acelemi karlı çıkıyorsun n900 e karşı yani anlamıyorum kalkmış ace gibi bi cihaz kullanıyorsunuz havanızdan geçilmiyor fors 1500 ayar 0 ace n900 ün yanında devede kulak 480*320 ekranıyla samsungun o nasıl telaffuz edeceğime karar bile veremediğim desteğiyle (ne fota update var nede trden alınan cihaza kiesden güncelleme saçmalık abidesi) adreno 200 adlı artık el altı olmuş küçüğünden büyüğüne orta boylusuna bütün androidlerde bulunan gpusuyla gelmiş burada laf yarıştırıyorsunuz söyleyin cihazda kaç tane hd oyun oynanabiliyor kaç tane program yükleyince yetersiz hafıza demeye başlıyor

n900 gibi rom yeniden boyutlandırılabiliyormu

söyleyin gb ın kaçta biri dahili hafızası var daha geçende güncellemeyle kamera çekimi 640*480 e çkmış cihazla 800*480 çeken cihazı saysam parmaklarımı gçemeyecek hd oyun sayısı olan ace le 20 den fazla hd oyunu son çıkan oyunlarda dahil sıkıntısız oynayan n900 e mi karşı çıkıyorsunuz bi çok android kullandım etiket basıp para çarpıyorlar başka numara yok hala da android kral bilmem ne yeter ya yeter bi dünya cinsliği var daha saymakla bitmez...yeter artık istemiyoruz meegoyu seviyorsanız taraftarıysanız burda kalın yok değilseniz lütfen boşa post kasmayın fandroidçilerden bıktık illallah artık sev yada terket arkadaşım beğenmiyorsan güle güle !!!