacağım. Ne de olsa burda "neden yalan söylüyorsun" diye hesap soran yok. Tüm işletim sistemlerini kullandım ve Windows Phone 8 en iyi işletim sistemidir. Oldu mu şimdi? Dağılın. Hem WP8 kullansaydın tek artısının kamera olmadığını da bilirdin. iOS kullansaydın zaten burdaki tavsiyen Discovery olmazdı. Zira iPhone 4 Discovery'den daha popüler ve daha çok seviliyor. Senin tek yaptığın diğer işletim sistemlerini kötülemek ve Android'i övmek.
 
enesrsln

enesrsln

Üye
250 TL daha ekleyebiliyorsan sıfır Nexus 4 al. Ekleyemiyosan İkinci el Nexus 4'e yönel. Bulamazsan da ikinci el S3 alabilirsin.
 
maskedboy

maskedboy

Üye
O zaman ben de artık sizin yaptığınızı yapacağım. Ne de olsa burda "neden yalan söylüyorsun" diye hesap soran yok. Tüm işletim sistemlerini kullandım ve Windows Phone 8 en iyi işletim sistemidir. Oldu mu şimdi? Dağılın. Hem WP8 kullansaydın tek artısının kamera olmadığını da bilirdin. iOS kullansaydın zaten burdaki tavsiyen Discovery olmazdı. Zira iPhone 4 Discovery'den daha popüler ve daha çok seviliyor. Senin tek yaptığın diğer işletim sistemlerini kötülemek ve Android'i övmek.
kardeş ben niye şimdi boşuna yalan söyliyim ben symbian android wp8 ios kullandım hatta bu foruma ipad 4 üzerinden giriyorum illa tek tek sayayımmı bem farklı görüşlere saygılım ve ven android seviyorum ama androidin hatalarını ve eksikliklerini kabulleniyorum mesela android tam olarak ios stabilliğine ulaşmış değil ben burda gerçekleri söylüyorum bir yalanım var mı kardeş bence artık tartışmayalım kim ne isterse alsın ama herzaman gerçekçi olmak iyidir
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip

YARBAY219

Üye
Bence Windows Phone dan uzak dur. Halen tam düzgün çalışmıyor.
Bende General Mobile Discovery aldım. Almak istersen tavsiye ederim. 600tl ye Telpa bayilerinden alabilirsin.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Lumiaların tek artısı kamera diyenler hayatında WP8 kullanmamışlardır AÇIK VE NET....... Eminim ki hepiniz WP marketine hiç bakmadan "adam akıllı uygulama yok" diyorsunuz. Sorun sizde beyler ben istediğimi bulabiliyorum. Bu zevk meselesidir. Kimisi rengarenk kutucukları sever, kimisi de sıradan simgeleri sever. Bakın Symbian bitti diyoruz ama hala severek kullanan arkadaşlar var. Bizim gibi gerçekleri söyleyenlere "fanboy" diyorsunuz ama en büyük fanboyluğu sizler yapıyorsunuz. "tüm işletim sistemlerini kullandım ve en iyisi android" diyenlere de inanmıyorum. Hiçbirinin kullandığını düşünmüyorum. Hepiniz boş boş konuşuyorsunuz. Bir konu hakkında bilginiz yoksa gıkınızı çıkarmayın. Fikirlere saygı duyarım ama sizin yaptığınız fikir vermek değil resmen fanboyluk. Her işletim sisteminin de kendine göre eksiklikleri vardır. Bilmiş bilmiş konuşmaktan vazgeçin artık. Neyse doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış. İyi forumlar herkese...

daha wp'de instagram yok :ehe bak bende fanboy değilim ama şu anda en iyi işletim sistemi android sonra ios gelir çünkü android'de ekranlar genelde daha büyüktür sonra daha özgürsündür v.s v.s tabi eksiklikleri de var mesela bir uygulama arıyorsun mesela instagram,mağazada instagram diye aradığında karşına sadece 1 tane gerçekten instagramla alakalı birşey çıkıyor gerisi fake virüslü uygulamalar + çok çabuk virüs kapabiliyor + işlemci ile işletim sistemi arasındaki uyuşmama sorunu var bunun için dalvik var 200 mhz falan kadarını omuzlayıp götürüyor v.s v.s yani sorunsuz işletim sistemi yok ancak en iyisi var tabi şimdi ios'uda kötü duruma düşüremem onunda android e göre çok çok artıları var en önemlisi telefonları değer kaybetmiyor ve güncelleme desteği çok iyi :)

bu yüzden benim için şimdilik(WP gelişebilirse onuda koyarım tabiki) android 1.sırada ios ise 2.sırada...


- - - Eklendi - - -

O zaman ben de artık sizin yaptığınızı yapacağım. Ne de olsa burda "neden yalan söylüyorsun" diye hesap soran yok. Tüm işletim sistemlerini kullandım ve Windows Phone 8 en iyi işletim sistemidir. Oldu mu şimdi? Dağılın. Hem WP8 kullansaydın tek artısının kamera olmadığını da bilirdin. iOS kullansaydın zaten burdaki tavsiyen Discovery olmazdı. Zira iPhone 4 Discovery'den daha popüler ve daha çok seviliyor. Senin tek yaptığın diğer işletim sistemlerini kötülemek ve Android'i övmek.

birde şöyle düşün en basitinden iphone 4 eski bir cihaz sonra 8GB hafızası var ve arttırılamıyor(discovery fiyatına) kim bilir kaç GB'tı sana kalıyordur :( ama bu iPhone 4 kötü cihaz anlamına gelmez ve daha fazla para eder ancak kesinlikle f/p ürünü değil eski mercedesler gibi :)


- - - Eklendi - - -

kardeş ben niye şimdi boşuna yalan söyliyim ben symbian android wp8 ios kullandım hatta bu foruma ipad 4 üzerinden giriyorum illa tek tek sayayımmı bem farklı görüşlere saygılım ve ven android seviyorum ama androidin hatalarını ve eksikliklerini kabulleniyorum mesela android tam olarak ios stabilliğine ulaşmış değil ben burda gerçekleri söylüyorum bir yalanım var mı kardeş bence artık tartışmayalım kim ne isterse alsın ama herzaman gerçekçi olmak iyidir

bende Symbian(6260,7610,N73,N70,N80,N95 8GB,N97,E71,C6-01),Android(S2,note,S3,note 2),MeeGo(N9),IOS(ipad 3 ve 3GS) kullandım içlerinde aslında en iyisi doğruları söylemek gerekirse stabillik olarak n9'du ancak geliştirilmedi nokia daha doğar doğmaz üvey evlat gibi gördü onu wp'ye bağladı hemen,en kullanışlı olanı ise şimdiye kadar kullandıklarımın içine note 2'ydi s4'ü pek inceleme şansım olmadı ancak oda çok iyi görünüyor sonra symbian ise nokia'nın milleti kazıklamak için düşük donanımlı ancak fena performans vermeyen(her ne kadar menüler v.s yavaş olsada) bir işletim sistemiydi ancak yıllarca kullandığım işletim sistemidir ilk telefonum 3310 sonra 6260'tı teyzem satıyordu babam tertemiz telefonu ziyan etme dedi kendine aldı sonra kullanamadı bana verdi derken ben bir anda symbian uzmanı kesildim bu forum o zamanlar çok iyiydi eski bir üyeliğim var aslında benim ama adını unuttum her neyse symbian aşkı ta ki C6-01 aldım o zaman bitti aslında fena cihaz değildi fiyatına göre ama android ve ios cihazları herzamanki gibi kıskandırıyordu ve onu sataraktan symbian'a veda ettim ancak o beni halan daha bırakmadı cebimde E71 var :zzz:(note 3 alana kadar idarelik :))

ios ise aslında android'e göre baya bir soğuk olduğum ama bazende sevdiğim bir sistemdi hiç ios cihazım olmadı o cihazlar kuzenimindi bir süre kullandım ama sonuçta kapalı bir işletim sistemi ekranları küçük(ipad 3 için aynı şeyi söyleyemem) arttırılamaz hafıza ve değiştirilemez batarya v.s derken android bana daha çok hitap eden sistem haline geldi ama fena sistem değildir hatta kimisine göre en iyi işletim sistemidir :evet:

siz ne olursanız olun ama bir markanın veya bir takımın veya herhangi birşeyin fanı olmayın çünkü bu işten sizin en ufak bir karınız bile olmayacaktır bu yüzden wp'yi tavsiye edenlere söylüyorum daha o işletim sisteminde instagram bile yok ama gelmez mi ? gelir bakarsınız WP9'da falan Android ve ios'u sollar o zamanda onu alırız...
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
kardeş ben niye şimdi boşuna yalan söyliyim ben symbian android wp8 ios kullandım hatta bu foruma ipad 4 üzerinden giriyorum illa tek tek sayayımmı bem farklı görüşlere saygılım ve ven android seviyorum ama androidin hatalarını ve eksikliklerini kabulleniyorum mesela android tam olarak ios stabilliğine ulaşmış değil ben burda gerçekleri söylüyorum bir yalanım var mı kardeş bence artık tartışmayalım kim ne isterse alsın ama herzaman gerçekçi olmak iyidir

Madem androidin de bir sürü eksiği var neden discovery öneriyorsun? Madem gerçekçi olmak iyidir o zaman telefon önerirken işletim sistemlerinin eksiklerini de göz önünde bulundur. Çünkü herkes sizin gibi oyun meraklısı değil. Bence siz telefonun kendisini değil de telefonun fiyatını sevmişsiniz. neyse sana ipad 4 ile mutluluklar
 
maskedboy

maskedboy

Üye
Madem androidin de bir sürü eksiği var neden discovery öneriyorsun? Madem gerçekçi olmak iyidir o zaman telefon önerirken işletim sistemlerinin eksiklerini de göz önünde bulundur. Çünkü herkes sizin gibi oyun meraklısı değil. Bence siz telefonun kendisini değil de telefonun fiyatını sevmişsiniz. neyse sana ipad 4 ile mutluluklar
ya kardeş sen niye bana kafaya taktın kaç defa dicem ben bütün işletim sistemlerinin artılarını ve eksilerini biliyorum göz önünde bulunduruyorum ve bunuda herkese açıklıyorum ben herkesle empati kurmaya kim neyi istiyorsa ona göre yöneltmeye çalışıyorum benim burda bir önyargım yok ve gm discovery doğru kullanmadım ama kullanan ve memnun kalan bir sürü kişi var videolar ben susiyim onlar konuşşsun wp8 aslında göründüğü gibi kötülemiyorum hatta dersine geleceği olabilen bir işletim sistemi diyorum ama bu zamanda almak mantıklı mı bilemem tabikide wp8 den memnun olanlar var ama şu an ister telefon ister işletim sistemi kalitesi olsun bence en iyisi android ve ios sen bunu ister kabullen ister kabullenme
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
ya kardeş sen niye bana kafaya taktın kaç defa dicem ben bütün işletim sistemlerinin artılarını ve eksilerini biliyorum göz önünde bulunduruyorum ve bunuda herkese açıklıyorum ben herkesle empati kurmaya kim neyi istiyorsa ona göre yöneltmeye çalışıyorum benim burda bir önyargım yok ve gm discovery doğru kullanmadım ama kullanan ve memnun kalan bir sürü kişi var videolar ben susiyim onlar konuşşsun wp8 aslında göründüğü gibi kötülemiyorum hatta dersine geleceği olabilen bir işletim sistemi diyorum ama bu zamanda almak mantıklı mı bilemem tabikide wp8 den memnun olanlar var ama şu an ister telefon ister işletim sistemi kalitesi olsun bence en iyisi android ve ios sen bunu ister kabullen ister kabullenme

Sana kafayı takmadım ki. Herkese Discovery öneriyorsun ona kızıyorum. Mesela bir adam 650 TL lik günlük sade bir telefon arıyor ve siz hemen atlıyorsunuz "gm discovery al 4 çekirdekli işlemci 1 gb ram 4.7 inç hd ekran bilmem ne bilmem ne" diye. İşletim sistemlerinin de artılarını eksilerini bilmiyorsun. "Lumiaların tek artısı kamera" diyen bir adama güvenmem ben. Gayet önyargılısın. Androidin eksiklerini gözardı et, ondan sonra da Lumialar şöyle Lumialar böyle de. Ne güzel dünya?! En güvenli ve kapalı işletim sistemi WP8'dir. Androidde birsürü açık var. En iyisi de WP8'dir şimdi ister kabullen ister kabullenme. Bu zamanda WP8 almak gayet de mantıklıdır. O zaman kimse android almasın. Önce android 5.0 çıkmasını bekleyelim ondan sonra alalım değil mi? Mantıksız ve boş konuşuyorsun. WP8 en az Android kadar iyi bir sistemdir. Bu da böyle biline. Küçüksemekten vazgeçin artık. Tek artısı kameraymış :kop:
 
maskedboy

maskedboy

Üye
kardeş yazdığım mesajlarının yarısını anlıyor yarısını anlamıyorsun galiba ben androidin eksikliklerini göz ardı etmiyorum mesajlarıma bakarsan kimi zaman lumia kimi zaman iphone kimi zaman android öneriyorum doğru dediğin gibi androidde açık var ve google bunun için uğraşıyor ben bunun farkındayım androidin neyi iyi neyi kötü biliyorum ve ben android kullanıyorum bu benim düşüncem ama bir konu olduğunda her işletim sistemine objektif bakıyorum doğru haklısın lumiaların tek artısı kamera demişim bu biraz yanlış bir düşünce kabul ediyorum ama burda bahsetmek istediğim bence lumialar bu aralar alınacak telefon değil diye düşünüyorum mesela bir adam 650 liraya günlük kullanım için telefon arıyormuş bende gm discovery önermişşm eee bunda ne var kötü bir şey mi yapmışım yani kardeş doğru ben android seviyorum ama önüme duvar çekip android fanboyluğu yapmıyotum herşeyin eksiklerini biliyorum kardeş iyi forumlar :oke:
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
kardeş yazdığım mesajlarının yarısını anlıyor yarısını anlamıyorsun galiba ben androidin eksikliklerini göz ardı etmiyorum mesajlarıma bakarsan kimi zaman lumia kimi zaman iphone kimi zaman android öneriyorum doğru dediğin gibi androidde açık var ve google bunun için uğraşıyor ben bunun farkındayım androidin neyi iyi neyi kötü biliyorum ve ben android kullanıyorum bu benim düşüncem ama bir konu olduğunda her işletim sistemine objektif bakıyorum doğru haklısın lumiaların tek artısı kamera demişim bu biraz yanlış bir düşünce kabul ediyorum ama burda bahsetmek istediğim bence lumialar bu aralar alınacak telefon değil diye düşünüyorum mesela bir adam 650 liraya günlük kullanım için telefon arıyormuş bende gm discovery önermişşm eee bunda ne var kötü bir şey mi yapmışım yani kardeş doğru ben android seviyorum ama önüme duvar çekip android fanboyluğu yapmıyotum herşeyin eksiklerini biliyorum kardeş iyi forumlar :oke:

Sen herkesi kendin gibi sandığın için herkese Discovery öneriyorsun çözdüm ben. Lumialar günlük kullanıma daha uygundur. Neyse Discovery alınca benim Lumia 620 ile bir karşılaştırma yaparım. Bakalım donanım mı daha önemli yoksa yazılım mı :oke:
 
maskedboy

maskedboy

Üye
tabikide yazılım çok büyük artıları var sen hala beni anlamıyorsun kardeş sen beni android fanboyu sanıyorsun şimdi lumia günlük kullanıma uygun androidler günlük kullanıma uygun değil mi bu biraz saçma bir yorum olmuş herşeyin donanım olmadığını zaten biliyorum bunu bana öğretmek zorunda değilsin mesele iphone 5 mi s3 desem performans olarak çoğu kişi iphone 5 diyecektir mesela şu an sony xperia sp ve galaxy s4 mini çift çekirdekli işlemci kullanıyorlar ama performansa baktığın zaman s3 ile aynı yada daha üstün olacağını fark edersin yani kardeş merak etme ben herşeyin farkındayım sen benim dediklerimin yarısını anlıyor yarısı anlamıyorsun hala android fanboy olduğumu sanıyorsun gerçekten karşılaştırma yapacaksan alacak kullanıcılara iyi olur şimdiden hayırlı olsun :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
avcitalip

avcitalip

Üye
Sana kafayı takmadım ki. Herkese Discovery öneriyorsun ona kızıyorum. Mesela bir adam 650 TL lik günlük sade bir telefon arıyor ve siz hemen atlıyorsunuz "gm discovery al 4 çekirdekli işlemci 1 gb ram 4.7 inç hd ekran bilmem ne bilmem ne" diye. İşletim sistemlerinin de artılarını eksilerini bilmiyorsun. "Lumiaların tek artısı kamera" diyen bir adama güvenmem ben. Gayet önyargılısın. Androidin eksiklerini gözardı et, ondan sonra da Lumialar şöyle Lumialar böyle de. Ne güzel dünya?! En güvenli ve kapalı işletim sistemi WP8'dir. Androidde birsürü açık var. En iyisi de WP8'dir şimdi ister kabullen ister kabullenme. Bu zamanda WP8 almak gayet de mantıklıdır. O zaman kimse android almasın. Önce android 5.0 çıkmasını bekleyelim ondan sonra alalım değil mi? Mantıksız ve boş konuşuyorsun. WP8 en az Android kadar iyi bir sistemdir. Bu da böyle biline. Küçüksemekten vazgeçin artık. Tek artısı kameraymış :kop:

sana sadece şu anda önce instagram gelsin demekle yetiniyorum :hmmm belki işletim sistemi olarak iyidir ama daha gelişmemiş henüz 1080p desteği bile yok :oke: hem asıl önyargılı olan sensin konuştuklarının ne kadar mantıksız olduğunu anlamak için önce yazdıklarını oku birşey soracağım sen nokia'da falan mı çalışıyorsun ? para mı veriyorlar sana ?

android'in tabiki açıkları var ben çok iyi bir os demiyorum ama şimdilik en iyisi bu yani Volkswagen reklamında diyor ya " biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu " işte buda ona benziyor piyasaya daha gelişmiş bir os çıkana kadar en iyisi android eskiden ios'tu hatta bazılarına göre sıkıntısız sistem diye halan en iyisidir ona birşey diyemiyorum ama kullanıcı deneyimi v.s dedinmi android bitiriyor işi...

bakarsın wp ilerde geçer o zaman her zaman dediğim gibi wp alırız...


- - - Eklendi - - -

Sen herkesi kendin gibi sandığın için herkese Discovery öneriyorsun çözdüm ben. Lumialar günlük kullanıma daha uygundur. Neyse Discovery alınca benim Lumia 620 ile bir karşılaştırma yaparım. Bakalım donanım mı daha önemli yoksa yazılım mı :oke:

yapın bakalım hangisi ezecek :eller: sana AnTuTu benchmark yükle diyeceğim ama söylemeye biraz utandım belki benchmark programı bile yoktur :kıskıs:
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye


sana sadece şu anda önce instagram gelsin demekle yetiniyorum :hmmm belki işletim sistemi olarak iyidir ama daha gelişmemiş henüz 1080p desteği bile yok :oke: hem asıl önyargılı olan sensin konuştuklarının ne kadar mantıksız olduğunu anlamak için önce yazdıklarını oku birşey soracağım sen nokia'da falan mı çalışıyorsun ? para mı veriyorlar sana ?

android'in tabiki açıkları var ben çok iyi bir os demiyorum ama şimdilik en iyisi bu yani Volkswagen reklamında diyor ya " biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu " işte buda ona benziyor piyasaya daha gelişmiş bir os çıkana kadar en iyisi android eskiden ios'tu hatta bazılarına göre sıkıntısız sistem diye halan en iyisidir ona birşey diyemiyorum ama kullanıcı deneyimi v.s dedinmi android bitiriyor işi...

bakarsın wp ilerde geçer o zaman her zaman dediğim gibi wp alırız...


- - - Eklendi - - -



yapın bakalım hangisi ezecek :eller: sana AnTuTu benchmark yükle diyeceğim ama söylemeye biraz utandım belki benchmark programı bile yoktur :kıskıs:

Boşuna tartışıyorsunuz ha şuan. Dediğim gibi işletim sistemi zevk meselesi. Bırakın arkadaş hangisi hoşuna gidiyorsa onu alsın, fazla uzadı bu konu
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Boşuna tartışıyorsunuz ha şuan. Dediğim gibi işletim sistemi zevk meselesi. Bırakın arkadaş hangisi hoşuna gidiyorsa onu alsın, fazla uzadı bu konu

aynen konu kaydı,sonuçta kullanacak olan ben değilim o :)
 
  • Beğen
Tepkiler: maskedboy


Üst Alt