N9'da Android Uygulamaları Çalıştırılabilecek

Sponsorlu Bağlantılar

mert_1047

mert_1047

Üye
malesef serdar ne sölesek beyhude takmıyalım diyoruz ama bazen eleştirileri sabrımızın sınırlarını zorluyor ve susamıyıruz hasan yine ban yemiş ne diyelim kına yaksınlar..dün arkadaşımla doğu banka gittik tlf almaya ben n9 bekle dedim yok abi androidin bi cihazı var int gördüm süper hoşuma gitti dedi htc sensation denilen bi cihaz çift çekirdekli neyse aldık harbi güzel cihaz ekranı çözünürlüğü süper göze hitap ediyor ofise geldik benim lg le onun htc karşılaştırıyoruz şimdi tuhaf olan bişi var benim çektiğim 1080p video yu o oynatmıyo onunkini benim cihaz oynatmıyor youtubeden indirdiğimiz 1080 p video yu benim cihaz oynatırken onunki oynatmıyo bi ara eline baktım tlf u sıkıyor son anda elinden kaptım kırıcak ne yapıyosun dedim aslanım bu yüzden cihazımı kırıcaksın dedim hiç sesini çıkarmadı tlf bana bıraktı ve gitti işte size android daha çok yolkat etmesi lazım inan çocuk vermiş olduğu 1400 tl ye değil hevesinin ve direncinin fazlasıyla kırılmasına üsüldü gel oyun yüklüelim diyorum abi verme yemin olsun parçalarım diyor şimdi ben oyun yüklüyorum vericem umarım sinirini bi nebze olsun kırarız..

İnsan böyle manzaralarla karşılaşınca gerçekten üzülüyor:S
 


pRime.

pRime.

Üye
malesef serdar ne sölesek beyhude takmıyalım diyoruz ama bazen eleştirileri sabrımızın sınırlarını zorluyor ve susamıyıruz hasan yine ban yemiş ne diyelim kına yaksınlar..dün arkadaşımla doğu banka gittik tlf almaya ben n9 bekle dedim yok abi androidin bi cihazı var int gördüm süper hoşuma gitti dedi htc sensation denilen bi cihaz çift çekirdekli neyse aldık harbi güzel cihaz ekranı çözünürlüğü süper göze hitap ediyor ofise geldik benim lg le onun htc karşılaştırıyoruz şimdi tuhaf olan bişi var benim çektiğim 1080p video yu o oynatmıyo onunkini benim cihaz oynatmıyor youtubeden indirdiğimiz 1080 p video yu benim cihaz oynatırken onunki oynatmıyo bi ara eline baktım tlf u sıkıyor son anda elinden kaptım kırıcak ne yapıyosun dedim aslanım bu yüzden cihazımı kırıcaksın dedim hiç sesini çıkarmadı tlf bana bıraktı ve gitti işte size android daha çok yolkat etmesi lazım inan çocuk vermiş olduğu 1400 tl ye değil hevesinin ve direncinin fazlasıyla kırılmasına üsüldü gel oyun yüklüelim diyorum abi verme yemin olsun parçalarım diyor şimdi ben oyun yüklüyorum vericem umarım sinirini bi nebze olsun kırarız..

Bak abi diğer konuya adam direk laf atmaya başladı direk, çaglar diye 1 aylık üye...


----------Eklendi @ 23:42:52 ---------- Yazıldı @ 23:42:30 ----------

zaten abilerim android böyle bir işletim sistemi 100 kişiyle paylaşılan bir açık kaynakdan bahsediyoruz hiç bir firma bir birini tutmuyor burda en karlı çıkan google şeytanı neden mi çünkü kullanıcı bilgilerini çalıyor dikkat edin google her yerimizi sarmış durumda

Katılıyorum.
 
Pc-ForEver

Pc-ForEver

Üye
2012 de bu telefonu almayı düşünüyorum oyunlar olarak sıkıntı çekermiyim ??? Kısacası kesin Android uygulamalarını açacakmı ??
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
2012 de bu telefonu almayı düşünüyorum oyunlar olarak sıkıntı çekermiyim ??? Kısacası kesin Android uygulamalarını açacakmı ??

dalga geçme çalıştırcak işte :D
yine de tatmin olmam dersen android yüklersin n9'a.
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
Kasma falan yapmaz yani düz Android miş gibi oynarım :D ( O zaman Olley !!!)

ayrıca androidden hep bir adım önde olacak
hem android uygulamaları olacak
hem de meego ya özel uygulamalar olacak
yani uygulama desteği de androidden hep bir adım önde olacak
 
Pc-ForEver

Pc-ForEver

Üye
ayrıca androidden hep bir adım önde olacak
hem android uygulamaları olacak
hem de meego ya özel uygulamalar olacak
yani uygulama desteği de androidden hep bir adım önde olacak

Yani alırsam n9 hata yapmam ... Şahsen şu an elimde 5800 var ve teknik olarak çok sıkıntı çekiyorum ... Sadece bir Multitouch birde 3d oyunları destekleseydi işime yarıycaktı ama seneye değiştircem n9 ile bilgilendirdiğin için teşşekürler
 
Pc-ForEver

Pc-ForEver

Üye


Dostum androidi bu kadar kullanmak istiyorsan androidli bir telefon al bence.

yav Androidden değilde şimdi n9 çıkınca n8 in modası geçecek :D . Ve bu arada n9 sistem ve arayüz şıklığı,donanım ve sistem hızı
, 3d oyun desteği olarak İphone nin en büyük rakibi olacak ve eşşek kadar kocaman telefonlar hep hoşuma gitmiştir xD. Bu arada n8 iphone kadar arayüzü şık ve kullanışlı görünmüyor ama n9 harika görünüyor :D
 
pRime.

pRime.

Üye
yav Androidden değilde şimdi n9 çıkınca n8 in modası geçecek :D . Ve bu arada n9 sistem ve arayüz şıklığı,donanım ve sistem hızı
, 3d oyun desteği olarak İphone nin en büyük rakibi olacak ve eşşek kadar kocaman telefonlar hep hoşuma gitmiştir xD. Bu arada n8 iphone kadar arayüzü şık ve kullanışlı görünmüyor ama n9 harika görünüyor :D

Evet, n9 zaten doğrudan iphone'a rakip olarak çıkmış gibi duruyor.
 
'Patron

'Patron

Üye
bence gereksız. meeGo tarzını koymalı. androidciler meego emulatoru aramalı
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
bence gereksız. meeGo tarzını koymalı. androidciler meego emulatoru aramalı

gelişirse sıra onlara gelicek merak etme :D
ama gelişene kadar böyle yapmazsa, Bada OS gibi kaybolur gider.
 
Pc-ForEver

Pc-ForEver

Üye


şu resimden anlaşılacağı gibi android oyunları açacak (bu n9 dan alınmış bir resim dikkat ederseniz real footbal 2011 ve Angry Birds birde Golf oyunu var listede)
 
Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
Ayrıca Galaxy on Fire 2 var. Grafikler ve oyun motoru güzel :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
hakketen ya süper real football 2011 daha symbianda yok ki nfs shift de var cihazda ama bir duyuma göre ovi store daki tüm uygulama ve oyunlar çalışıcakmış qt olmayanlar dahil bakalım
 
pRime.

pRime.

Üye
hakketen ya süper real football 2011 daha symbianda yok ki nfs shift de var cihazda ama bir duyuma göre ovi store daki tüm uygulama ve oyunlar çalışıcakmış qt olmayanlar dahil bakalım

Eğer öyleyse mükemmel olur.
 
Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
Desene baya sağlam gelecek :) Eğer Ovi'nin tamamını çalıştıracaksa Bu N9 MeeGo'sunun neden N900 için çıkmadığınıda açıklar :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ama sadece duyum gençler sanırım talk maemo da varmış yani denilmiş öyle ki N9 gelmeden önce tasarımı özellikleri filan hep talk maemo da vardı
 
mert_1047

mert_1047

Üye
ama sadece duyum gençler sanırım talk maemo da varmış yani denilmiş öyle ki N9 gelmeden önce tasarımı özellikleri filan hep talk maemo da vardı

Hasan usta qt ile iligili kısmı bilememde cihaz özellikleri vs... talk maemoda yayınlanmadı çünkü orada takılıyorum onlarda da ilk önce teaser vs... konuşuldu pek farklı şeyler görememiştim yanlız cihaz çıkmadan cihaza çıkan hd oyunları görmek güzel
 


Üst Alt