Ne Garip Değil Mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Ne Garip Değil Mi
Son zamanlarda 2-3 mesaj yazanlar yönetici ya da ayın üyesi oluveriyor.
 
Tepkiler: EmekHırsızı ve Kingmortall

-Emre

Üye
Olabilir ama adamlar mesaj kasiyor ayin uyesi olmak icin. Bi de nerdesin sen gormuyoruz uzun zamandir
 
Tepkiler: ogzhnoTr

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Malum LYS belasi vardi basimizda. Cok sukur kurtulduk artik buralardayiz.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
"Uyarı: ya erişilemiyor."

 

-Emre

Üye
Simdi de bana geldi o bela sen nasil calistin bolumun neydi puan nasil geldi bi anlatsana
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Simdi de bana geldi o bela sen nasil calistin bolumun neydi puan nasil geldi bi anlatsana

Kalemle calistim sana da tavsiye ederim Sayisaldim.
Siralamam 40.000 biraz bekledigimden kotu ama idare eder
 

MaxipmaN

Üye
İsa abi hakketti diğerlerini bilmiyorum(asigsasi)
Bahadır abiyi söylemeye gerek yok sonuna kadar ayın üyesi olmayı hakketti(Bahadır_fb)
 
Son düzenleme:
Tepkiler: asigsasi

-Emre

Üye
40000 cok da kotu degil hayirlisi olsun ama ciddi anlamda cevaplarsan sevinirim @Türe mesela 11den 12ye gectigin yaz nasil calistin kac soru cozdun ??
 
Son düzenleme:

asigsasi

Üye
İsa abi hakketti diğerlerini bilmiyorum(asigasi)
Bahadır abiyi söylemeye gerek yok sonuna kadar ayın üyesi olmayı hakketti(Bahadır_fb)
teşekkürler atakan seni de ayın üyesi olarak görürüz inşallah benimle derdi olan imalı değil de direk bana söylemesini tercih ederim
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
teşekkürler atakan seni de ayın üyesi olarak görürüz inşallah benimle derdi olan imalı değil de direk bana söylemesini tercih ederim
4 sene önce modluk yapıyordum güzel günlerdi başka bi forumda bu arada kusura bakma nickinde s yi unutmuşum
 
Tepkiler: asigsasi
Mesaj sayısına göre yetki verilmiyor zaten
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler atakan seni de ayın üyesi olarak görürüz inşallah benimle derdi olan imalı değil de direk bana söylemesini tercih ederim
Abi sana demedim. Anlamasi gereken anlar zaten seni biliyoruz.
 
Tepkiler: asigsasi

Türe

Üye
    Konu Sahibi
40000 cok da kotu degil hayirlisi olsun ama ciddi anlamda cevaplarsan sevinirim @Türe mesela 11den 12ye gectigin yaz nasil calistin kac soru cozdun ??

Cok calismadim. 1 ay falan baktim sonra tatil yaptim. Ama sana tavsiyem lys saglam olsun ygs yi de en kotu 40-50 yap lys saglam ise zaten rahatlikla cekersin. Ygs ne guvenme. Bizim arkadaslar 5 binden 20 bine dustuler lys de.
 
Tepkiler: -Emre

doctorrr

Üye
İsa abi mod olmuş hayırlı olsun hocam
 
Tepkiler: asigsasi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...