Lumiaların tek artısı kamera diyenler hayatında WP8 kullanmamışlardır AÇIK VE NET....... Eminim ki hepiniz WP marketine hiç bakmadan "adam akıllı uygulama yok" diyorsunuz. Sorun sizde beyler ben istediğimi bulabiliyorum. Bu zevk meselesidir. Kimisi rengarenk kutucukları sever, kimisi de sıradan simgeleri sever. Bakın Symbian bitti diyoruz ama hala severek kullanan arkadaşlar var. Bizim gibi gerçekleri söyleyenlere "fanboy" diyorsunuz ama en büyük fanboyluğu sizler yapıyorsunuz. "tüm işletim sistemlerini kullandım ve en iyisi android" diyenlere de inanmıyorum. Hiçbirinin kullandığını düşünmüyorum. Hepiniz boş boş konuşuyorsunuz. Bir konu hakkında bilginiz yoksa gıkınızı çıkarmayın. Fikirlere saygı duyarım ama sizin yaptığınız fikir vermek değil resmen fanboyluk. Her işletim sisteminin de kendine göre eksiklikleri vardır. Bilmiş bilmiş konuşmaktan vazgeçin artık. Neyse doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış. İyi forumlar herkese...